› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftertjöt – Värsteråsligister does Kolmården
- Detta ämne har 22 svar, 1,143 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
LegacyLarsa.
-
FörfattareInlägg
-
27 januari, 2004 kl. 09:28 #132471
Floppy
DeltagareTack för en trevlig söndag! Nu har jag lyckats installera mig på jobbet igen och har tillgång till det fantastiska nääätet.
Det är ju alltid kul med selebert besök, ännu trevligare att få åka med i wrallypöjkarnas bilar, då vet man bättre vad som fattas. Storlek 45 eller större och blinkande lampor och och och määätare, massor med mätare!Som sagt tack för en skön söndag, frugan hälsar och tackar hon med!
MVH/Joel
3 februari, 2004 kl. 12:08 #132457rex
DeltagareTjena!
Måste tacka för sällskapet på isbanan o alla fina bilder som kommit upp på sidan!
Det enda negativa den dagen var när jag jagat den svarta volvon med isdäck som en stolle för att komma ifatt utan resultat o föraren säger att det ska åka hem för den går så illa.. buhuu sågad vid knäna
;(2.7liter/mil säger en del om hur kul man kan ha på isen! Givetvis var jag tvungen att ta ledigt ett par timmar på måndagen o åka dit o sladda lite mer..såå skadad! Träning ger färd..högre sopparäkning! }(
Att ligga o pressa bakom SAM o lyssna på hans bil (vilket sound!) gjorde mig väldigt sugen på att åka hem o montera tillbaka 3″ systemet. Men nu har latmasken tagit över igen så det får bli en annan gång.
/Henrik (den glada östgöten) 😀
(så kul har jag inte haft sedan jag körde på isen sist!)
19 december, 2005 kl. 06:19 #132467Manor
Deltagare>>mvh Mats N
>
>MN (förkortning av MatsN;)) – du kommer väl till Kolsva på
>söndag? 🙂
>
>/ABAB (förkortning av Anders BloCCen ;)), nej det blir sjön Lagan med LL m.fl. (kanske t.o.m STiD – förkortning för Sti-Danne ;)). Det skulle dock vara kul att träffas någongång, jag håller just på att boka upp lite ”business” med en svamp- och bärplockande medelålders man med eget smultronställe i Suuuuuuura-trakten :D.
mvh Mats N (förkortat MN).
19 december, 2005 kl. 06:19 #132468Manor
Deltagare>Jasså, förkortningarnas okrönte mästare – fläppoDjörCC i
>SourHaMMer? 😉 En rekti’t go’ & gla’ idrottskille mao! 😀 Vad
>blir det då måntro? FMIC, LMM, DP, AGA, DD, FMLLK, PL, KL, SL,
>LL, ST, SSSMGF (sketstora spridare me’ gôtt flöde), ALS, SSAD
>osv? :+
>
>/AB
>:PDet lutar åt LL (LambdaLink) samt fler EMamD (extramätare av märket Defi), och kanske en QS (QuickShift)…men än så länge är det bara på planeringsstadiet ;). En DP skulle inte heller sitta helt fel kanske…hmm…
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #132466Manor
DeltagareLL (förkortat LegazyLarsa ;)), vad heter sjön. Jag bor ju för bövelen i Å-berga!!!
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #132463Blocken
DeltagareJasså, förkortningarnas okrönte mästare – fläppoDjörCC i SourHaMMer? 😉 En rekti’t go’ & gla’ idrottskille mao! 😀 Vad blir det då måntro? FMIC, LMM, DP, AGA, DD, FMLLK, PL, KL, SL, LL, ST, SSSMGF (sketstora spridare me’ gôtt flöde), ALS, SSAD osv? :+
/AB
😛19 december, 2005 kl. 06:19 #132462Blocken
Deltagare>mvh Mats N
MN (förkortning av MatsN;)) – du kommer väl till Kolsva på söndag? 🙂
/AB
19 december, 2005 kl. 06:19 #132456LegacyLarsa
KeymasterSer ut som ni haft minst lika roligt som jag igår,:)
var och jämnade ut lite vallar tillsammans med lite EVO-bilar, till en början var det tänkt på tierps flygfält, men det var för mycket snö där så vi åkte till en sjö norr om Åkersberga och hade kul. Jenny (Felbils,Micke Rosenlunds tjej) kör numer med isdubb, går duktigt bra -ett strå vassare än grimlocks färd på is´n, ska se om det inte går att åka där på söndag, och avsluta med fika på bogesund!
/Larsa
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.