› SSC › Allmänt snack › Träffar › eftersnack: vinterkörning västerås
- Detta ämne har 28 svar, 1,855 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 8 månader sedan av
STIred.
-
FörfattareInlägg
-
8 mars, 2006 kl. 17:49 #141122
daniel83
DeltagareDet var den ni använde när ni drog loss Råberg från snövallen.
Den satt på traktorn is tort sett hela dagen som vi var på Hässlö.En orange/vit, elastisk bogserlina med schakel i båda ändarna.
8 mars, 2006 kl. 18:34 #141132Janne S.A.D.
DeltagareDet var den ni använde när ni drog loss Råberg från snövallen.Den satt på traktorn is tort sett hela dagen som vi var på Hässlö.En orange/vit, elastisk bogserlina med schakel i båda ändarna.
Det var ett skämt 😉
Klart jag har sparat den, den är kvar på bogseraren ifall du vill komma ner och testa banan igen.:9
Janne
8 mars, 2006 kl. 18:37 #141123daniel83
DeltagareDet vore trevligt.
//Daniel
9 mars, 2006 kl. 09:54 #141120Davve
DeltagareBilder??
9 mars, 2006 kl. 10:27 #141124STIred
DeltagareBlev ju inte så mycket isåka, synd med isen men var rejält kul det lilla man fick köra.
Mycket glad att jag prova på…. blir garanterat fler gånger i framtiden.Sen måste jag bara tacka de tre sjysstaste kokarna i klubben Kvarnis, Jerry, och Blocken för att de ställde upp hjälpte till med bromsar, däck, etc. och för att ma fick hålla till på autotec och pilla med grejerna. Hade aldrig fixat det utan er hjälp 🙂
Har lite bilder som jag kommer lägga upp snart, inte så roliga, tanken var att vi skulle filmat med men det sket ju sig….:-(
9 mars, 2006 kl. 22:03 #141115jraberg
DeltagareDet var den ni använde när ni drog loss Råberg från snövallen.
hrmm, känner jag inte till. du måste förväxla med ngn annan 😉
Bilder ja, hur blir det eg.? eller körde alla? 😀
-JR
10 mars, 2006 kl. 06:55 #141136Patrik K
DeltagareJa bilder har jag en hel del :+ Men jag ha rinte hunnit sätta mig ner o maila webmaster för att få ett konto att slänga upp bilderna på…
Hoppas jag hinner fixa det tills nästa vecka
/ Patrik
10 mars, 2006 kl. 19:49 #141125STIred
Deltagarehar lagt ut några bilder, inte så jätteballa men…. SADonICE
13 mars, 2006 kl. 18:14 #141117griml0ck
DeltagareBilder? Mer körning på SAD banan nästa år. Var nog den roligaste banan jag kört på hela året! :7
14 mars, 2006 kl. 13:21 #141133Janne S.A.D.
DeltagareBilder? Mer körning på SAD banan nästa år. Var nog den roligaste banan jag kört på hela året! :7
Tack för det……..
Kul att så många är positiva, trots misslyckandet med sjön.
Har precis nu varit och plogat S.A.D banan och ska nu ut och träna ett par timmar.
Givetvis med fulldubb.Klart att vi kör på den banan om ni vill inga problem med det, bara snön kommer.
Nu blir det snart asfalt, ska vi planera någon asfaltsbana med Arturs?
Är ni sugna på det så pm eller något till mig så öppnar jag en tråd om det.
Skriv gärna förslag på datum också.
Janne
14 mars, 2006 kl. 14:03 #141126STIred
DeltagareNu blir det snart asfalt, ska vi planera någon asfaltsbana med Arturs?Är ni sugna på det så pm eller något till mig så öppnar jag en tråd om det.Skriv gärna förslag på datum också.Janne
He he dum fråga 😉 klart vi(läs jag 🙂 ) vill köra lite asfalt… Som förslag på datum runt cristi himmelfärd eller påsk nångång hade ju inte varit fel(passar mig iaf 🙂 )
du får nog ett pm med…
14 mars, 2006 kl. 15:02 #141111LegacyLarsa
KeymasterNu blir det snart asfalt, ska vi planera någon asfaltsbana med Arturs?Är ni sugna på det så pm eller något till mig så öppnar jag en tråd om det.Skriv gärna förslag på datum också.Janne
He he dum fråga 😉 klart vi(läs jag 🙂 ) vill köra lite asfalt… Som förslag på datum runt cristi himmelfärd eller påsk nångång hade ju inte varit fel(passar mig iaf 🙂 )du får nog ett pm med…
Bjud med honom upp till Grängesberg, så ska han få åka bana..
det blir troligtvis någon gång i maj../Lars
14 mars, 2006 kl. 16:03 #141116Kvarnis
DeltagareJAnne klart det ska vara nån asfalt/grus körning oxå, men !!!
Det får f-n inte bli runt påsk !!! ;):D
Början av Juni borde den vite vara igång alla fall i nått skick..;)
14 mars, 2006 kl. 16:37 #141127STIred
DeltagareJAnne klart det ska vara nån asfalt/grus körning oxå, men !!!Det får f-n inte bli runt påsk !!! ;):DBörjan av Juni borde den vite vara igång alla fall i nått skick..;)
Kristi himmelfärd är ju nästan början på juni +- några dagar 😉 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.