SSC Allmänt snack Träffar Eftertjöt – FMCS på Gelleråsen 04

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Tjöta på ba’. 😀

Lite bilder av varierande kvalitet (kass ljus, och omotiverad
      fotografjävel) -> http://www.impreza.nu/ssi2/expo/gell_fmcs_04

Tack FMCS för en väl genomförd banträff! 🙂

/J – hade kul trots galopperande snuva

convoy
      Deltagare

Grymma bilder (som alltid) J !!

/M – som efter telefonkonsultation på hemvägen blivit säker på att han krökt en gaffel :+ :+

ExOrdis
        Deltagare

Respekt till våra två Danska gäster.
          Rasade turbon på Mantorp, byter den och kör upp till Gälleråsen
          och ger järnet även dag 2!

Blocken
          Deltagare

Ja jädrarns sicken kanonhelg! :):7 :*

Gonatt!

Mvh Block – trött, på bästkusten, med 600 bilder från helgen på CD och sist men inte minst; modem! (Dä’ schööönt):+

Blocken
            Deltagare
              griml0ck
              Deltagare

Helt perfekt bandag. Alla är nöjda från studentlägenheten i Gävle 😛
                Nu ska vi bege oss till Luleå 🙂

// grim, lefty, kvarnis

Yonaz
                Deltagare

>Respekt till våra två Danska gäster.
                  >Rasade turbon på Mantorp, byter den och kör upp till
                  >Gälleråsen
                  >och ger järnet även dag 2!

Jorå vad gör man inte för en platta Öl 🙂
                  Dansken såg ut som en ledsen hundvalp, klart man åker hem å hämtar en ny snurra åt han.
                  Varför kom inte Yonaz till Gelleråsen: LMM:en tog semester påväg ut till Mantorp 🙁

Subbarist
                  Deltagare

Mycket bra arrangemang av Lange & Co mycket körtid allt flöt på väldans bra, inga 200sx på banan = inga olyckor 😛 😀 😉 synd bara att man var tvungen och parkera själv hela dan x(

Strat
                    Deltagare

Tack FMCS! Mkt bra arr 🙂 Första gången på länge som det blev lite åka för mig. Hann med nåra varv efter regnet också 🙂 Tack Jerry för hjälp med bromsvätskebytet. Funka mycket bra sen. Misstänker att jag fick nån yta på beläggen också, för det bettade mer och mer efter ett par hårda bromsningar. Aldrig mer chansa på att vätskan är bra 😮

Kul att träffa alla å tjöta lite också 🙂

Subbarist
                      Deltagare

>>Mycket bra arrangemang av Lange & Co mycket körtid allt
                        >flöt
                        >>på väldans bra, inga 200sx på banan = inga olyckor 😛 😀
                        >;-)
                        >>synd bara att man var tvungen och parkera själv hela dan x(
                        >
                        >>
                        >>
                        >
                        >ånej, inte nog med att du var ute och körde – du orsakade
                        >gulflagg 😛 😉
                        >http://www.ghoofy.com/impreza/bilder/hihi.JPG

Jag ser inga ansikten alltså kan det INTE vara jag 😛 😀

>Det var ett mycket trevligt arrangemang – lite kallt bara
                        >;-)
                        >Nu ska jag iväg till garaget och pilla lite x(
                        >
                        >/Ola ”Parkeringskungen #2”

Kvarnis
                        Deltagare

Tack FMCS för en väl genomförd banträff! !!

Iofs så var man utan bil men tack vare, jätte trevliga ås schysta klubb kamrater så tog man sig ner till Campingen brevd G-ås’n dan innan

Stort tack till Lefy&Grimlock för resa till å från Gävle, övernattning etc

Till Jerry&Madde som kom upp å hämta mig i Gävle på lördagen 🙂
                          http://plissken.fatalunity.com/gallery/misc/forumicons/notworthy2.gif

Till Risto för resa från Västerås mot ås’n…så långt det varade…:(
                          innan Mr Black fick ta över taxi jobbet 😀

Och till er andra som vanligt trevlig a Impreza bröder&vänner

Nu kan man bara hoppas att den där sat-na lådan dyker upp snart så man man få bil’n … blev ju lelle sugen när det flött så grymt bra på banan …annat var det i fjol vid Japmeet 😮

OzO
                          Deltagare

>…inga 200sx på banan = inga olyckor 😛 😀 😉
                            —-

Det var slag under bältet och onödigt skrivet. Alla har vi varit av nån gång.

Men som sagt, det flöt på väldigt bra och jag skickar också ett tack till FMCS och till ni andra som jobbade.

Jag nöjde mig med att parkera oservade Pilen och kika på er andra och grillade/fikade. Det fick duga. Lillsyrran tackar för åkturen Kjell! 🙂

_______________________________________________________________________________
                            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

modulated
                            Deltagare

Jag kom liiiite sent till banan vid 16-tiden, då de flesta hade
                              åkt hem redan, men en liten pratstund med Larsa och Strat blev
                              det iaf.

// Patrick P – skulle ha slitit ur packningen ur bilen 😉

Regionsansvarig Västerås

Subbarist
                              Deltagare

>>…inga 200sx på banan = inga olyckor 😛 😀 😉
                                >—-
                                >
                                >Det var slag under bältet och onödigt skrivet. Alla har vi
                                >varit av nån gång.

Jag är ju lite ful av mig så :* 😉 }( }( 😀 😛 Fan vad kul det är med Smilegubbar 😀 😀 😀 }( }( }(

vad_ar_lustgas
                                Deltagare

tack för en underbar dag! vill börja med att tacka alla funkisar och flaggisar som ställde upp i går! allt (nästan) gick jätte smärtfritt. kommer att dela med mig av erfarenheter och tipps som måstre ändras innan nästa gång men det tar jag med jerry irl senare… 🙂

dagen flöt på som sagt jätte bra och jag har bara hört possetivt änsålänge! 🙂 vi vart iallafall, över förväntan, hela 92 körande! HPC drog 29 st, FMCS 22, SSI 21 och övriga var 20 bilar. jättekul! att sedan alla skötte sig exemplariskt va ännu ett stort pluss! nästan inga insidenter alls! bra jobbat och kört!

vill även tacka vädergudarna för att ni väntade med att överösa oss med en lätt skur i 30 min den sista timmen. kanon!

synd bara att jag varken hade bil på platts eller för den delen hade tid att köra. men på kulle kommer jag med bil och sikte på minst 60 varv!

väl mött den 28 agusti!
                                  mvh Christian Lange ordis i FMCS

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.