Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    roadtip85
    Keymaster

Detta lär ju bli en riktigt maffig resa! Just nu känns det väldigt rimligt att jag hakar på, men får vela lite till januari då ni tänkt boka! 🙂

Jommie
      Deltagare

Man hoppas jo vi kan bli några bilar, så jo fler som är med, jo roligare blir det.

LegacyLarsa
        Keymaster

Då har man fått ihop startbidraget, då är det bara en bil kvar…

/Larsa

Jommie
          Deltagare

*BUMP*

13 januari kommer vi träffas hemma hos Janne248 i Ludvika och planera sista detaljer.
            Exakt datum när vi åker (beror på vilka dager det går köra på Nürburgring), vilka hotell vi kommer sikta in att boka övernattningar på och fin-planera körsträckor och alternative rutter om några fjäll-pass är stängda.
            Om någon vill vara med på planeringen säg till så vi vet hur många det i så fall blir (och om Janne har plats).

Janne248
            Deltagare

Ja, välkomna, men som Jon säger. Skriv gärna hur många som kommer så vi kan vara lite förbereda.

Surbarbro
              Deltagare

Hej Janne!
                Hör gärna av dig till mig.
                Vill veta lite mer om den trettonde.
                Typ tid och kan man sova kvar? Beroende på hur sent det blir.
                Kram till er båda.

Janne248
                Deltagare

Hej Janne!
                  Hör gärna av dig till mig.
                  Vill veta lite mer om den trettonde.
                  Typ tid och kan man sova kvar? Beroende på hur sent det blir.
                  Kram till er båda.

Hej Catrin och alla andra som är sugen på att vara med på planeringen.

Jon, Laila och Lars redan lagt beslag på alla gäst platser. Så det är lite ont om sådana.
                  Tider är inte bestämda, utan som jag ser det kan vi bestämma med er som tänker komma när ni vill börja?
                  Men åker ni från Sthlm så tar det c:a 2,5h hur tidigt kliver ni upp på lördag? Kan vi börja runt 11:00? Planera ett tag sedan ta en sammanslagning av fika/lunch när vi är sugna sedan när vi är klar beställa hem kina, pizza eller annat.

Catrin, ringer dig imorgon (måndag) eftermiddag/kväll.

Janne248
                  Deltagare

Då låser vi denna tråd och hänvisar till den nya tråden, nu när resan är bokad av några av oss.

http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?p=699005#post699005

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Ämnet ”Europa med Nürburgring 2018” är stängt för nya svar.