SSC Allmänt snack Allmänt småprat Eurovision song contest

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 44 totalt)
  • Författare
    Groover
    Deltagare

Jag säger bara LORDI }(

Finland räddar ESC´s anseende. En örfil på hela ESC-träsket med allt för många usla sångare/sångerskor, b-dansare och politiska poängutdelningar.

SecretAgentMan
      Deltagare

Haha, nja…man är väl lite soft, men jag tycker Carola äger…om man bortser från hennes person och bara kikar på prestationen. 🙂

Klasskillnad..

/J – blir tvingad att kika på’t, joråsatte… :+

jraberg
        Deltagare

Haha, nja…man är väl lite soft, men jag tycker Carola äger…om man bortser från hennes person och bara kikar på prestationen. :)Klasskillnad../J – blir tvingad att kika på’t, joråsatte… :+

hehe, undrade om jag skulle skriva av mig om just detta.. är inte tvingad av ngn att kolla men har den på i bakgrund ju.. sitter ju och läser ifatt vad som hänt i imprezavärlden..
          Den där bimbon som buades ut i slutet, kommer hon sluta i musikbranschen kanske? 😮 sämre får man leta efter..
          Carola ÄR bra, synd att hon fastnade i pingstträsket, hon hade/har potential att bli lika stor som celine d. Låten sög dock men hennes röst ger mig fortf. rysningar(audiofil som man är). Helt klockren..
          edit. Lordi, håller med groover..synd bara att de såg ut som bankdirektörer när de spelade(stela och släppte inte loss ett dugg) Playback??
          Rock is back!

-JR

SecretAgentMan
          Deltagare

hennes röst ger mig fortf. rysningar(audiofil som man är). Helt klockren..-JR

Precis min tanke…det är pipa i den damen.

tendency
            Deltagare

Groover
              Jag säger bara LORDI }( Finland räddar ESC´s anseende. En örfil på hela ESC-träsket //
              Ha ha, det är ju för kul! ;D

Skulle dom dessutom placera sig bättre än 6a skulle dom skriva finsk historia.
              Finland har varit med 40ggr (?) och har placerat sig som 6a som bäst. Själv la
              jag en röst på dom ikväll.

Hard rock, hallelujah!

SSi ON ICE Surahammar
              Video: s-däck i v-väglag
              Impreza GT sedan 1999

Niklas
              Deltagare

det är pipa i den damen.

3″ hela vägen eller?

thorlake
                Deltagare

LORDI forever!
                  Finnarna ÄGER i år. 🙂
                  They R gettin my vote 4 sure!

Maddis
                  Deltagare

Isländska bidraget… va sjuttsingen skulle det föreställa??? 😮

Heja Lordi! Det var kul att se någonting annat, för en gångs skull!

/M – schlagerdrottning 😀

Maddis
                    Deltagare

Isländska bidraget… va sjuttsingen skulle det föreställa??? 😮

Heja Lordi! Det var kul att se någonting annat, för en gångs skull!

/M – schlagerdrottning 😀

pannan
                      Deltagare

Var länge sedan man skämdes så mycket som när man såg Island igår, klarade knappt av att titta klart på eländet 😀

Eftersom jag träffat Carola privat 😉 så klarar jag bara inte av henne tyvärr oavsett hur bra hon sjunger.

Lordi var dock bättre än vad jag trodde, riktigt kul att de gick vidare.

mvh

J – som vart tvingad att se eländet igår

pannan
                        Deltagare

Var länge sedan man skämdes så mycket som när man såg Island igår, klarade knappt av att titta klart på eländet 😀

Eftersom jag träffat Carola privat 😉 så klarar jag bara inte av henne tyvärr oavsett hur bra hon sjunger.

Lordi var dock bättre än vad jag trodde, riktigt kul att de gick vidare.

mvh

J – som vart tvingad att se eländet igår

Mr Walle
                          Deltagare

Mr Walle
                            Deltagare

Mr Walle
                              Deltagare

Haha, nja…man är väl lite soft, men jag tycker Carola äger…om man bortser från hennes person och bara kikar på prestationen. :)Klasskillnad../J – blir tvingad att kika på’t, joråsatte… :+

prestationen? du menar pattarna 😀

Mr Walle
                                Deltagare

prestationen? du menar pattarna 😀

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 44 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.