SSC Allmänt snack Allmänt småprat en snabb omröstning…

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Ja! Kom dit i en 22B! Då lovar jag att åka ner om jag så ska åka buss!

MariaimprezaGT
      Deltagare

HAHAHA!!

som sagt, först å främst ska jag dit.. Vet inte ens om jag vill köra på banan….

22B känner jag ingen som har tyvärr.. Får nog göra en fuling, flytta till england, köpa en 22B å flytta hem å ta med den som flyttgods!

Maria

Audi is teh ####!!

MariaimprezaGT
        Deltagare

HAHAHA!!

som sagt, först å främst ska jag dit.. Vet inte ens om jag vill köra på banan….

22B känner jag ingen som har tyvärr.. Får nog göra en fuling, flytta till england, köpa en 22B å flytta hem å ta med den som flyttgods!

Maria

Audi is teh ####!!

Davve
          Deltagare

HAHAHA!!som sagt, först å främst ska jag dit.. Vet inte ens om jag vill köra på banan…. 22B känner jag ingen som har tyvärr.. Får nog göra en fuling, flytta till england, köpa en 22B å flytta hem å ta med den som flyttgods!MariaAudi is teh ####!!

Man behöber in flytta för det ;).. ingen tull här inte.. Men reglerna sätter tyvärr stopp.. Men köp dig en RA 😉

Davve
            Deltagare

HAHAHA!!som sagt, först å främst ska jag dit.. Vet inte ens om jag vill köra på banan…. 22B känner jag ingen som har tyvärr.. Får nog göra en fuling, flytta till england, köpa en 22B å flytta hem å ta med den som flyttgods!MariaAudi is teh ####!!

Man behöber in flytta för det ;).. ingen tull här inte.. Men reglerna sätter tyvärr stopp.. Men köp dig en RA 😉

Palm
              Deltagare

.. Men köp dig en RA 😉

Klart tjejen ska ha en RA men har dom inte döpt dom fel! WA borde det välj vara för Wallyyyyyyyyyyyyyyyyy som herr sundfeldt säger;-)

För att återgå till ärendet tycker ja du ska ha skylinen, supran är för tung samt hade väll ganska hala däck va?

Ta skylinen så stannar vi vid ”nissan”(ån) och fikar på hemvägen:D

Palm
                Deltagare

.. Men köp dig en RA 😉

Klart tjejen ska ha en RA men har dom inte döpt dom fel! WA borde det välj vara för Wallyyyyyyyyyyyyyyyyy som herr sundfeldt säger;-)

För att återgå till ärendet tycker ja du ska ha skylinen, supran är för tung samt hade väll ganska hala däck va?

Ta skylinen så stannar vi vid ”nissan”(ån) och fikar på hemvägen:D

MariaimprezaGT
                  Deltagare

HAHA ett kort där vore gr8t! ja, supran kör på 265 NANKANG! jag upprepar NANKANG!! å de är hala redan från början de dära bilarna…

Grejen är att Skylinen är i norge nu med sin ägare.. Så min ankomst på fredag kan bli lite sen.. Eller så säger jag till Hampus (ägaren) att han får smisk om han inte skyndar sig.. ehh.. då kanske han inte kommer innan kvällen.. hmm.. får nog hitta på nåt annat å säga.. 😉

Maria

Audi is teh ####!!

MariaimprezaGT
                    Deltagare

HAHA ett kort där vore gr8t! ja, supran kör på 265 NANKANG! jag upprepar NANKANG!! å de är hala redan från början de dära bilarna…

Grejen är att Skylinen är i norge nu med sin ägare.. Så min ankomst på fredag kan bli lite sen.. Eller så säger jag till Hampus (ägaren) att han får smisk om han inte skyndar sig.. ehh.. då kanske han inte kommer innan kvällen.. hmm.. får nog hitta på nåt annat å säga.. 😉

Maria

Audi is teh ####!!

MariaimprezaGT
                      Deltagare

Skylinen kommer inte till borås innan tidigast 8 på fredag kväll.. så det blir supran ner!

Maria

Audi is teh ####!!

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.