SSC Allmänt snack Träffar Elmia 2010??

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Hur blir det med Elmia iår? Kommer klubben att ställa ut?

Jag och frun kommer över till påsken och det hade ju vart skoj att gå på Elmia och träffa lite gamla polare.

Mats
      Type R ’99

lusse
      Deltagare

Eller borde ordna nån sorts av karavan enbart subaru
        bilar som åker ner…?
        man möts up i varje storstad sen åker man vidare
        vore riktigt trevligt 🙂

Andersson
        Deltagare

Jag tror det blir fredag för min del

MVH C Andersson / Mr Konjak

”Fungerar det inte med våld tar du i för lite!”
          Impreza STi -08

Calle
          Deltagare

Samma här, drar också Fredag. Vore kul om man kunde möta upp lite folk =)

Taggen
            Deltagare

jag har inte bestämt mig än om ja åker upp! e lite för min subba e inte klar tills dess.

om ja ska dit så kommer ja i en annan bil men de e ju alltid kul å snacka lite skit ändå 🙂

Andersson
              Deltagare

Calle mfl.
                Vi får väl bestämma tid o plats när det börjar närma sig

MVH C Andersson / Mr Konjak

”Fungerar det inte med våld tar du i för lite!”
                Impreza STi -08

Alexander
                Deltagare

Är också sugen på fredagen, hade ju varit kul om man träffar på varann 🙂

//Alex

http://www.impreza.nu/expo/albums/ssi1286/DSC00072.jpg
                  http://www.garaget.org/?car=95872

Calle
                  Deltagare

Ska man bestämma nån mötesplats i södertälje kanske?
                    Tycker att det känns som ett bra ställe att utgå ifrån då folk kommer ifrån lite olika håll?

Kom med Synpunkter!

Zetterlund
                    Deltagare

Fredagen tycker jag låter som ett bra val av dag.. Har kanske möjligheter att få till en fika träff eller likande utanför polarens garage i jkpg. Riktigt trevligt garage faktiskt… Speciellt om man gillar polering av bilar m.m. 😛

Kan återkomma mer om detta efter jag kollat upp lite mer.. Kan ev finnas grill möjligheter på eftermiddagen kanske :9

*skriver upp notering om att ringa Mortil i morgon*

Blackwidow
                      Deltagare

Vi blir 3-4 bilar något från Skåne som kommer upp. Dock på lördagen, brukar vara bättre action på kvällen då, Har ju nya däck man måste slitta till ordentligt (läs ner till hälften minst) 😛

Zetterlund
                        Deltagare

Fredagen tycker jag låter som ett bra val av dag.. Har kanske möjligheter att få till en fika träff eller likande utanför polarens garage i jkpg. Riktigt trevligt garage faktiskt… Speciellt om man gillar polering av bilar m.m. 😛 Kan återkomma mer om detta efter jag kollat upp lite mer.. Kan ev finnas grill möjligheter på eftermiddagen kanske :9 *skriver upp notering om att ringa Mortil i morgon*

Har nu varit i kontakt med Mortil. Och vi har fått grönt ljus för att slå till med en fika träff utanför hans garage (i om vädret bråkar med oss) och det kommer finnas tillgång till grill på kvällen troligtvis 😛

Hoppas det är intressant så man kan slå till med en liten träff.

klew
                          Deltagare

Visade sig att jag är sambo-fri i helgen så om någon tänkte komma långväga ifrån och har missat att boka hotell så finns det lite bo-yta här. Bor 7km från elmia, ung. 10 min bilväg. Erbjudandet gäller folk jag träffat tidigare och möjligtvis nån kompis till dem, jag kommer sitta i PSC-montern en del i helgen om ryggen tillåter så kom förbi där eller dra iväg ett pm på forumet.

OBS! Har två katter så kattallergiker är lite jobbigt (för er del) och luftmadrasser är ej att föredra, har 1st bäddsoffa (140cm) en tresits-soffa, en tvåsits och en vanlig resårmadrass över så finns lite att låna vid behov…

staffe_
                            Deltagare

Jag åker från sandviken på fredag förmidag så på fredag kväll tycker jag de skulle vara roligt med en subaru träff, var de nå bilar som skulle mötas upp i södertelje?

gotte51
                              Deltagare

Jag kommer vara där på Lördag 🙂

Andersson
                                Deltagare

Jag kommer vara där imorgon fredag, kollar inte forumet mer idag.
                                  Blir det någon träff får ni gärna ringa eller skicka ett sms 070-5274112

MVH Andersson

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.