SSC Allmänt snack Allmänt småprat ELDHAV!!!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Boki
    Deltagare

Jappp kom hem efter spontanträffen, parkerade framför TVn o BANG!!!! Så börja f-nskapet att BRINNA!!!!!

Typ en 3 år gammal LCD TV……….. trodde SONY hade bättre kvalitet. O andra sidan så tillhör TVn bland de första LCDn, de var känsligare tror jag.

Som tur är tog jag en tilläggsförsäkring.

MEN F-N NU KAN JAG INTE KOLLA PÅ P–RFILM O SPELA GRANTURISMO4 😀

roadtip85
      Keymaster

Oj! jobbigt!
        Tur att du hade försäkringen! Då får du kanske ut till en ny bättre?

Jag missa ju tyvärr spontanträffen, det va Tommys tokiga torsdag här i åkersberga! 😀 haha!

//Anders

Boki
        Deltagare

Jo hoppas att jag får en bättre o STÖRRE 🙂 hade bara 23″………..

Du får komma på nästa spontan träff, vi tar ej torsdag då 😉

Niklas
          Deltagare

Var glad att det var tv’n och inte bilen som började brinna. 😛

/N – med släckare i bilen

AK_Impreza
            Deltagare

dom sa innan dom gjorde LCD o Flatscreenskärmarna att dom bara
              hade en viss längd på timmar dom höll..dom i början hade ju mycket kortare än vad dom som finns nu har! O det var inte många timmar alls innan bildröret var slut..o det var ju lika dyrt att byta som att köpa ny tv 🙂 haha…stackars folk som inte har tillägg 😛

jarmo
              Deltagare

dom sa innan dom gjorde LCD o Flatscreenskärmarna att dom bara hade en viss längd på timmar dom höll..dom i början hade ju mycket kortare än vad dom som finns nu har! O det var inte många timmar alls innan bildröret var slut..o det var ju lika dyrt att byta som att köpa ny tv 🙂 haha…stackars folk som inte har tillägg 😛

Det finns inget bildrör i en LCD TV 😛

//Jarmo

thorlake
                Deltagare

Tommys?
                  Som i Tommys grill?
                  Herregud finns det kvar, synd att det inte var det gamla rucklet som brann ned istället för Bokis fina TeVe. 😉

roadtip85
                  Keymaster

Haha! Vadå gamla rucklet? 😛
                    Åkersbergas värstinghak juh! 😉 19kr för en lövbiff med pommes! Samma pris för en öl! 😀 Det kan man inte klaga på iaf!

//Anders

thorlake
                    Deltagare

OT. (Sorry)
                      Jo gammalt som gatan.
                      Man var ju med på 70/80-talet i Å-berga då den byggdes om ifrån liten lokal grill till värsta disco/hamburger haket.
                      En förändring av sällan skådat slag i Sverige vill jag lova. 🙂

Trodde i min enfald att den självdött sedan jag flyttade därifrån i mitten på 90 talet.

Herregud vad man börjar känna sig gammal hoho.

Åkersberga, regera härja! RIP 😉

roadtip85
                      Keymaster

OT. (Sorry)Jo gammalt som gatan.Man var ju med på 70/80-talet i Å-berga då den byggdes om ifrån liten lokal grill till värsta disco/hamburger haket.En förändring av sällan skådat slag i Sverige vill jag lova. :)Trodde i min enfald att den självdött sedan jag flyttade därifrån i mitten på 90 talet.Herregud vad man börjar känna sig gammal hoho.Åkersberga, regera härja! RIP 😉

Hehe! På den gamla goda tiden var jag inte med! 😉 Jag visste inte ens att du va så gammal Thorlake! 😛
                        Jag ser ändå fler och fler fina imprezor här i berga! Hoppas bara dom tar sitt sunda förnuft till fånga och blir medlemmar i SSI!

//Anders!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.