Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Groover
    Deltagare

Det är väl så, när man bor i ute i obyggden, massa bidrag och sånt. 😉

Mohahahahaha…får…vi lämnar bidrag till ett otal kommuner…jag driver personligen några kommuner i södra Sverige :D.mvh Mats N

*andnöd* ….ödmjukt så det förslår 😀 😀 😀 😀 😀
      Vilken kungskommentar !!!

… give the iron !!!

Groover
      Deltagare

Det skulle väl vara en önskedröm som gick i uppfyllelse. En skaplig slant krävs nog för att detta skulle förverkligas. Eftersom det finns en outtömlig källa att plocka ur så borde vi alla be unisont:
        HusvagnsMätz släpp till lite IT-pengar 😛 😀

… give the iron !!!

Niklas
        Deltagare

Såja såja, låt inte avundsjukan förstöra ditt liv.

dlehtihet
          Deltagare

(* garv *) skönt citat på den föreningssidan:

“Skåne är Sveriges blindtarm”
            😀

Blocken
            Deltagare

YEEAAAH! Go for it, HusvagnsMätz! Bästa idén på länge! Bra Olle 😀

/Black

Min STi

Manor
              Deltagare

Yo !

Jag snackade lite med Mattias om det där, men oavsett vad jag bjöd så kunde han inte riva sitt kontrakt med Audi :-(. Jag funderar nu på att bjuda in Colin istället…nej Colin med två L ska det vara…Collin som i Robert Collin :D.

mvh Mats N
                PS. F-n vad jobbigt med så mycket pengar…jag fick lägga en hög i pappersinsamlingen ;).

Manor
                Deltagare

Mohahahahaha…får…vi lämnar bidrag till ett otal kommuner…jag driver personligen några kommuner i södra Sverige :D.

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

MatsN: Menar du Blekinge, Småland eller Halland? För Skåne klarar sig bra utan resten av Sverige men inte tvärtom. :P/N – kommer från Sveriges enda teoretiskt självförsörjande län. 🙂

Skåne räknar jag inte som en del av Sverige :P. Jag funderar stark på att ansluta mig till följande förening: http://www.gravbortskane.tk/ :D.

mvh Mats N

Niklas
                    Deltagare

Niklas
                      Deltagare

MatsN: Menar du Blekinge, Småland eller Halland? För Skåne klarar sig bra utan resten av Sverige men inte tvärtom. 😛

/N – kommer från Sveriges enda teoretiskt självförsörjande län. 🙂

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.