• Detta ämne har 4 svar, 929 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av Niklas.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Silverminken
    Deltagare

Tips på hur jag ska montera extraljus på min WRX -01 mottages tacksamt. Ska jag ha 3 stora ljus i grillen….eller kanske 4-6 små under reg-skylten? Visa gärna bild på dina extraljus…

Adam K
      Deltagare

Neeeej!
        Ingen rad med knappnålsljus på en Impreza! 😉
        Antingen köper du Groovers Lightforceljus och har problemet med candela löst för evigt, eller så byter du dimljusen mot fjärrljus av någon sort och får ganska bra ljus utan att det ser annorlunda ut.

Niklas
        Deltagare

Jag är väldigt sugen på att montera extraljus där dimljusen sitter men ändå kunna dölja dem bakom dimljuslocken sommartid.

Har dock inte hittat några lampor som funkar bra i hålet och inte bygger ut för långt fram. Att kapa lite plast i fronten är jag inte speciellt rädd för, bara man hittar rätt lampor.

Adam K
          Deltagare

Sorry OT:

Äljen,
            de flesta installationer av extraljus i dimljushålen är enkla att plocka av, jag brukar ju plocka av mina på bandagar och alltid på isdagar.
            Sätt i ett par par vintern och plocka av dem på sommarn bara 🙂

Niklas
            Deltagare

Vi kan kalla det plan B.

Tycker om att kunna ha dimljuslocken på förutom när man kör på natten…vilket inte händer ofta.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.