› SSC › Allmänt snack › Träffar › Evo klubben?
- Detta ämne har 14 svar, 1,282 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 8 månader sedan av
Surbarbro.
-
FörfattareInlägg
-
7 mars, 2008 kl. 23:38 #14572
rickey
DeltagareFinns det någon kontakt med EVO klubben?
Det vore väl lite roligt att ha någon form av samträff med det folket? (Säger jag som är lite nyfiken för jag har aldrig sett någon evo på nära håll) 🙁
9 mars, 2008 kl. 21:14 #149838Adam K
DeltagareTräff på Ljusterö? 😀
9 mars, 2008 kl. 21:26 #149843Surbarbro
DeltagareHallå Adam!
När, jag har ett hus mittemot.
Vore kul!
MVH/ Catrine 😀
9 mars, 2008 kl. 22:08 #149842Honkster555
DeltagareFinns väl en sporadisk kontakt mellan våra klubbar.
Vet inte om det planeras ngt speciellt framöver….Kom med ett förslag vettja 😉
10 mars, 2008 kl. 20:03 #149844Surbarbro
DeltagareDet närmaste jag kommer är väl, STACC.
Vi är väl iallafall ett par från klubben, som hänger med på era möten,
Gotland ring.
Ska bli så kul!
😛Jag tycker att det kunde vara skoj att ses vid andra tillfällen också.
Vi har ju speciella kärror, ELLER?/Catrine :7
10 mars, 2008 kl. 22:48 #149841roadtip85
KeymasterTräff på Ljusterö? 😀
Låter som en klockren idé!:)
Där står ju min Type R och väntar i en lada på att det ska bli vår!//Anders – Born and raised on Ljusterö!:D
11 mars, 2008 kl. 15:14 #149839Adam K
DeltagareCathrine, det är inte jag som är den felande *host* länken mellan 3-stjärnan och sex-stjärnan och bor på Ljusterö…. 😉
Hallå Adam!När, jag har ett hus mittemot.Vore kul!MVH/ Catrine 😀
11 mars, 2008 kl. 21:45 #149845Surbarbro
DeltagareCathrine, det är inte jag som är den felande *host* länken mellan 3-stjärnan och sex-stjärnan och bor på Ljusterö…. 😉
Hallå Adam!När, jag har ett hus mittemot.Vore kul!MVH/ Catrine 😀
Ledsen Adam!
Jag fattade inte det där!;(
Antar att det var snällt.Jag tyckte bara att det lät trevligt.
Jag är ju lite social./ Catrine 🙂
12 mars, 2008 kl. 16:51 #149835b20mannen
Felande länken? 🙁
Här trodde man att man skulle få uppskattning för att man har en fot i varje läger. Men så blir man mullvads-stämplad av en meckilektiker i en kåmbi. 😀
Tror nog att det skulle gå att ordna ett Impreza/EVO beachparty i sommar.
Grillplats finns, och massor med sand. Sen har vi en festlig festlokal med darttavlor där vi kan sitta och ljuga över ett glas saft och göra upp om äran med pilkastning.
Finns det intresse – Så finns det sandstrand nog för ett litet vattenrummel här. 😉
Vem fixar badbollar och beachvolleynät?
12 mars, 2008 kl. 19:57 #149848rickey
DeltagareJädra stockholmare! 😉
Vi i syd kommer ju slita ut våra bilar om vi ska behöva köra så långt! :+
12 mars, 2008 kl. 20:55 #149846Surbarbro
Felande länken? :-(Här trodde man att man skulle få uppskattning för att man har en fot i varje läger. Men så blir man mullvads-stämplad av en meckilektiker i en kåmbi. :DTror nog att det skulle gå att ordna ett Impreza/EVO beachparty i sommar.Grillplats finns, och massor med sand. Sen har vi en festlig festlokal med darttavlor där vi kan sitta och ljuga över ett glas saft och göra upp om äran med pilkastning.Finns det intresse – Så finns det sandstrand nog för ett litet vattenrummel här. ;)Vem fixar badbollar och beachvolleynät?
Badbollar kan jag fixa!
Slänger i dom så fort ”isen gått”. HIHI!
Flyter säkert från Bammarbodafjärden via Saxaren till Ljusterö.Ledsen, jag fattade ju inte att det var du, men allt går att reparera.
Jag tycker att det skulle vara urmysig, kan ju ta med tältet, eller får man väl ta en badboll tillbaka.:D 😀
13 mars, 2008 kl. 14:19 #149836b20mannen
DeltagareJädra stockholmare! ;)Vi i syd kommer ju slita ut våra bilar om vi ska behöva köra så långt! :+
Då vet du hur jag har det när jag ska till Emmaboda. ;(
Men kom med båt i stället och ankra upp. 😀
13 mars, 2008 kl. 14:28 #149837b20mannen
DeltagareBadbollar kan jag fixa!Slänger i dom så fort ”isen gått”. HIHI!
Is?? Vad är det? 😀
Jag tycker att det skulle vara urmysigt, kan ju ta med tältet, eller får man väl ta en badboll tillbaka.:D 😀
Är ju en intressant idé som tål att genomföras.
Multiklubb-beachpartyt alltså. :+13 mars, 2008 kl. 18:06 #149840Adam K
DeltagareMeckilektiker?!? 😮 😀
U know I love U brownbear 😉
Tycker ett kokar-beachparty är 110% rätt och precis vad båda klubbarna behöver, ordnat av just den som kan det 🙂
PÅ!!Felande länken? 🙁 Här trodde man att man skulle få uppskattning för att man har en fot i varje läger. Men så blir man mullvads-stämplad av en meckilektiker i en kåmbi. 😀 Tror nog att det skulle gå att ordna ett Impreza/EVO beachparty i sommar.Grillplats finns, och massor med sand. Sen har vi en festlig festlokal med darttavlor där vi kan sitta och ljuga över ett glas saft och göra upp om äran med pilkastning.Finns det intresse – Så finns det sandstrand nog för ett litet vattenrummel här. ;)Vem fixar badbollar och beachvolleynät?
13 mars, 2008 kl. 20:59 #149847Surbarbro
DeltagareBadbollar kan jag fixa!Slänger i dom så fort ”isen gått”. HIHI!
Is?? Vad är det? 😀
Jag tycker att det skulle vara urmysigt, kan ju ta med tältet, eller får man väl ta en badboll tillbaka.:D 😀
Är ju en intressant idé som tål att genomföras.Multiklubb-beachpartyt alltså. :+
HIHI!
Klart att det inte finns någon is!:D
Sliter ju inte så mycket på mina isdäck. ( SYND)
Jag kom iallafall med några förslag!
Tycker ideen vore kul.:o
/ Catrine
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.