› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › ELDHAV!!!
- Detta ämne har 9 svar, 1,185 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 5 månader sedan av
roadtip85.
-
FörfattareInlägg
-
10 augusti, 2006 kl. 23:03 #9643
Boki
DeltagareJappp kom hem efter spontanträffen, parkerade framför TVn o BANG!!!! Så börja f-nskapet att BRINNA!!!!!
Typ en 3 år gammal LCD TV……….. trodde SONY hade bättre kvalitet. O andra sidan så tillhör TVn bland de första LCDn, de var känsligare tror jag.
Som tur är tog jag en tilläggsförsäkring.
MEN F-N NU KAN JAG INTE KOLLA PÅ P–RFILM O SPELA GRANTURISMO4 😀
10 augusti, 2006 kl. 23:54 #107173roadtip85
KeymasterOj! jobbigt!
Tur att du hade försäkringen! Då får du kanske ut till en ny bättre?Jag missa ju tyvärr spontanträffen, det va Tommys tokiga torsdag här i åkersberga! 😀 haha!
//Anders
11 augusti, 2006 kl. 00:40 #107176Boki
DeltagareJo hoppas att jag får en bättre o STÖRRE 🙂 hade bara 23″………..
Du får komma på nästa spontan träff, vi tar ej torsdag då 😉
11 augusti, 2006 kl. 07:08 #107177Niklas
DeltagareVar glad att det var tv’n och inte bilen som började brinna. 😛
/N – med släckare i bilen
11 augusti, 2006 kl. 08:05 #107172AK_Impreza
Deltagaredom sa innan dom gjorde LCD o Flatscreenskärmarna att dom bara
hade en viss längd på timmar dom höll..dom i början hade ju mycket kortare än vad dom som finns nu har! O det var inte många timmar alls innan bildröret var slut..o det var ju lika dyrt att byta som att köpa ny tv 🙂 haha…stackars folk som inte har tillägg 😛17 augusti, 2006 kl. 13:06 #107169jarmo
Deltagaredom sa innan dom gjorde LCD o Flatscreenskärmarna att dom bara hade en viss längd på timmar dom höll..dom i början hade ju mycket kortare än vad dom som finns nu har! O det var inte många timmar alls innan bildröret var slut..o det var ju lika dyrt att byta som att köpa ny tv 🙂 haha…stackars folk som inte har tillägg 😛
Det finns inget bildrör i en LCD TV 😛
//Jarmo
18 augusti, 2006 kl. 09:22 #107170thorlake
DeltagareTommys?
Som i Tommys grill?
Herregud finns det kvar, synd att det inte var det gamla rucklet som brann ned istället för Bokis fina TeVe. 😉18 augusti, 2006 kl. 23:35 #107174roadtip85
KeymasterHaha! Vadå gamla rucklet? 😛
Åkersbergas värstinghak juh! 😉 19kr för en lövbiff med pommes! Samma pris för en öl! 😀 Det kan man inte klaga på iaf!//Anders
19 augusti, 2006 kl. 08:15 #107171thorlake
DeltagareOT. (Sorry)
Jo gammalt som gatan.
Man var ju med på 70/80-talet i Å-berga då den byggdes om ifrån liten lokal grill till värsta disco/hamburger haket.
En förändring av sällan skådat slag i Sverige vill jag lova. 🙂Trodde i min enfald att den självdött sedan jag flyttade därifrån i mitten på 90 talet.
Herregud vad man börjar känna sig gammal hoho.
Åkersberga, regera härja! RIP 😉
20 augusti, 2006 kl. 00:26 #107175roadtip85
KeymasterOT. (Sorry)Jo gammalt som gatan.Man var ju med på 70/80-talet i Å-berga då den byggdes om ifrån liten lokal grill till värsta disco/hamburger haket.En förändring av sällan skådat slag i Sverige vill jag lova. :)Trodde i min enfald att den självdött sedan jag flyttade därifrån i mitten på 90 talet.Herregud vad man börjar känna sig gammal hoho.Åkersberga, regera härja! RIP 😉
Hehe! På den gamla goda tiden var jag inte med! 😉 Jag visste inte ens att du va så gammal Thorlake! 😛
Jag ser ändå fler och fler fina imprezor här i berga! Hoppas bara dom tar sitt sunda förnuft till fånga och blir medlemmar i SSI!//Anders!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.