SSC Allmänt snack Träffar Elmia 2011

• Detta ämne har 83 svar, 8,750 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år sedan av Andersson.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 84 totalt)
  • Författare
    Zetterlund
    Deltagare

Tack till er ”eldsjälar” som svarat på forumet och i telefon när man ringer och försöker få ihop det hela i sista stund synd bara att inte alla i den sk. styrelsen är eldsjälar och kan svara när man sökt er i snart en vecka.

Ni som anmält intresse att hjälpa till, vi får planera mer längre fram men det ser ut att behövas några till söndag och måndagen oxå.

Robin vi hörs under veckan när jag fått klart i om vi ska ha en ”bruksbil” från klubben eller en STI Racing.

Vet vad du menar Andersson.. :confused:

Jag har planer på att vara nere elmia helgen i jkpg av andra orsaker.. Men ännu oklart vilka dagar jag blir där. :p
      Och med lite tur så ska jag kanske kunna dra mitt strå till stacken iaf en av dagarna hoppas jag.. Återkommer senare med besked hur å när jag kan. 😎

Andersson
      Deltagare

Vet vad du menar Andersson.. :confused:

Jag har planer på att vara nere elmia helgen i jkpg av andra orsaker.. Men ännu oklart vilka dagar jag blir där. :p
        Och med lite tur så ska jag kanske kunna dra mitt strå till stacken iaf en av dagarna hoppas jag.. Återkommer senare med besked hur å när jag kan. 😎

Låter bra kom gärna på söndagen 😉

Zetterlund
        Deltagare

Låter bra kom gärna på söndagen 😉

Ska se vad jag kan styra upp.. I bästa fall så blir det nog söndag eller måndag jag har ”ledigt” :p

Rowbean
          Deltagare

Tack till er ”eldsjälar” som svarat på forumet och i telefon när man ringer och försöker få ihop det hela i sista stund synd bara att inte alla i den sk. styrelsen är eldsjälar och kan svara när man sökt er i snart en vecka.

Ni som anmält intresse att hjälpa till, vi får planera mer längre fram men det ser ut att behövas några till söndag och måndagen oxå.

Robin vi hörs under veckan när jag fått klart i om vi ska ha en ”bruksbil” från klubben eller en STI Racing.

Som sagt så har jag möjlighet att avlösa någon ett par timmar på lördagen, och det är bara till att ringa Christian.

Vince
            Keymaster

Det är bara att höra av sig på telefon om min hjälp behövs.

Steewe
              Deltagare

Elmia närmar sig och om 58 dagar drar det igång.. För att folk ska kunna planera vore det bra om vi kunde lägga upp något sorts schema för helgen. Det borde vara minst 2 personer på plats per dag, men ju fler vi är desto roligare blir det!

Angående bil lutar det åt Andersson´s Svarta STi -08 då inga andra förslag har kommit upp.

Mässan är öppen som det står nedan. Skriv upp när ni kan ställa upp och stå i montern, samt ett nummer som ni är kontaktbara på.

Fredag 10.00-18.00:

Lördag 10.00-18.00:

Söndag 10.00-18.00:

Måndag 10.00-16.00:
                Stefan 0736870644

Kom igen nu och ställ upp för klubben!

Mvh Stefan

Vince
                Keymaster

Fredag 10.00-18.00:
                  Vincent 0739169792

Lördag 10.00-18.00:
                  Vincent 0739169792 (fram till 16:00)

Söndag 10.00-18.00:

Måndag 10.00-16.00:
                  Stefan 0736870644

Rowbean
                  Deltagare

Jag har ordnat fram en STi Racing från Jönköping via IM, som är lite extrautrustad. Så andra förslag finns det ju, fanns också tillgång till skyltmaterial där. Jag har också satt undan en låda med 100ex av Subaru Magazine #8 som vi egentligen ska ha själv.

Fredag 10.00-18.00:
                    Vincent 0739169792

Lördag 10.00-18.00:
                    Robin 0768519702 (någon gång under lördagen)

Söndag 10.00-18.00:

Måndag 10.00-16.00:
                    Stefan 0736870644

FiddeFuling
                    Keymaster

Hej på er alla glad..

Nu är jag dock ny i Subaru världen & här på forumet..
                      Är inte medlem i föreningen vad jag vet då jag inte hittat hur man reggar sig. Ny sida på gång eller något i den stilen..?

MEN! Som jag förstår det så är det brist på folk som kan hjälpa till på mässan.. rätt eller fel?

Jag har planerat att åka dit, och kan lätt ställa upp och hjälpa till.. Fredag \ Lördag tänkte jag vara där, beroende lite på hur det blir med övernattning..

Så om ni behöver ”back up” så är det bara att skrika =)
                      Mvh
                      \\ Mathias
                      mathias.kjellgren@comhem.se

Andersson
                      Deltagare

Kanon Stefan med listan jag kommer vara där alla dagar som det ser ut nu. Hoppas Taway som skrev i en tidigare tråd eller någon annan hjälper mig bygga montern på torsdagen bara.

Robin, jag ber om ursäkt att jag inte hört av mig under veckan men jag vet fortfarande inte hur stor monter vi har, jag vet bara att vi i första hand ska ha en ”bruksbil” som används på bana då det är sammarbetet med bankartellen som ska framhållas.Skyltmaterial och tidningarna kommer nog behövas men jag väntar på mer info.

Mathias, välkommen till klubben och forumet. Självklart tar vi/jag emot all hjälp man får på mässan bara följ tråden jag uppdaterar så fort jag vet mer.
                        Här ansöker du om att bli medlem:
                        http://www.impreza.nu/club/medlems_ansokning.php?reg=2

Janne248
                        Deltagare

Är inte medlem i föreningen vad jag vet då jag inte hittat hur man reggar sig. Ny sida på gång eller något i den stilen..?

Kolla gamla sida, där finns formulär för att ansöka om medlemskap.

Andersson länkar lite fel, betala helst inte bara in pengar då blir det lite katastrof….

Andersson
                          Deltagare

Bra att du styrde upp det Janne jag postade fel länk,den kommer väl på SSC forumet snart hoppas jag.Om vi ska få nya medlemmar 😉

Zetterlund
                            Deltagare

Har labbat lite i kalendern.. Kan nog vara med och hjälpa dig på torsdagkväll Andersson, så vi får ihop montern. :rolleyes:

Och har spikat söndagen som en dag ja kan hjälpa till..

Fredag 10.00-18.00:
                              Vincent 0739169792

Lördag 10.00-18.00:
                              Robin 0768519702 (någon gång under lördagen)

Söndag 10.00-18.00:
                              Zetterlund +4745512010 (under mässhelgen även +46703521854) *osäkert med start/slut tid ännu*

Måndag 10.00-16.00:
                              Stefan 0736870644

Andersson
                              Deltagare

Har labbat lite i kalendern.. Kan nog vara med och hjälpa dig på torsdagkväll Andersson, så vi får ihop montern. :rolleyes:

Och har spikat söndagen som en dag ja kan hjälpa till..

Det låter kanon, jag tar med bord,stolar mm. så fixar du klistermärken och banderoller.

Rowbean
                                Deltagare

Man blir lite rädd när inte ens folk kan ansöka om medlemskap utan att behöva fråga här först, skärpning vänner!

Kul att se att så många visar sitt intresse för elmia, jag blir glad när jag ser engagemang som detta:)

Ska jag ta med lådan upp med magasinen andersson?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 84 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.