› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack:Konbana i Västerås/SAD
- Detta ämne har 71 svar, 2,924 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
30 augusti, 2006 kl. 17:05 #143904
Blocken
DeltagareKanske bäst att vi börjar sudda regskyltar också från bilderna på konbanekörningarna. 😉
Min åsikt är att det är upp till ägaren att skruva av skylten om man inte vill ha den med på bild. En schysst fotograf suddar ändå ev skylt.
SSI har som policy att inte ta tid och köra tävling. Därför ska inte tiderna upp. Lägg dom istället på hemsidan under dokumentarkivet som allt annat, där alla medlemmar kan logga in.
/Block
…………………..
Thai-Perr30 augusti, 2006 kl. 17:10 #143905Blocken
DeltagareOT:Vad hände med Blockens bil?
Får inte i ettan eller tvåans växel. Troligtvis nån krökt gaffel. Passar på och byter lamell och synkringar när vi ändå är igång, så blir ’Pärlan’ tip-top 🙂
…men nu är det höst och snart vinter, och inte ska man väl utsätta Thai-Perr för elakheter som salt och hårda snövallar? 😉 :+
/Block – omvänd
30 augusti, 2006 kl. 17:55 #143918Manor
DeltagareOT:Vad hände med Blockens bil?
Får inte i ettan eller tvåans växel. Troligtvis nån krökt gaffel. Passar på och byter lamell och synkringar när vi ändå är igång, så blir ’Pärlan’ tip-top :)…men nu är det höst och snart vinter, och inte ska man väl utsätta Thai-Perr för elakheter som salt och hårda snövallar? 😉 :+/Block – omvänd
…är lådan möjligtvis hos en kebabtallriksätande IT-mubb i Suuuuuuuuuuura för reparation?
30 augusti, 2006 kl. 17:57 #143923Grusdraparn
Deltagaremen nu är det höst och snart vinter, och inte ska man väl utsätta Thai-Perr för elakheter som salt och hårda snövallar? 😉 :+
/Block – omvändvaaaa-vaaaav-aaaaa e d du säger?
Du måste mena R som i åRet-Runtbil! 🙂
/K – skall snart ställa-på igen… :+
30 augusti, 2006 kl. 18:50 #143906Blocken
Deltagare…är lådan möjligtvis hos en kebabtallriksätande IT-mubb i Suuuuuuuuuuura för reparation?
…snart så! Kôpplinga’ är tydligen redan beställd – tack på förhand, Doc’ 🙂
/BlaCC
…………………..
Thai-Perr30 augusti, 2006 kl. 18:52 #143907Blocken
Deltagare30 augusti, 2006 kl. 18:56 #14393130 augusti, 2006 kl. 18:58 #143908Blocken
Deltagare30 augusti, 2006 kl. 20:46 #143938pannan
DeltagareTider tycker jag inte är fel att publicera. Precis som KN skriver, bara att skruva den nummerskylten. SS tider har ju publicerats tidigare.
30 augusti, 2006 kl. 20:55 #143901Subarumicke
DeltagareKul att köra, trevligt folk mm… bilen gick bra min bästa tid blev på 1.00.52 och får vara nöjd med det(Gick inte fortare ;( ) med mig som chafför,Blocken fick spaka bilen och då blev tiden 😮 0.58.71 dvs.. han kan ratta bil när det svänger 😉 en annan har väl blivit stel pga.. för mycket raktframåka 😉 på vägen hem vid Bålsta så rasade motorn lagerhaveri tror jag ;( så med nöd och neppe tog jag mig till Kista och lånade en annan bil för att ta mig hem, så nu får man väl ta nya tag och börja med vinterns moddar redan innom kort
Mvh. SURBARUMICKE ;(
31 augusti, 2006 kl. 09:50 #143916simo
DeltagareMin åsikt är att det är upp till ägaren att skruva av skylten om man inte vill ha den med på bild. En schysst fotograf suddar ändå ev skylt.SSI har som policy att inte ta tid och köra tävling. Därför ska inte tiderna upp. Lägg dom istället på hemsidan under dokumentarkivet som allt annat, där alla medlemmar kan logga in./Block…………………..Thai-Perr
En ny go policy, kände tyvärr inte till denna.
Borde även va upp till ägaren om det ska tas tid lr inte, men det e klart, om klubben har som policy att inte ta tid så är ju saken biff.
/U
31 augusti, 2006 kl. 10:29 #143960Niklas
DeltagareMin åsikt är att det är upp till ägaren att skruva av skylten om man inte vill ha den med på bild. En schysst fotograf suddar ändå ev skylt.
Håller med till fullo.
SSI har som policy att inte ta tid och köra tävling. Därför ska inte tiderna upp.
Du menar väl ”därför skall vi ha tidtagning på våra banevenemang?”.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.