SSC Allmänt snack Träffar eftersnack: vinterkörning västerås

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Författare
    daniel83
    Deltagare

Det var den ni använde när ni drog loss Råberg från snövallen.
      Den satt på traktorn is tort sett hela dagen som vi var på Hässlö.

En orange/vit, elastisk bogserlina med schakel i båda ändarna.

Janne S.A.D.
      Deltagare

Det var den ni använde när ni drog loss Råberg från snövallen.Den satt på traktorn is tort sett hela dagen som vi var på Hässlö.En orange/vit, elastisk bogserlina med schakel i båda ändarna.

Det var ett skämt 😉

Klart jag har sparat den, den är kvar på bogseraren ifall du vill komma ner och testa banan igen.:9

Janne

daniel83
        Deltagare

Det vore trevligt.

//Daniel

Davve
          Deltagare

Bilder??

STIred
            Deltagare

Blev ju inte så mycket isåka, synd med isen men var rejält kul det lilla man fick köra.
              Mycket glad att jag prova på…. blir garanterat fler gånger i framtiden.

Sen måste jag bara tacka de tre sjysstaste kokarna i klubben Kvarnis, Jerry, och Blocken för att de ställde upp hjälpte till med bromsar, däck, etc. och för att ma fick hålla till på autotec och pilla med grejerna. Hade aldrig fixat det utan er hjälp 🙂

Har lite bilder som jag kommer lägga upp snart, inte så roliga, tanken var att vi skulle filmat med men det sket ju sig….:-(

jraberg
              Deltagare

Det var den ni använde när ni drog loss Råberg från snövallen.

hrmm, känner jag inte till. du måste förväxla med ngn annan 😉

Bilder ja, hur blir det eg.? eller körde alla? 😀

-JR

Patrik K
                Deltagare

Ja bilder har jag en hel del :+ Men jag ha rinte hunnit sätta mig ner o maila webmaster för att få ett konto att slänga upp bilderna på…

Hoppas jag hinner fixa det tills nästa vecka

/ Patrik

STIred
                  Deltagare

har lagt ut några bilder, inte så jätteballa men…. SADonICE

griml0ck
                    Deltagare

Bilder? Mer körning på SAD banan nästa år. Var nog den roligaste banan jag kört på hela året! :7

Janne S.A.D.
                      Deltagare

Bilder? Mer körning på SAD banan nästa år. Var nog den roligaste banan jag kört på hela året! :7

Tack för det……..

Kul att så många är positiva, trots misslyckandet med sjön.

Har precis nu varit och plogat S.A.D banan och ska nu ut och träna ett par timmar.
                        Givetvis med fulldubb.

Klart att vi kör på den banan om ni vill inga problem med det, bara snön kommer.

Nu blir det snart asfalt, ska vi planera någon asfaltsbana med Arturs?

Är ni sugna på det så pm eller något till mig så öppnar jag en tråd om det.

Skriv gärna förslag på datum också.

Janne

STIred
                        Deltagare

Nu blir det snart asfalt, ska vi planera någon asfaltsbana med Arturs?Är ni sugna på det så pm eller något till mig så öppnar jag en tråd om det.Skriv gärna förslag på datum också.Janne

He he dum fråga 😉 klart vi(läs jag 🙂 ) vill köra lite asfalt… Som förslag på datum runt cristi himmelfärd eller påsk nångång hade ju inte varit fel(passar mig iaf 🙂 )

du får nog ett pm med…

LegacyLarsa
                          Keymaster

Nu blir det snart asfalt, ska vi planera någon asfaltsbana med Arturs?Är ni sugna på det så pm eller något till mig så öppnar jag en tråd om det.Skriv gärna förslag på datum också.Janne

He he dum fråga 😉 klart vi(läs jag 🙂 ) vill köra lite asfalt… Som förslag på datum runt cristi himmelfärd eller påsk nångång hade ju inte varit fel(passar mig iaf 🙂 )du får nog ett pm med…

Bjud med honom upp till Grängesberg, så ska han få åka bana..
                            det blir troligtvis någon gång i maj..

/Lars

Kvarnis
                            Deltagare

JAnne klart det ska vara nån asfalt/grus körning oxå, men !!!

Det får f-n inte bli runt påsk !!! ;):D

Början av Juni borde den vite vara igång alla fall i nått skick..;)

STIred
                              Deltagare

JAnne klart det ska vara nån asfalt/grus körning oxå, men !!!Det får f-n inte bli runt påsk !!! ;):DBörjan av Juni borde den vite vara igång alla fall i nått skick..;)

Kristi himmelfärd är ju nästan början på juni +- några dagar 😉 😀

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.