› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › en snabb omröstning…
- Detta ämne har 24 svar, 1,194 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
MariaimprezaGT.
-
FörfattareInlägg
-
26 september, 2007 kl. 07:52 #115849
syke
BlockeradJa! Kom dit i en 22B! Då lovar jag att åka ner om jag så ska åka buss!
26 september, 2007 kl. 08:15 #115862MariaimprezaGT
DeltagareHAHAHA!!
som sagt, först å främst ska jag dit.. Vet inte ens om jag vill köra på banan….
22B känner jag ingen som har tyvärr.. Får nog göra en fuling, flytta till england, köpa en 22B å flytta hem å ta med den som flyttgods!
Maria
Audi is teh ####!!
26 september, 2007 kl. 08:15 #115866MariaimprezaGT
DeltagareHAHAHA!!
som sagt, först å främst ska jag dit.. Vet inte ens om jag vill köra på banan….
22B känner jag ingen som har tyvärr.. Får nog göra en fuling, flytta till england, köpa en 22B å flytta hem å ta med den som flyttgods!
Maria
Audi is teh ####!!
26 september, 2007 kl. 21:19 #115858Davve
DeltagareHAHAHA!!som sagt, först å främst ska jag dit.. Vet inte ens om jag vill köra på banan…. 22B känner jag ingen som har tyvärr.. Får nog göra en fuling, flytta till england, köpa en 22B å flytta hem å ta med den som flyttgods!MariaAudi is teh ####!!
Man behöber in flytta för det ;).. ingen tull här inte.. Men reglerna sätter tyvärr stopp.. Men köp dig en RA 😉
26 september, 2007 kl. 21:19 #115857Davve
DeltagareHAHAHA!!som sagt, först å främst ska jag dit.. Vet inte ens om jag vill köra på banan…. 22B känner jag ingen som har tyvärr.. Får nog göra en fuling, flytta till england, köpa en 22B å flytta hem å ta med den som flyttgods!MariaAudi is teh ####!!
Man behöber in flytta för det ;).. ingen tull här inte.. Men reglerna sätter tyvärr stopp.. Men köp dig en RA 😉
27 september, 2007 kl. 09:37 #115854Palm
Deltagare.. Men köp dig en RA 😉
Klart tjejen ska ha en RA men har dom inte döpt dom fel! WA borde det välj vara för Wallyyyyyyyyyyyyyyyyy som herr sundfeldt säger;-)
För att återgå till ärendet tycker ja du ska ha skylinen, supran är för tung samt hade väll ganska hala däck va?
Ta skylinen så stannar vi vid ”nissan”(ån) och fikar på hemvägen:D
27 september, 2007 kl. 09:37 #115853Palm
Deltagare.. Men köp dig en RA 😉
Klart tjejen ska ha en RA men har dom inte döpt dom fel! WA borde det välj vara för Wallyyyyyyyyyyyyyyyyy som herr sundfeldt säger;-)
För att återgå till ärendet tycker ja du ska ha skylinen, supran är för tung samt hade väll ganska hala däck va?
Ta skylinen så stannar vi vid ”nissan”(ån) och fikar på hemvägen:D
27 september, 2007 kl. 09:41 #115863MariaimprezaGT
DeltagareHAHA ett kort där vore gr8t! ja, supran kör på 265 NANKANG! jag upprepar NANKANG!! å de är hala redan från början de dära bilarna…
Grejen är att Skylinen är i norge nu med sin ägare.. Så min ankomst på fredag kan bli lite sen.. Eller så säger jag till Hampus (ägaren) att han får smisk om han inte skyndar sig.. ehh.. då kanske han inte kommer innan kvällen.. hmm.. får nog hitta på nåt annat å säga.. 😉
Maria
Audi is teh ####!!
27 september, 2007 kl. 09:41 #115867MariaimprezaGT
DeltagareHAHA ett kort där vore gr8t! ja, supran kör på 265 NANKANG! jag upprepar NANKANG!! å de är hala redan från början de dära bilarna…
Grejen är att Skylinen är i norge nu med sin ägare.. Så min ankomst på fredag kan bli lite sen.. Eller så säger jag till Hampus (ägaren) att han får smisk om han inte skyndar sig.. ehh.. då kanske han inte kommer innan kvällen.. hmm.. får nog hitta på nåt annat å säga.. 😉
Maria
Audi is teh ####!!
27 september, 2007 kl. 15:55 #115868MariaimprezaGT
DeltagareSkylinen kommer inte till borås innan tidigast 8 på fredag kväll.. så det blir supran ner!
Maria
Audi is teh ####!!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.