Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    gotte51
    Deltagare

1.800 med eller utan kvitto? 😉

johan84a
      Deltagare

tjenare!

jag tror det finns en bra nisse i Borås trakten som fixar små bucklor (dörruppslag osv) för 500 spänn/sektion alltså per dörr/skärm eller vad det nu är..

jag tror han går in med nån grej via fönsterlisten å ”rullar” eller nåt på baksidan..det blev tydligen ett riktigt lyckat resultat..men kan han inte fixa bucklan som han gett sig in på så tar han nog inge betalt heller..

jag funderar på att leta upp den där nissen..för jag har ganska många dörruppslag på min pärla;( …förstår mig inte på folk som inte fattar att man inte ska smälla upp dörrar i nån annans bil!!x( ..
        och ändå så brukar jag alltid försöka undvika detta genom att parkera på 2 platser/parkera långt bort osv..

menmen..
        //Johan

Manor
        Deltagare

…pratade jag med idag. Jag har en gammal (typ)”buckla/skevhet” på en framskärm, och undrade vad det kunde kosta att fixa det. I samband med detta så upptäckte han 3 mindre bucklor i nederkant av en dörr som jag aldrig sett tidigare. Slutsumman handlar om 1.800:- för allt ovanstående.

Verkar detta vara ett rimligt pris, eller ska man skita i det helt.

mvh husvagns-Mätz (som tur är så skiter man pengar…)

Manor
          Deltagare

Jag hittade en annan kille som har hjälpt mig med en buckla tidigare. Priset är nu 800:- (1000:- billigare…och fortfarande med kvitto). Han har hållit på med detta LÄNGE, och gjorde ett kalasjobb. Jag åker till honom på onsdag kväll.

mvh Mats N

Manor
            Deltagare

Grymt nöjd.

Det var ett riktigt kalasjobb som buckel-Leo gjorde. Jag hade en mindre buckla i en framskärm, samt några mindre skador efter dörruppslag (antar jag). Av dessa blev det kvar en liten ”buckla” (om den är värd att kallas så…) då det låg en balk precis under så den gick inte att komma åt.

Ett riktigt hantverk…jag lovar….och ett kalaspris :).

mvh Mats N
              PS. Han har även hjälpt en annan Imprezaägare (…med en blå bil). Någon på forumet?

Manor
              Deltagare

>jag hittade ingen buckel leo på varesej hitta.se eller
                >gulasidorna.se, har du möjlighet att pma nummer och vilken del
                >av tokholm han håller till i ifall man vill få lite massage på
                >bilen?

Ähh…Buckel-Leo är mitt namn på honom. Han jobbar mest åt hyrbilsfirmorna på Arland, samt åt Bilia och Mr.CAP (några av anläggningarna). Jag bokade en hemmatid med honom (han håller till i norrort).

Tyvärr verkar inte Imprezan vara hans favoritbil, den har ganska tunn plåt…och många knöliga balkar i dörrarna som gör det svårt att komma åt :-(.

mvh Mats N

moken
                Deltagare

>Jag hittade en annan kille som har hjälpt mig med en buckla
                  >tidigare. Priset är nu 800:- (1000:- billigare…och
                  >fortfarande med kvitto). Han har hållit på med detta LÄNGE,
                  >och gjorde ett kalasjobb. Jag åker till honom på onsdag
                  >kväll.
                  >
                  >mvh Mats N

Nästan så man vill ta del av din ”dentist” satt nästan och grät när jag såg alla dörruppslag jag fått på passagerarsidan:( Och ändå försöker jag alltid parkera längst bort eller över dubbla rutor för att slippa sånt skit…

moken
                  Deltagare

jag hittade ingen buckel leo på varesej hitta.se eller gulasidorna.se, har du möjlighet att pma nummer och vilken del av tokholm han håller till i ifall man vill få lite massage på bilen?

FeA
                    Deltagare

Jag kan starkt rekomendera ”Cardent”, http://www.cardent.se
                      Dom massera ut 4 små bulor (dörruppslag) på min bil för 500kr, utan kvitto då förstås.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.