› SSC › Allmänt snack › Träffar › En dag på bromsbänken – Autotech Trollhättan
- Detta ämne har 47 svar, 3,727 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 2 månader sedan av
Grusdraparn.
-
FörfattareInlägg
-
19 juli, 2007 kl. 21:37 #147828
tendency
DeltagareJag är troligtvis intresserad. Skulle vara intressant att se vad EcuTek har gett. Men jag har inte den blekaste vad en bänkning i vanliga fall kostar. Riktpris på vad en normal ickesubventionerad bänkning går på?
Jag jobbar såklart helg den 25:e (som vanligt när det händer något…), men det lär väl gå att ordna.
20 juli, 2007 kl. 17:54 #147808Grusdraparn
DeltagareKlartecken! 🙂
Fasen va tajt tidplanen för skruvning vart nu :+/K – grillar och njuter av semestern
22 augusti, 2007 kl. 20:38 #147833Chewie
DeltagareKollar läget igen, varit lite inaktiv pga min trasiga bil men nu jädrar!!!!!
Hur många vet med säkerhet att dom kan komma, blir det något överhuvud taget? Känner för att träffa lite likasinnade subarutokar nu på lördag. Träffade tre nya medlemmar ikväll på träffen i GBG vid SIBA järnbrottsmotet. Ni vet vilka ni e!Blir det så kommer jag iaf att närvara. Har ju en tung titel att axla 😉 😉 😀 😀
Kommer att ta med mig lite röda härliga klubbtröjor för försäljning me´Fyll på med era namn nedan isf!
1st WRX, Tuggarn
23 augusti, 2007 kl. 05:08 #147801SecretAgentMan
DeltagareDet verkar vara lite segt med intresse, så jag har faktiskt redan skrotat planerna på träffen.
Men är ni hugade så pilla in er i listan, Autotech har ju öppet året runt, och det bultas i naven på bromsbänken (spelar ingen roll om man åker ned med vinterdäck).
Mitt förslag är att vi senarelägger och ser till att dra ihop minst 6 spikade bilar som kör på bänken, och ett gäng som är stort nog att vi kan ta lite gokart, middag och lite grogg efteråt. 🙂
Med andra ord – det är inget bokat till helgen!!!
/J
23 augusti, 2007 kl. 10:23 #147809Grusdraparn
DeltagareJag har språkat lite med Per, dom är flexibla så han tyckte vi skulle bestämma ett datum som passar oss bra under hösten så anpassar dom sig efter det.
Så när tycker ni det är lämpligt att köra?
Samt vilka är sugna på att se vad ni verkligen har i maskin? Det hade ju varit tokfränt om vi även kan få hit lite av klubbens värsta prestandabyggen 🙂 .
Sen kanske vi skulle köra lite regionsindelning på lagen i Lemans gokarten, en match i matchen? Vågar ni ställa upp runt om i landet?
Även spritfest utlovas 😀/K
23 augusti, 2007 kl. 10:51 #147829tendency
DeltagareDet var bra att det inte blev av i helgen… lite sent att ta ledigt nu kanske.
Beroende på vilket datum som spikas, så är jag nog på (jobbar en hel del helg). Och priset är en avgörande faktor – vad kostar en bänkning vanligtvis? Kanske ovärt att bänka om det kostar en massa, eftersom man inte har ett värstingbygge (och har en massa andra utgifter i höst). Men det vore ju intressant.
23 augusti, 2007 kl. 11:45 #147802SecretAgentMan
DeltagareDet är timtaxa hos Autotech Motorsport, vill minnas att det är 1000:- plus moms, och flyter allt tar en bromsning en timme kanske, förmodligen lite mindre.
Men kör vi det här lär det ju bli till att räkna lite på priset för Per & Co.
/J
23 augusti, 2007 kl. 11:46 #147810Grusdraparn
DeltagareDet var bra att det inte blev av i helgen… lite sent att ta ledigt nu kanske.Beroende på vilket datum som spikas, så är jag nog på (jobbar en hel del helg). Och priset är en avgörande faktor – vad kostar en bänkning vanligtvis? Kanske ovärt att bänka om det kostar en massa, eftersom man inte har ett värstingbygge (och har en massa andra utgifter i höst). Men det vore ju intressant.Impreza GT sedan 1999
Ska be Per räkna på’t, återkommer.
/K
23 augusti, 2007 kl. 15:05 #147838volvosnubbe
DeltagareMen f*n då !
