SSC Annonser Säljes – Delar Equal Length grenrör

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Gystompa
    Deltagare

Ett nytt Toyosport Equal grenrör med uppipe säljes.
      Packningar följer med

Är utformat så man slipper byta oljetråg

1500:-

Gystompa
      Deltagare

Uppsi

fjar
        Deltagare

Uppsi

kandu meila bild på grejjerna till vif_F@hotmail.com och passar de på en gt ?

Gystompa
          Deltagare

mailar en link åt dig på den adressen

Steewe
            Deltagare

kandu meila bild på grejjerna till vif_F@hotmail.com och passar de på en gt ?

Ska du ha det på din bil kan det bli problem. Kylar/IC-paketet sitter innanför, vilket gör att paketet sitter närmare motorn än org. Ett eftermarknadssystem bygger oftast ut lite mer i underkant vilket kan göra avgassystemet tar i kyl/IC-paketet.

Gystompa
              Deltagare

Ska du ha det på din bil kan det bli problem. Kylar/IC-paketet sitter innanför, vilket gör att paketet sitter närmare motorn än org. Ett eftermarknadssystem bygger oftast ut lite mer i underkant vilket kan göra avgassystemet tar i kyl/IC-paketet.

Så kan det vara, likväl som det inte kan vara så med. Finns ett antal eftermarknad headers på marknaden. Och så vitt jag vet har jag inte postat nån bild här på forumet hur systemet ens ser ut 😉

Enda som kan uttala sig om sånt är såna som monterat en sån här header från Toyosport. Men det kanske du har Steewe?

Steewe
                Deltagare

Så kan det vara, likväl som det inte kan vara så med. Finns ett antal eftermarknad headers på marknaden. Och så vitt jag vet har jag inte postat nån bild här på forumet hur systemet ens ser ut 😉

Enda som kan uttala sig om sånt är såna som monterat en sån här header från Toyosport. Men det kanske du har Steewe?

Jag har sett ett par headers som bygger utåt, inga problem mot org- eller alukyl. MEN jag har ägt fjarens och vet att det kyl/IC-paketet (välidigt ovanligt paket som placerar allt bakom) bygger extremt mkt inåt och att han bör mäta innan. Det gäller alltså hans bil och inte alla. Minns inte vad det var för märke på systemet jag försökte montera, men som jag fick sälja eftersom det tog i kylaren!

Gystompa
                  Deltagare

Jag har sett ett par headers som bygger utåt, inga problem mot org- eller alukyl. MEN jag har ägt fjarens och vet att det kyl/IC-paketet (välidigt ovanligt paket som placerar allt bakom) bygger extremt mkt inåt och att han bör mäta innan. Det gäller alltså hans bil och inte alla. Minns inte vad det var för märke på systemet jag försökte montera, men som jag fick sälja eftersom det tog i kylaren!

Ok good. Men tror att det var en kompis till han som var intresserad. Inte han själv 🙂

Men bra med info iallafall

Gystompa
                    Deltagare

Grenröret sålt

fjar
                      Deltagare

det är till en polare 🙂 ska fixa perrin grenrör bra att du sa ska mäta innan jag köper 🙂

Folkrace
                        Deltagare

Grenröret kom idag, tack för en snabb och smidig affär

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.