Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Tjenare tänkte se om någon sitter på ett par fälgar som sväljer brembo oken. Jag blev ju blåst sist ja köpte några. Men tänkte höra om någon har ett par ni vill sälja för ett överkomligt pris. Däcken spelar ingen roll bara fälgarna är hela. Dom ska sitta på en Gc8 tackar på förhand

Igge
      Deltagare

Dök precis upp 17″ revolution millennium på fejjan. Någon av köp o sälj grupperna, Subaru eller Subaru Impreza köp o sälj.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

MrEson
        Deltagare

Jag har fyra Rial Campo, 17″ med ET 38 och 5×100. De bör funka med stora oken, det är gott om plats.

https://www.blocket.se/ostergotland/Dubbdack_pa_aluminiumfalg_71425714.htm?ca=14&w=1&last=1

Vita_Vargen
          Deltagare

18×7″ OZ nylackade(pulver)
            ET 48

Tror dom fungerar med dom stora oken men kan inte garantera det. Kan prova på min blobeye sti till våren

Martin.
            Deltagare

Hej!
              Om det fortfarande är aktuellt så har jag en uppsättning superleggera 18″ som jag tänkte sälja i vår. Rökfärgade, omlackade på garantin eftersom det blev lite lacksläpp inuti tre av dem. Helt oanvända sedan omlackering eftersom jag sålde bilen. Köptes till en Impreza gt -00, sålde den -07 men behöll fälgarna för att använda till framtida bil men har nu insett att det inte lär bli så…

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.