SSC Allmänt snack Allmänt småprat En samling av installationsmanualer a.k.a. tutorials

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Har gjort en ny avdelning på min hemsida där jag har och kommer att lägga upp ett gäng tutorials över installationer och modifieringar som jag gjort på min bil. Det kommer komma ett gäng till, skall försöka lägga upp en eller några stycken per dag.

http://www.shellkonto.nu/alien/tutorials.html

Förhoppningsvis kommer det att hjälpa någon som skall montera något och är orolig för att göra fel.

PS: Tipsa gärna om stavfel och annat som är vajs då det är svårt att hitta fel i sin egen text.

syke
      Blockerad

Trevligt!

På quickshift manulen står det på punkt 1:

” Ta först bort med brickorna och skruva sedan ur skruvarna. Därefter är det bara att lyfta bort kåpan.” .. saknas nog något ord där.

Niklas
        Deltagare

Tack för tipset, fixat stavfelet. Inte första gången jag lyckas få helt obegriplig svenska av meningar som jag skriver om under tiden jag skriver dem. 🙂

syke
          Blockerad

Här kommer en till, denna gång i ”scoop”-tutorialen

”This tutorial only explains how you take of the” .. tror det ska vara ”off”.

syke
            Blockerad

Här kommer en till, denna gång i ”scoop”-tutorialen

”This tutorial only explains how you take of the” .. tror det ska vara ”off”.

Strat
              Deltagare

”take the scoop off” t om? 😉

Strat
                Deltagare

”take the scoop off” t om? 😉

2ny
                  Deltagare

Säg till när du lagdt upp hur man får ner växellådan när den sitter tok Fast även fst man tagit den alla bultar o muttrar o gafflar m,m. hehe… det där va faktiskt jäkligt bra särskillt om den blir fullsmetat med material sen… kanske till o med kan få in ifnformation från de som monterat andra saker än du. 😀 😀

skit bra!

2ny
                    Deltagare

Säg till när du lagdt upp hur man får ner växellådan när den sitter tok Fast även fst man tagit den alla bultar o muttrar o gafflar m,m. hehe… det där va faktiskt jäkligt bra särskillt om den blir fullsmetat med material sen… kanske till o med kan få in ifnformation från de som monterat andra saker än du. 😀 😀

skit bra!

Niklas
                      Deltagare

Funderade på det, om man skall lägga till alla möjliga tutorials. Än så länge kör jag på det jag gjort så får vi se sen.

Niklas
                        Deltagare

Funderade på det, om man skall lägga till alla möjliga tutorials. Än så länge kör jag på det jag gjort så får vi se sen.

2ny
                          Deltagare

hur som hellst, kanon bra idé! 😀

2ny
                            Deltagare

hur som hellst, kanon bra idé! 😀

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.