Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Ingen subaru så långt ögat kunde se i fagersta, var är bästa stället att möta farbror blå på? jo i skogarna mellan ängelsberg och västerfärnebo!

Och kallhäll vid bolindersstrand(anton johanssons väg) en nyare 03-? (nyare än min) rallyblå-kokare jag såg.

/Larsa

striiiker
      Deltagare

Det finns nån som har en grå Subaru Impreza Type-R STI (japan import skulle jag gissa) som brukar stå på Atlas Copco. Kanske samma ägare som hade en svart GT kombi förrut?

tendency
        Deltagare

Det finns nån som har en grå Subaru Impreza Type-R STI (japan import skulle jag gissa) som brukar stå på Atlas Copco. Kanske samma ägare som hade en svart GT kombi förrut?

Det är jag som har den grå Thai Per. 🙂 Alla Type R är japanimport, min kom dock som flyttgods. Och jag hade inte en svart kombi förut, men det hade däremot en jobbarkompis.

halle
          Deltagare

vill man ha farbror blå efter sej så ska man åka i fagersta trakten här lägger dom alla resurer på att haffa bilister 😉

striiiker
            Deltagare

Det är jag som har den grå Thai Per. 🙂 Alla Type R är japanimport, min kom dock som flyttgods. Och jag hade inte en svart kombi förut, men det hade däremot en jobbarkompis.

haha då får du se till att du parkerar rätt annars får du bot “ha-ha”

tendency
              Deltagare

haha då får du se till att du parkerar rätt annars får du bot “ha-ha”

Jobbar du som bot-utdelare och besöker Atlasparkeringen emellanåt eller? :p Jag står aldrig fel, så det borde väl inte vara någon risk, eheh.

striiiker
                Deltagare

Kan man säga, kör med tre röda prickar på bilen när ja e på besök..

zitzii
                  Deltagare

det va nog min bil du såg den rörde sig i dom trakterna den dan kvällen och dan efter 😛 en blå sti 03

Mäki
                    Deltagare

det va nog min bil du såg den rörde sig i dom trakterna den dan kvällen och dan efter 😛 en blå sti 03

Lägg upp några bilder i Media-avdelningen och visa upp kärran 😉 Så dom vet i framtiden hehe 😀

(Välkommen in i gänget!)

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.