SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack:FCS’s banträff på Gelleråsen den 9 augusti

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    Koffe
    Keymaster

Tror bilden togs under mitt flaggvaktspass, och jag tänkte oxå på att det såg ut som ett litet hjullyft. Försökte kolla varje varv du kom förbi men det var omöjligt att se om det verkligen var så… Men att bilen blivit styvare med nya krängarna är det ju knappast nåt tvivel om 🙂

xevz

Tack för en mycket trevlig träff, även om jag aldrig riktigt tog mig tid att gå runt och prata med andra Subaru-ägare. 🙁

Bilen gick fint runt banan, förutom att däcken inte riktigt ville greppa efter några varv, trots att jag höll lugnt tempo.
        Nybytt bromsvätska dagen innan gjorde dock susen för bromsarna, tills nästa gång blir det dessutom lite roligare belägg och skivor, men mer än så blir det nog inte, svårt att dra gränsen för vad som får göras när bilen egentligen är bruksbilen. 😉

Bilder kommer upp så fort jag tagit mig i kragen och orkat gå igenom dem.

*snubben i den blå GT-kombin*

Markus
        Deltagare

Jag förträngde att jag börjat jobba efter semestern och tog mig tid att fixa lite bilder istället…

Mitt webbhotellet kör ett lite slött script för fotoalbum men det är smidigt att sköta så ni får ha lite överseende med det ifall det går långsamt. Det blev 104 bilder att titta på. Jag är verkligen inget fotoproffs så det får ni också har överseende med 🙂

http://gallery.sneproductions.com/#10.0

Givetvis kan alla bilder (och några till snarlika) fixas oredigerade i högre upplösning för den som önskar. Om någon bild bör tas bort så säg till då också.

Crippe
          Deltagare

va kul att se sin egen bil 😀 massa fina foton på di verse bilar

xevz

Jag förträngde att jag börjat jobba efter semestern och tog mig tid att fixa lite bilder istället…Mitt webbhotellet kör ett lite slött script för fotoalbum men det är smidigt att sköta så ni får ha lite överseende med det ifall det går långsamt. Det blev 104 bilder att titta på. Jag är verkligen inget fotoproffs så det får ni också har överseende med 🙂http://gallery.sneproductions.com/#10.0Givetvis kan alla bilder (och några till snarlika) fixas oredigerade i högre upplösning för den som önskar. Om någon bild bör tas bort så säg till då också.

Ser bra ut, ett litet tips är att höja exponeringen några snäpp. I princip alla bilder är aningen underexponerade (mörka). 🙂

Markus
              Deltagare

Jag förträngde att jag börjat jobba efter semestern och tog mig tid att fixa lite bilder istället…Mitt webbhotellet kör ett lite slött script för fotoalbum men det är smidigt att sköta så ni får ha lite överseende med det ifall det går långsamt. Det blev 104 bilder att titta på. Jag är verkligen inget fotoproffs så det får ni också har överseende med 🙂http://gallery.sneproductions.com/#10.0Givetvis kan alla bilder (och några till snarlika) fixas oredigerade i högre upplösning för den som önskar. Om någon bild bör tas bort så säg till då också.

Ser bra ut, ett litet tips är att höja exponeringen några snäpp. I princip alla bilder är aningen underexponerade (mörka). 🙂

Väldigt många av bilderna blev överexponerade när jag tog dem så jag har sänkt dem lite men det kanske blev för mycket… Kastade 100 bilder som var bortom räddning. Fota i starkt solljus var inte så lätt. Ni får inte tvätta era bilar så de blänker så mycket! 😉 Ser bra ut hemma och här på jobbet tycker jag. Har kvar originalen så jag kanske ljusar upp dem lite senare om jag orkar 🙂

AxelT
                Deltagare

De bilderna lär vi väl aldrig se, i så fall… hrm hrm… =D

vad_ar_lustgas
                  Deltagare

Hej allihopa och tack för en grymt trevlig dag!

Är det någon som har ett par trevliga bilder på den gröna Focus RS:en, gärna vid överstyrning, så får ni gärna skicka dem till mig! Vore kanon!

c_blue66 (a) hotmail.com

Tack på förhand!

mvh C

Focus RS
                    Deltagare

Hej på Er!

Tänkte bara skriva och tacka för en trevlig grillfest(er) och bandag. 🙂 Kul att se så många ”subbor” ute på banan denna gång…

Vi ses på Kinnekulle den 12:e september! 😛

/Per-Anders.

xevz

Fick tummen ur och gick igenom bilderna.
                        Tog inte så många bilder, så det blev inte heller speciellt många i slutändan, men det är några i alla fall. 🙂

http://www.flickr.com/photos/xevz/sets/72157621897904017/

LegacyLarsa
                        Keymaster
                          Nikke McRae
                          Deltagare

Här är min onbord film från Gelleråsen.

Kul bana och körningen blir bättre och bättre. Lite tråkigt att jag inte fick på uppdateringarna innan åkningen bara. Kunde inte åka många varv innan laddtrycket började backa, så det fick bli tidiga växlingar denna gången med. Till Kinnekulle ska den vara i topptrim igen. 🙂

http://www.imprezive.com/impreza/gellerasen_onboard.jpg

Filmen på YouTube:
                            http://www.youtube.com/watch?v=pyXoEN6T6do

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.