› SSC › Allmänt snack › Träffar › elmia 2013
- Detta ämne har 67 svar, 4,733 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 1 månad sedan av
adam.b.w.
-
FörfattareInlägg
-
8 februari, 2013 kl. 14:37 #252781
FiddeFuling
KeymasterSkall lätt dit 🙂
Vet dock inte ännu hur eller när under dagen jag åker dock.. men ses på plats kan vara kul
\\
Mathias0739-750053
8 februari, 2013 kl. 15:28 #252770Fladric
DeltagareJa, hade varit kul att träffas! 🙂
Jag kommer vara där hela helgen då jag aldrig varit där förut 🙂10 februari, 2013 kl. 12:33 #252799adam.b.w
DeltagareKlart vi får träffas på platts för dom som vill. Vi får hållaboss uppdaterade på forumet. Så bestämmer vi en platts på a6 där vi kan stå å köta lite å snegla på varandras bilsr
11 februari, 2013 kl. 13:38 #252773kleinis
DeltagareKlart vi får träffas på platts för dom som vill. Vi får hållaboss uppdaterade på forumet. Så bestämmer vi en platts på a6 där vi kan stå å köta lite å snegla på varandras bilsr
snälla inte a6 😛 trevligare och mindre fulla o förstörelse nere på biltema eller vad det nu var för butiker också. och mindre poliser och bilköer 🙂 bara ett förslag hehe 🙂
P.s på a6 kommer det vara så mycket bilar att få de flesta subarus på samma ställe kräver avspärrning typ 😉
11 februari, 2013 kl. 14:13 #252800adam.b.w
Deltagaresnälla inte a6 😛 trevligare och mindre fulla o förstörelse nere på biltema eller vad det nu var för butiker också. och mindre poliser och bilköer 🙂 bara ett förslag hehe 🙂
P.s på a6 kommer det vara så mycket bilar att få de flesta subarus på samma ställe kräver avspärrning typ 😉
De har du nog rätt i 😛 haha såg ganska hämska saker förra året. Sluskigare volvo raggare har jag alldrig skådat fy fasen
11 februari, 2013 kl. 17:26 #252774kleinis
DeltagareDe har du nog rätt i 😛 haha såg ganska hämska saker förra året. Sluskigare volvo raggare har jag alldrig skådat fy fasen
Det är min uppfattning jag hade det trevligt utan a6 men vissa vill ju vara i gröten o få repiga bilar och kanske punka 😛
sen blev det lite lek där vi var, som knappt går på a6 med säkerhet 🙂
11 februari, 2013 kl. 18:02 #252818zoookey
DeltagareDet är min uppfattning jag hade det trevligt utan a6 men vissa vill ju vara i gröten o få repiga bilar och kanske punka 😛
sen blev det lite lek där vi var, som knappt går på a6 med säkerhet 🙂
kommer säckert vara spärrad vid a6 och det brukar vara galet. mycket lugnare vid mediamarkt.
11 februari, 2013 kl. 18:22 #252801adam.b.w
Deltagarekommer säckert vara spärrad vid a6 och det brukar vara galet. mycket lugnare vid mediamarkt.
a vi hittar någ något trevligt. någob som är sugen om de blir race senare på kvällen? jag är gärna å skådare om jag lyckas hålla mig från att köra. detbär ju så barnsligt skoj
15 februari, 2013 kl. 18:28 #252819zoookey
Deltagarea vi hittar någ något trevligt. någob som är sugen om de blir race senare på kvällen? jag är gärna å skådare om jag lyckas hålla mig från att köra. detbär ju så barnsligt skoj
lite dumt och köra race just när det är elmia mässa poliser hoppar ut från ingenstans:)
15 februari, 2013 kl. 18:32 #252802adam.b.w
Deltagarelite dumt och köra race just när det är elmia mässa poliser hoppar ut från ingenstans:)
ja men de kommer garanterat bli av om väder tilåter. debär ju alltid kul att kolla annars.
19 februari, 2013 kl. 14:52 #252826Woojen
DeltagareJa A6 var bra för några år sedan men de 2 senaste åren har det varit endast raggare å fulla volvoraggare (inget ont om volvo) förra året fick bland annat en polares Nissan silvia en glasflaska på sin motorhuv (kastat från parkeringen).
Så jag skulle nog tippa om att försöka ta sig ifrån mässan en halvtimma/timma innan alla andra å dra sig mot A6/biltema så man kan få ett gäng subarusar tillsammans på biltema parkeringen iaf, Och om vädret tillåter kan man ju utan problem få med sig engångsgrillar å grilla lite korv vid bilarna 🙂 å ha lite Subaruhäng någon timma innan alla kvälsaktiviteter går loss.
19 februari, 2013 kl. 15:41 #252803adam.b.w
Deltagaredet lpter som en utmärkt ide:-)
21 februari, 2013 kl. 13:15 #252828Beaver
DeltagareSom det står nu så tror jag ej jag kommer till elmia då alla jag känner redan har full bil, men vi får väl se! 🙂
14 mars, 2013 kl. 19:54 #252804adam.b.w
DeltagareEn jävligt tråkig nyhet för mig ialla fall. Som det ser ut nu får ni åka utan min på lördag från göteborg. Har jag riktigt tur kommer jag senare på eftermiddagen. Men så blir de nog inte häller. Hoppas ni som ska åkabfår en super trevlig påakafton ihop.
18 mars, 2013 kl. 22:23 #252775kleinis
DeltagareEn jävligt tråkig nyhet för mig ialla fall. Som det ser ut nu får ni åka utan min på lördag från göteborg. Har jag riktigt tur kommer jag senare på eftermiddagen. Men så blir de nog inte häller. Hoppas ni som ska åkabfår en super trevlig påakafton ihop.
jasså vad har hänt ? tider med mappningen som strular ?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.