› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Motor › Erfarenheter av jrm-racings sortiment?
- Detta ämne har 9 svar, 1,115 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 12 månader sedan av
MariaimprezaGT.
-
FörfattareInlägg
-
31 augusti, 2007 kl. 13:22 #3877
Turbolag
DeltagareHej
Jag vill höra lite erfarenheter om jrm-racings sortiment – är det prisvärda grejor eller finns det bättre ställen att köpa eftermarknadsprylar till impreza GT?
mvh/Joakim
31 augusti, 2007 kl. 13:41 #62112Pasi_k
DeltagareHejJag vill höra lite erfarenheter om jrm-racings sortiment – är det prisvärda grejor eller finns det bättre ställen att köpa eftermarknadsprylar till impreza GT?mvh/Joakim
Som medlem i Klubben får du rabbat på diverse företag…
Bara att ta steget in.. 😀31 augusti, 2007 kl. 13:56 #62110Manu_Sti
DeltagareMen om du vill köpa HKS delar till ex, då är det bara dem som säljer i sverige, och HKS är riktig mummms…
Iaf har jag bara bra att säga om JRM Racing, som dem jobbar på min bil, och nu med över 500 HK ( över 600 internet HK ) och inga problem då kan man säga att dem vet vad dem säljer.31 augusti, 2007 kl. 14:01 #62107OzO
Deltagare”Internet HK” 😀
Autoexperten ger sig in i HKS-världen också: http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=16&topic_id=1169&mesg_id=1169&page=
Genrellt kan man nog säga att JRM säljer kvalitetsprylar…
/G
_____
::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::31 augusti, 2007 kl. 14:03 #62111Manu_Sti
DeltagareJa, Autoexperten är återsäljare av JRM Racing prylar… 😛
31 augusti, 2007 kl. 14:04 #62109Strat
DeltagareSom man kan läsa på JRM’s första sida är de generalagenter i Sverige för HKS. Alla andra, inkl. Autoexperten och PBZ, är återförsäljare. Nu fulimporterar ju vissa ”seriösa” firmor också runtom i landet…
Har bara gott att säga om JRM också.
/Claes
31 augusti, 2007 kl. 18:48 #62108Palm
DeltagareSom man kan läsa på JRM’s första sida är de generalagenter i Sverige för HKS. Alla andra, inkl. Autoexperten och PBZ, är återförsäljare. Nu fulimporterar ju vissa ”seriösa” firmor också runtom i landet…Har bara gott att säga om JRM också./Claes
När man tittar på HKS hemsida och deras lista över partners så finns inte JRM med vad jag kan se, de två som är listade är PBZ och Redromperformance i malmö. Vad de gäller Autoexperten så blev det klart i dagarna och bör ha gått via ”legala” kanaler, de är garanterat inte så att dom själva handlar i utlandet å kränger, kan ja sätta min kalsonger på för farsan jobbar på autoexperten.
2 september, 2007 kl. 19:56 #62115Niklas
DeltagareOm JRM är bästa stället att köpa prylar? Tja, allt beror på om du hur du vill ha det (smidigt eller biligt). Vanligtvis köper man från utlandet om man vill få det lite billigare men att köpa i Sverige är ju tryggt och trevligt.
Mitt tips är att kolla vad ägarna till de hårdaste bilarna i klubben har stoppat i sina bilar. Funkar det för dem så lär det funka för dig. ”Prestanda och hållbarhet/driftsäkerhet är inte alltid lika med trebokstavsloggor som ger streetcred” som vissa skulle sagt. 😀
5 september, 2007 kl. 01:40 #62113JRM – JoCCe
DeltagareSom man kan läsa på JRM’s första sida är de generalagenter i Sverige för HKS. Alla andra, inkl. Autoexperten och PBZ, är återförsäljare. Nu fulimporterar ju vissa ”seriösa” firmor också runtom i landet…Har bara gott att säga om JRM också./Claes
När man tittar på HKS hemsida och deras lista över partners så finns inte JRM med vad jag kan se, de två som är listade är PBZ och Redromperformance i malmö. Vad de gäller Autoexperten så blev det klart i dagarna och bör ha gått via ”legala” kanaler, de är garanterat inte så att dom själva handlar i utlandet å kränger, kan ja sätta min kalsonger på för farsan jobbar på autoexperten.
Vi står med distributörer (generalagent) om du kollar igenom hela listan … PB-Z och Redrum återförsäljare som handlar genom oss …
MVH JoCCe
5 september, 2007 kl. 08:23 #62114MariaimprezaGT
Vi står med distributörer (generalagent) om du kollar igenom hela listan … PB-Z och Redrum återförsäljare som handlar genom oss … MVH JoCCe
Det gör vi med =)) Bra service på JRM =)
Maria
Audi is teh ####!!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.