Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    STIred
    Deltagare

Som jag fick är att man kanske skulle haft en avdelning till i stil med how stuff works, där man kunde beskrivit hur alla möjliga prylar, etc som finns till imprezan funkar, typ läsa turbocharts, vad gör en knocklink, dawes device, räkna på turbo, spridare, etc……

Det ska inte vara så att folk ställer massa frågor utan bara som sagt ha beskrivningar på massa olika tekniska prylar eller dyl.

Det kan även vara ett bra sätt att ta vara på vettiga trådar, som kan vara nyttig läsning för alla.
      Tror rejsa.nu har nåt sånt och verkar inte alls dumt.

Sökfunktionen funkar iofs rätt bra men risken finns att man får upp alldelles för många träffar för att man ska ta sig igenom alla trådar.

maxan
      Deltagare

Som jag fick är att man kanske skulle haft en avdelning till i stil med how stuff works, där man kunde beskrivit hur alla möjliga prylar, etc som finns till imprezan funkar, typ läsa turbocharts, vad gör en knocklink, dawes device, räkna på turbo, spridare, etc……Det ska inte vara så att folk ställer massa frågor utan bara som sagt ha beskrivningar på massa olika tekniska prylar eller dyl.Det kan även vara ett bra sätt att ta vara på vettiga trådar, som kan vara nyttig läsning för alla.Tror rejsa.nu har nåt sånt och verkar inte alls dumt. Sökfunktionen funkar iofs rätt bra men risken finns att man får upp alldelles för många träffar för att man ska ta sig igenom alla trådar.

En “FAQ” i forumet helt enkelt.. Jag vill minnas att vi funderat på hur en FAQ skall hanteras tidigare.. Direkt under webben (http://www.impreza.nu), på forumet, sök och du skall finna 🙂 Ja, alternativen är många.

Kan inte minnas hur det slutade, vi får fundera lite på det. Mycket matnyttig information finns redan skrivet i de olika forumen. Skulle man sätta upp en ny sektion skulle någon antagligen behöva gå igenom och flytta de “bättre” trådarna osv..

Vi låter vattnet fortsätta rinna under broarna så länge och funderar vidare så får vi se hur det slutar.

Mvh,

Max!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.