SSC Allmänt snack Träffar Elmia 2011

• Detta ämne har 83 svar, 8,750 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år sedan av Andersson.
Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 84 totalt)
  • Författare
    Bodyshot
    Deltagare

edit, det behövs inte ett snikbygge i Subarus monter? 😉

Markus
      Deltagare

Om det fortfarande behövs hjälp så är jag villig att ställa upp, planen för mig är att åka ner med Imprezan nån dag å ge lite jönköpingsbor lite smisk på kvällskvisten…

Om du ställer in bilen på mässan får du inte ut den förrän på måndagen, tänk på det…

Bodyshot
        Deltagare

ajaj då var det nog kört för min del, jag orkar nog inte med en hel helg där, jag börjar ju bli gammal 😉

Andersson
          Deltagare

Det ska vara en subaru i montern och den utsågs för flera veckor sedan.

Bodyshot
            Deltagare

Hoppas vi ställer ut nått riktigt ballt / monster så vi får lite uppmärksamhet!!!!

Bodyshot
              Deltagare

Jag menar liksom att en Orginal impreza Sti eller steg 1 är ju lika vanligt som att se en Volvo V70 liksom…

Vince
                Keymaster

Temat är ”bruksbil som körs på bana” så Christians bil är perfekt tycker jag.
                  Sen verkar det inte finnas nån riktigt (typ 700-800 hk) värsting i klubben så man har ju inget val liksom!

Bodyshot
                  Deltagare

Temat är ”bruksbil som körs på bana” så Christians bil är perfekt tycker jag.
                    Sen verkar det inte finnas nån riktigt (typ 700-800 hk) värsting i klubben så man har ju inget val liksom!

Jasså blev det penis mätar tävling nu?
                    Omoget svarat, tyckte det hade varit kul om klubben hade haft nått vasst att komma med på mässan för att sticka ut lite mer.

Sen att jag dessutom skulle köra byxorna av dig även om du hade 800hk och jag bara 500hk är ju en annan femma.

Steewe
                    Deltagare

Jag menar liksom att en Orginal impreza Sti eller steg 1 är ju lika vanligt som att se en Volvo V70 liksom…

Frågan kom upp och om ingen anmäler sitt intresse så blir det så. Tror det blir perfekt med Andersson´s oxå. 🙂

Rowbean
                      Deltagare

Omoget svarat, tyckte det hade varit kul om klubben hade haft nått vasst att komma med på mässan för att sticka ut lite mer.

Sen att jag dessutom skulle köra byxorna av dig även om du hade 800hk och jag bara 500hk är ju en annan femma.

Hellre 260hk på gatan än 500hk i garaget..är det inte så man säger?

Hela tanken och idén med både Impreza och Evolution är ju att man ska kunna bruka bilen vardagligen för att sedan kunna gena till närmsta bana för att ha roligt. Så varför måste man sätta dit ett monster?

Vince
                        Keymaster

Vill gentligen inte gå in i såna diskussioner och förstöra tråden men snacka om omoget svarat!
                          Jag känner inte dig och skiter egentligen fullständigt om du har 50 eller 5000 hk i din bil. Jag var den första som föreslog att man skulle ha en värsting att vissa på mässan för det hade verkligen varit fräckt med en sån, men då verkade intresset från de som har värstingar (och ja i mina öron så tillhör du väl såna om du har 500 hk) vara ganska svalt.
                          Det var nog då nån (inte jag dock) beslutade att man skulle vissa en mer ”vanlig” bil (Observera dock att man uteslöt V70) som ändå brukas på bana och i detta fall så är Anderssons bil perfekt då denna bil körs kors och tvärs i Sverige till i stort sett varenda banträff som annordnas och där SSC får vara med.
                          Själv har jag bara orginal effekt och har bara kört EN konbana på storträffen förra året (där jag förresten inte sett skuggan av nån riktig värsting vilket var synd då jag hade faktiskt hoppats på att få åka med i en sån) så ja du kör säkert MYCKET fortare än mig men det skiter jag också i.

Markus
                          Deltagare

Är man inte med och röstar när det händer så får man skylla sig själv. Nu kör vi på Anderssons bil och det kommer bli grymt kul ändå där nere det vill jag lova 🙂 Det kommer ett Custom Motor Show nästa år också! Då kanske vi kan ha en helt egen monter rent av (ev ute), vem vet… Försök att hålla den här tråden fri från chat och övrigt! Använd ”min” tråd till det istället.

Hur är det med bemanningen i montern nu? Fortfarande bara de som står listade här? Jag kan stanna kvar även till söndag som det ser ut nu…

Crippe
                            Deltagare

Styrelsen söker ett par eld själar som kan tänka sig att hålla i elmia biten!

Intresserade kan anmäla sitt intresse här i tråden!
                              så tar vi kontakt med er!

inget chattande i denna tråden tack!

/Crippe

Tycker detta borde säga sig självt!!!!!!!!!

Crippe
                              Deltagare

Är man inte med och röstar när det händer så får man skylla sig själv. Nu kör vi på Anderssons bil och det kommer bli grymt kul ändå där nere det vill jag lova 🙂 Det kommer ett Custom Motor Show nästa år också! Då kanske vi kan ha en helt egen monter rent av (ev ute), vem vet… Försök att hålla den här tråden fri från chat och övrigt! Använd ”min” tråd till det istället.

Trycker på ”GILLA” knappen!

Vince
                                Keymaster

Hur är det med bemanningen i montern nu? Fortfarande bara de som står listade här? Jag kan stanna kvar även till söndag som det ser ut nu…

Är fortfarande på både fredag och lördag 🙂

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 84 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.