SSC Annonser Säljes – Bilar En riktigt påkostad impreza STI. Bytes!!

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    sladden
    Deltagare

intresse kontroll för byte.

Någon här som är sugen på en påkostad subba? kan tänka mig att byta mot en orginal (2005,2006,2007) impreza alt steg 1. + lite pengar. Allt beror på vad jag ska skicka med. Ska ha den till vardags så tycker min är lite väl extrem för det.

Min är något utöver det vanliga. Reggad med bur, grym väghållning och en stor motor.

snabb fakta: Link. Bänkad till 551hk, sen bytt till en stoker maskin på 2,1L med GT30 istället för GT35. Går nu betydligt bättre på låga varv.

Väghållning väldigt påkostad: Tex: AST racing coilovers.

Koppling: Exedy twin compe-R

Mer info samt bilder: http://www.garaget.org/?car=225353

Annons: http://www.blocket.se/vi/44096949.htm

Pm:a lr ring vid intresse: 0704612869

Kvarnis
      Deltagare

Byt inte till en Evo, då får du stryk 😉
        Fint bygge det där, lägge för nån som vill ha en grym banbil 🙂

sladden
        Deltagare

Byt inte till en Evo, då får du stryk 😉
          Fint bygge det där, lägge för nån som vill ha en grym banbil 🙂

Hehe, vilken tur att ja vill forsätta åka subba då. :p

Ingen som nappar, intresset borde finnas, då det är många som vill trimma.

sladden
          Deltagare

En lite små intresserad av ren köp. Ingen annan som vill byta??

Skynda å fynda, annars bygger ja om den å tar bort massa godis från den. Som sedan kommer säljas separat efter att bilen är såld.

sladden
            Deltagare

en snabbis på blocket…. sen ska det skruvas i garaget om den finns kvar… Så den blir mer tam å lätt såld.:)

http://www.blocket.se/vi/44096949.htm

TomK
              Deltagare

Du kommer ångra dig när du sålt!
                Skit att sälja så kan vi fajtas i timeattack 😀

sladden
                Deltagare

Du kommer ångra dig när du sålt!
                  Skit att sälja så kan vi fajtas i timeattack 😀

Jo jag VET.. Ågest redan nu. 🙁

Jo det skulle va skit kul.. kommer ångra detta Läääänge….

sladden
                  Deltagare

Det är väl så här det slutar med dagens uppgraderingshets 😀

ja tydligen.. miljarder timmar i garaget för att sen sälja :/

sladden
                    Deltagare

Behåll den, en bil man lagt ner så mycket tid på har ju själ. Så jävla extrem kan den väl inte vara, folk som åker runt med 700-800hk i m3 turbos, supror och skylines. Ta ut den på fina dagar och njut. Byter du till en original kommer det ju bara börja om igen och du kommer ”bara trimma den lite, för den e ju så slö mot din förra..” 🙂

jo klart att man kommer ångra sig, det gör man alltid när lagt så många timmar.
                      klart att en orginal ska trimmas, till steg 1. 🙂

extrem impreza, vad har det med m3:er supror mm att göra??

Får väll skriva subba steg 1,1 med lite bättre saker än orginal.? Duger det för dig? För det finns ju lixom FERRARI MM som har dyrare saker monterade.

hur många subbor på blocket finns det som kan jämföras med min??

timpO
                      Deltagare

jo klart att man kommer ångra sig, det gör man alltid när lagt så många timmar.
                        klart att en orginal ska trimmas, till steg 1. 🙂

extrem impreza, vad har det med m3:er supror mm att göra??

Får väll skriva subba steg 1,1 med lite bättre saker än orginal.? Duger det för dig? För det finns ju lixom FERRARI MM som har dyrare saker monterade.

hur många subbor på blocket finns det som kan jämföras med min??

Det verkar vara en rätt så vanlig grej att man jämför subborna mot andra bilar. Pratar man med ”insatta” i ämnet så får man dock istället höra att 500hk subaru är sjukt mycket roligare HK än 800hk supra tex. (alltså att det är omöjligt att jämföra) Din subba är extrem. Min subba har blivit halvextrem, men din är endå i en helt annan klass.

Jetti
                        Deltagare

Vad ligger priset på om man nu inte har någon bil o byta med? =) Eller du kanske vill ha en Volvo 850 92a + pengar emellan ? =D

Mvh,
                          Jetti

sladden
                          Deltagare

Vad ligger priset på om man nu inte har någon bil o byta med? =) Eller du kanske vill ha en Volvo 850 92a + pengar emellan ? =D

Mvh,
                            Jetti

har inte satt något fast pris vid ren köp. Men 250-270 i nu läget innan jag börjar byta ut en del delar på den. För att kunna få ner priset vid nästa försök på blocket.
                            Detta försöket va mest ett test för att byta med någon som tänkt att trimma sin bilen, men vill komma ner i kostnad genom att byta mot min + pengar.

klart jag kan ta en 850 i byte, men påverkar inte priset så mycket. hehe

sladden
                            Deltagare

verkar som att motorn blir såld i stället. så bilen kommer då säljas med ”orginal” maskin, med smidd bottendel. 🙂

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.