Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    .zip
    Deltagare

Hittade detta monster vid lite slösurfande på Youtube.
      Älskar galna byggen 😮
      http://www.youtube.com/watch?v=WCz5yPcpIIU&NR=1

//.zip

TKarlsson
      Deltagare

Håller med dig zip, det är ett imponerande bygge. Men, den går ju bara rakt fram? Omöjligt att plocka upp tre tjejer längs vägen och köra fort på våra vanliga vägar. Alla har ju olika intressen så klart, men jag tycker nog att time attack är ballare. För den delen tycker jag ändå att det är ett imponerande bygge. Men byggen som är mera mångsidiga ligger mig varmare om hjärtat.
        Ge inte upp för att jag är negg nu. Fortsätta att surfa på tuben och lägg upp gobitar här 🙂

.zip
        Deltagare

Håller helt och hållet med 🙂 Alla Japanska bilar bilar är byggd för bana/svängar om man jämför med Jänkare.
          Fast som du säger så kan man inte klaga på bygget. Det jag blev mest imponerad av va hur dom hittade plats för allt. Diggar platsen för turbon och den groteska röret för luften 😛 Har bara sett en liknande bil tidigare.

//.zip

TKarlsson
          Deltagare

Haha! Så lagom kul när man råkar köra på något! =)
            Funderade just på hur folk skulle reagera på om man rattade den där på Stockholms gator..
            Sedan slog mig en annan tanke. Undrar hur jag skulle reagera på när det var dags att tanka efter några få kilometer med nya “bruksbilen” 😛

Det är helt klart en påhittig byggherre!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.