› SSC › Allmänt snack › Träffar › Elmia 2014
- Detta ämne har 43 svar, 3,569 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av
Doozan.
-
FörfattareInlägg
-
5 april, 2014 kl. 21:10 #266130
adam.b.w
DeltagareSorry men det där stället undviker jag helst för all framtid 😛
Elmia ? tänker du på alla ölburks kastande blöjraggar bönder? som inte visar någon som hälst respekt eller hänsyn för andras bilar? :p
6 april, 2014 kl. 10:36 #266119kleinis
DeltagareKommer kanske med en omappad Subaru på biltarnsporten kanske någon som vill kolla in 😉
Annars kommer jag i en svart sti 03 med 350whp 🙂
6 april, 2014 kl. 15:59 #266131adam.b.w
DeltagareKommer kanske med en omappad Subaru på biltarnsporten kanske någon som vill kolla in 😉
sedär ja 🙂 hur går det med din gt då?
d—0.o—b6 april, 2014 kl. 19:52 #266120kleinis
Deltagaresedär ja 🙂 hur går det med din gt då?
d—0.o—bgtn går det ju så där med, styrsystemet har gått sönder o de skulle ta ca 3 vecor o skicka de till autronic i australien på service och mappningstiderna går åt som smör i solsken så köppte ett nytt link g4+ pnp. har mappning den 23e alltså onsdag efter elmia så lite surt o ha med den o rasa något 😛
så när jag fått summen ur …… så finns de ett nyservat autronic o införskaffa eller om nu någon vill köpa de som de är nu. 2 motstånd som gått sönder minst o inte ger signal om kam o vevtriggern så de inte blir någon tändning.
6 april, 2014 kl. 22:02 #266141adrenalin
Det tycker jag du ska 😀
7 april, 2014 kl. 06:11 #266138Tyrfing
DeltagareMitt förhinder försvann så jag kommer ner på lördagen, dock sammåker jag med en polare (hans bil) så vet inte hur det blir efter.
7 april, 2014 kl. 14:15 #266113Markus
DeltagareElmia ? tänker du på alla ölburks kastande blöjraggar bönder? som inte visar någon som hälst respekt eller hänsyn för andras bilar? :p
Haha nej jag syftade på ”restaurangen” men de där raggarna vore skönt att slippa också 😉 Vi får väl köra en omröstning på ställen. I värsta fall får jag äta någon annanstans och möta er senare 🙂
7 april, 2014 kl. 14:29 #266123FiddeFuling
KeymasterHaha nej jag syftade på ”restaurangen” men de där raggarna vore skönt att slippa också 😉 Vi får väl köra en omröstning på ställen. I värsta fall får jag äta någon annanstans och möta er senare 🙂
Klart vi skall kunna komma överens o ses alla på samma ställe..
Själv har jag dålig koll på vad som finns.
\\ Felix
7 april, 2014 kl. 19:16 #266114Markus
DeltagareÄsch, det är inte så blodigt men jag har fått två riktigt sunkiga pizzor där och vet inte om jag vågar chansa på tredje gången gilt 😉 Jag har inget eget förslag just nu. Har vi ingen i klubben som bor i Jönköping med omnejd som kan tipsa eller möjligen styra upp grillkväll vid bra väder?
Vad tror ni om för tid? Burnout-tävlingen brukar väl vara klar kring 19? Finns inget schema än på sidan…
8 april, 2014 kl. 17:10 #266137TypeR
DeltagareCould take the murikka with us and a gas tube 😉
8 april, 2014 kl. 20:21 #266118Christian S
DeltagareHar vi ingen i klubben som bor i Jönköping med omnejd som kan tipsa eller möjligen styra upp grillkväll vid bra väder?
enda som jag vet som bor i/ i närheten av JKP är Davve.
8 april, 2014 kl. 21:15 #266115Markus
DeltagareCould take the murikka with us and a gas tube 😉
d—0.o—b
enda som jag vet som bor i/ i närheten av JKP är Davve.
Jag har ännu sämre koll… Vi blir nog rätt många så vi kanske får ta vad vi hittar i stan istället för att våldgästa honom 😉
9 april, 2014 kl. 04:51 #266132adam.b.w
DeltagareBra oavsätt om imprezan blir klar eller ej så åker jag ditt 😉 ska vi göra som så att vi bestämmer en tid och platts där vi sluts upp och bestämmer hur vi gör med ätandet ?:D
13 april, 2014 kl. 20:16 #266143Doozan
DeltagareTjenare dude!
Ganska ny ägare och har lyst med min frånvaro på forumet. Köpte min STI för nästan exakt ett år sedan.
Bor i Jönköping och ska givetvis gå på mässan, har inte bestämt dag ännu.
Hoppas ni kommer ett gäng så jag får träffa lite fler ”Subarister”.
Käk finns en hel del sjyssta ställen (dock dåligt med KÖTT ställen i Jönköping)Ska vi äta ching chong mat (mongolisk buffe) är SOYA stans bästa ställe.
Flöt (Donken/Kungen/Max) finns det flertalet av.
Vet några ”hot spots” gällande grillande om vi vill mysa till det, om vädret nu kommer tillåta det.
Allt handlar om hur ”classy” vi vill ha det 😀Lördagskvällen, för er som stannar. Brukar erbjuda ”fordonsaktiviteter” som är sevärda. Vet inte vad Teddy från Sthlm-området heter här på forumet, men han vart här en sväng på sensommaren och var mer än nöjd 😀
Bor på Brahegatan 27B i Jönköping, så kommer ni tidigt så tveka inte att sladda förbi.
13 april, 2014 kl. 20:17 #266144Doozan
DeltagareKrister Paulin på FB för er som vill bli min ”vän” 😀
Skriv vem ni är bara, får en del konstiga vänförfrågningar sen jag var på Utlandstjänst i Afghanistan 2012.. =( -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.