SSC Allmänt snack Träffar Elmia 2014

• Detta ämne har 43 svar, 3,569 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av Doozan.
Visar 14 inlägg - 31 till 44 (av 44 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Täbkte passa på att fråga om folket som ville ha baklampor och bromsar har skrivigt på denna trpden. Vill även poängtera att jag har en sprillans ny upppipe jag ksn ta med 😉 om någon är sugen

nossnoJ
      Deltagare

Är det någon som tänkt åka ner på söndag från Göteborg?

abacus
        Deltagare

Jag funderar på att åka upp tidigt på lördag, starta ifrån Göteborg vid 06:00
          Kommer att åka hem samma dag vid 19:00 plus minus någon timme beroende på vad som händer
          Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

Gloremir
          Deltagare

Verkar som att jag tyvärr kommer missa detta. Polarna åker ner på fredagen. Jag hade tänkt lördag. Men vill inte riskera att åka volvon ner. Har något fel på den så den dör ibland.
            Om nu inte någon åker igenom katrineholm och har plats över

FiddeFuling
            Keymaster

Kan inte vi som skall till Elmia på Lördag kasta ut vår mobil nr, så kan man ringas fram mot eftermiddagen

Mitt
              0739750053

\\Felix

Doozan
              Deltagare

Krille 0768082521

Skickas från min iPhone via Tapatalk

adam.b.w
                Deltagare

Kan inte vi som skall till Elmia på Lördag kasta ut vår mobil nr, så kan man ringas fram mot eftermiddagen

Mitt
                  0739750053

\\Felix

Mitt nr 0736744701 puss adam

abacus
                  Deltagare

Mikael 0702351371

Skickat från min GT-P5100 via Tapatalk

adam.b.w
                    Deltagare

ska vi försöka sluta upp inne på mässan?
                      d—0.o—b

så drar vi en go grill ute om vädret tillåter oss 😮

Markus
                      Deltagare

Här har ni mitt nummer: 0733900455.

Någon Pizzeria eller kinaställe blir nog enklast men grilla är alltid bäst. Vädret verkar bli kanon iaf 🙂

adam.b.w
                        Deltagare

Här har ni mitt nummer: 0733900455.

Någon Pizzeria eller kinaställe blir nog enklast men grilla är alltid bäst. Vädret verkar bli kanon iaf 🙂

jo det är sant. det är dumt att ge farbror blå en anledning att kunna bli sur där. kan ju ändå förstå konstaplarna där. som får drass med alla idioter som är där under påskhelgen 😛

Men ska vi leta upp något ställa att mötas på inne på mässan då kanske så vi slipper leta när vi är hungriga och trötta ?

Markus
                          Deltagare

jo det är sant. det är dumt att ge farbror blå en anledning att kunna bli sur där. kan ju ändå förstå konstaplarna där. som får drass med alla idioter som är där under påskhelgen 😛

Men ska vi leta upp något ställa att mötas på inne på mässan då kanske så vi slipper leta när vi är hungriga och trötta ?

Tror inte Polisen klagar så mycket ifall vi tar med en Muurikka och fixar lite käk på parkeringen med tanke på alla raggare men det kan vara skönt att få sitta i värme också 🙂

Ses strax innan stängning/däckbrännartävlingen? Efter den lär man inte se något på en stund 🙂

Tyrfing
                            Deltagare

Mitt nr 070-4403774

Doozan
                              Deltagare

Det är alltså lördagen de flesta tänker gå eller? 🙂

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Visar 14 inlägg - 31 till 44 (av 44 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.