Ja som bokat upp mig på lördag. Skulle snacka lite me dem om min mappning som e gjort o allt !
Ja tänkte dra upp med nåra pers.
Dock inte medlemar i klubben ännu men de kanske blir framöver.
hur många skulle köra igentligen då?MVH Dennis / något besviken….
24 augusti, 2007 kl. 05:30 #147811Grusdraparn
DeltagareMen f*n då !Ja som bokat upp mig på lördag. Skulle snacka lite me dem om min mappning som e gjort o allt !Ja tänkte dra upp med nåra pers. Dock inte medlemar i klubben ännu men de kanske blir framöver.hur många skulle köra igentligen då?MVH Dennis / något besviken….
Då hade det varit lämpligt att även meddela att du kunde komma och inte att du ”Nog kan komma” som står i ditt tidigare inlägg. Det är just denna osäkerheten om hur många som verkligen kunde denna helgen som gjorde att vi inte kunde spika den.
Nu tycker jag att vi enas om ett lämpligt datum och drar igång en klar-klar-lista för att undvika missförstånd. 🙂
Eller vad tycker ni?/K
24 augusti, 2007 kl. 07:06 #147842Twinturbo
DeltagareJag är fortfarande på OM nästa datum också stämmer in i min kalender.
24 augusti, 2007 kl. 11:35 #147839volvosnubbe
DeltagareMen f*n då !Ja som bokat upp mig på lördag. Skulle snacka lite me dem om min mappning som e gjort o allt !Ja tänkte dra upp med nåra pers. Dock inte medlemar i klubben ännu men de kanske blir framöver.hur många skulle köra igentligen då?MVH Dennis / något besviken….
Då hade det varit lämpligt att även meddela att du kunde komma och inte att du ”Nog kan komma” som står i ditt tidigare inlägg. Det är just denna osäkerheten om hur många som verkligen kunde denna helgen som gjorde att vi inte kunde spika den.Nu tycker jag att vi enas om ett lämpligt datum och drar igång en klar-klar-lista för att undvika missförstånd. :)Eller vad tycker ni?/K
Jag menade att ja SKA komma men sorry om de blev missförstånd.
Hur många fattades det då?24 augusti, 2007 kl. 17:27 #147812Grusdraparn
Deltagare[font size=10Läs Detta!
Nu har jag varit borta hos Autotech och fått prislappen på bänkning, det blir 1000 kr per bil. Vilket är ett riktigt bra pris då det normalt sett kostar 1500 kr för en 4wd-bänkning i Rototest.
Dom första 8 anmälda bilarna garanteras att hinnas med på bänken. Blir det mer anmälda så körs så många som möjligt av dessa i mån av tid, givetvis i samma turordning som anmälan skedde.Endast bänkning kommer att hinnas med, ingen form av mappning.
Som sagt så kommer det även att bli långlopp med gokart på kvällen och så går vi ut och äter nått gött efter det, paketpriser för detta kommer senare.
Vi börjar med att kolla upp vilken Lördag som passar bäst, det gör vi genom att ni postar er röst i denna tråden. Sen kör vi bindande anmälan i en ny tråd där vi tar upp en anmälan för bänkning och en anmälan till Gokart + Mat. Tråd för bindande anmälan kommer upp Måndag den 3:e September kl. 20:00
De datum ni har att välja mellan är 27:e Oktober och 3:e November. Då har däckröken från SuperStageträffarna lagt sig och alla har fått in nya friska dinaros på kontot.
Kopiera följande och posta er röst på det datum som passar er bäst (kan ni båda dagarna så röstar ni på båda dagarna).
RÖSTA PÅ B
25 augusti, 2007 kl. 14:17 #147830tendency
DeltagareJag kan komma 27:e Oktober
1. Klas Dalek ”Grusdräparn”
2. Jerry ”tendency”
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.Jag kan komma 3:e November
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.OBS! Antalet 15 är ingen begränsning för röstandet, fyll på med flera rader vid behov./Klas
27 augusti, 2007 kl. 05:41 #147843Twinturbo
DeltagareJag kan komma 27:e Oktober
2. Jerry ”tendency”
3. Peter ”Twinturbo”
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.Jag kan komma 3:e November
2. Peter ”Twinturbo”
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.OBS! Antalet 15 är ingen begränsning för röstandet, fyll på med flera rader vid behov./Klas
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.