SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack:Konbana i Västerås/SAD

Visar 12 inlägg - 61 till 72 (av 72 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Kanske bäst att vi börjar sudda regskyltar också från bilderna på konbanekörningarna. 😉

Min åsikt är att det är upp till ägaren att skruva av skylten om man inte vill ha den med på bild. En schysst fotograf suddar ändå ev skylt.

SSI har som policy att inte ta tid och köra tävling. Därför ska inte tiderna upp. Lägg dom istället på hemsidan under dokumentarkivet som allt annat, där alla medlemmar kan logga in.

/Block

…………………..
      Thai-Perr

Blocken
      Deltagare

OT:Vad hände med Blockens bil?

Får inte i ettan eller tvåans växel. Troligtvis nån krökt gaffel. Passar på och byter lamell och synkringar när vi ändå är igång, så blir ’Pärlan’ tip-top 🙂

…men nu är det höst och snart vinter, och inte ska man väl utsätta Thai-Perr för elakheter som salt och hårda snövallar? 😉 :+

/Block – omvänd

Manor
        Deltagare

OT:Vad hände med Blockens bil?

Får inte i ettan eller tvåans växel. Troligtvis nån krökt gaffel. Passar på och byter lamell och synkringar när vi ändå är igång, så blir ’Pärlan’ tip-top :)…men nu är det höst och snart vinter, och inte ska man väl utsätta Thai-Perr för elakheter som salt och hårda snövallar? 😉 :+/Block – omvänd

…är lådan möjligtvis hos en kebabtallriksätande IT-mubb i Suuuuuuuuuuura för reparation?

Grusdraparn
          Deltagare

men nu är det höst och snart vinter, och inte ska man väl utsätta Thai-Perr för elakheter som salt och hårda snövallar? 😉 :+
            /Block – omvänd

vaaaa-vaaaav-aaaaa e d du säger?

Du måste mena R som i åRet-Runtbil! 🙂

/K – skall snart ställa-på igen… :+

Blocken
            Deltagare

…är lådan möjligtvis hos en kebabtallriksätande IT-mubb i Suuuuuuuuuuura för reparation?

…snart så! Kôpplinga’ är tydligen redan beställd – tack på förhand, Doc’ 🙂

/BlaCC

…………………..
              Thai-Perr

Blocken
              Deltagare

vaaaa-vaaaav-aaaaa e d du säger?Du måste mena R som i åRet-Runtbil! :)/K – skall snart ställa-på igen… :+

SommaR-kokaRe it is 😉

Yonaz
                Deltagare

KolfibeR Rostar inte om det äR det du tRoR? :+

/J

Blocken
                  Deltagare

KolfibeR Rostar inte om det äR det du tRoR? :+ /J

ASGARV! Jag servade, du smashade! 15-0 till Yonaz! :+

/AB

…………………..
                    Thai-Perr

pannan
                    Deltagare

Tider tycker jag inte är fel att publicera. Precis som KN skriver, bara att skruva den nummerskylten. SS tider har ju publicerats tidigare.

Subarumicke
                      Deltagare

Kul att köra, trevligt folk mm… bilen gick bra min bästa tid blev på 1.00.52 och får vara nöjd med det(Gick inte fortare ;( ) med mig som chafför,Blocken fick spaka bilen och då blev tiden 😮 0.58.71 dvs.. han kan ratta bil när det svänger 😉 en annan har väl blivit stel pga.. för mycket raktframåka 😉 på vägen hem vid Bålsta så rasade motorn lagerhaveri tror jag ;( så med nöd och neppe tog jag mig till Kista och lånade en annan bil för att ta mig hem, så nu får man väl ta nya tag och börja med vinterns moddar redan innom kort

Mvh. SURBARUMICKE ;(

simo
                        Deltagare

Min åsikt är att det är upp till ägaren att skruva av skylten om man inte vill ha den med på bild. En schysst fotograf suddar ändå ev skylt.SSI har som policy att inte ta tid och köra tävling. Därför ska inte tiderna upp. Lägg dom istället på hemsidan under dokumentarkivet som allt annat, där alla medlemmar kan logga in./Block…………………..Thai-Perr

En ny go policy, kände tyvärr inte till denna.

Borde även va upp till ägaren om det ska tas tid lr inte, men det e klart, om klubben har som policy att inte ta tid så är ju saken biff.

/U

Niklas
                          Deltagare

Min åsikt är att det är upp till ägaren att skruva av skylten om man inte vill ha den med på bild. En schysst fotograf suddar ändå ev skylt.

Håller med till fullo.

SSI har som policy att inte ta tid och köra tävling. Därför ska inte tiderna upp.

Du menar väl ”därför skall vi ha tidtagning på våra banevenemang?”.

Visar 12 inlägg - 61 till 72 (av 72 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.