SSC Allmänt snack Träffar Elmia 2011

• Detta ämne har 83 svar, 8,750 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år sedan av Andersson.
Visar 9 inlägg - 76 till 84 (av 84 totalt)
  • Författare
    Markus
    Deltagare

Jag har besiktning på min bil i Örebro vid 08:30. Borde vara från stan senast 10 och således nere vid 13 någonstans tror jag. Hoppas det är tidigt nog…

Andersson
      Deltagare

Vince, det låter bra vi bestämmer närmare tid och vilken ingång vi träffas vid på torsdagkväll. Jag har sparat ditt nummer oxå.

Markus, vi har telefonkontakt.

Mattan till montern ska hämtas hos Schenker på torsdag men det hoppas ja ford fixar annars behöver vi en kombi.

OzO
        Deltagare

Har det fixat sig med mattor till montern? Ingen säger nåt i styrelsetrådarna så jag vet inte. Hade mattor på G men tyvärr fick jag negativt besked idag.

Davve
          Deltagare

Andersson:

Ring mig om du behöver hjälp med nått. Slår en pling på torsdag och kollar läget.

Andersson
            Deltagare

Har det fixat sig med mattor till montern? Ingen säger nåt i styrelsetrådarna så jag vet inte. Hade mattor på G men tyvärr fick jag negativt besked idag.

Matta beställde Anders förra veckan, ska hämtas i Jkg på torsdagen.

Andersson
              Deltagare

Andersson:

Ring mig om du behöver hjälp med nått. Slår en pling på torsdag och kollar läget.

Jag tror vi har koll på det mesta men jag slår en signal när jag kommer dit om det är något.

Davve
                Deltagare

Jag tror vi har koll på det mesta men jag slår en signal när jag kommer dit om det är något.

Kanon. Bra jobbat Andersson!

Daniel666
                  Deltagare

Andersson är en klippa. Syns på lördag.

Andersson
                    Deltagare

Nu är det bara kaffekokaren som ska sättas igång och några skruvar dras i till banderollerna sen hoppas vi på folkstormning till montern 😉

Visar 9 inlägg - 76 till 84 (av 84 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.