SSC Annonser Köpes – Delar fälgar och letar efter klar glas positionsljus och sti baklysen till en 00a

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    mille
    Deltagare

Hej
      Jag letar efter guld färgar, klar glas positionsljus och sti baklysen till en gt-00

adam.b.w
      Deltagare

kolla ebay;)

Impreza112
        Deltagare

Har guldfälgar dock inga billiga Kina kopior utan riktiga kvalitets fälgar. Om intresse finns så ring gärna. Du når mig på 0735392534.
          Mvh/Christian

addelunkan
          Deltagare

Har guldfälgar dock inga billiga Kina kopior utan riktiga kvalitets fälgar. Om intresse finns så ring gärna. Du når mig på 0735392534.
            Mvh/Christian

vad har du för fälgar då??

Impreza112
            Deltagare

Advan rg 18″

mille
              Deltagare

Mvh/Christian

pris?

Impreza112
                Deltagare

Ser hellre att du ringer så kan jag skicka över bilder med. Men letar du bara lägsta pris är inte detta fälgarna för dig.
                  Mvh/Christian

Impreza112
                  Deltagare

Har även silvriga Radius R3 i 18″ som har lite lackskäpp dessa kan fås till ett bra pris om du vill ha billigare alt. Pefekta att blästra till o lacka i guld.

mille
                    Deltagare

Bilder?

Impreza112
                      Deltagare

Hej Mille
                        frågan innan bilder är hur seriös och motiverad köpare du är. Har dröjt länge mellan svar och har påtagligt skrivet att ringa är bättre och seriösare. Varför jag frågar är för det tar en stund att plocka fram fota och skicka och är inte gjord av tid och har märkt att det finns många som bara samlar bilder eller vad de gör med dem. Inte sagt att du är sådan nu men ställer frågan hur motiverad köpare du är och vilka fälgar är det du är intresserad av? För det framgår inte. Mvh/Christian

mille
                        Deltagare

ok tack men har köpt fälgar till vinter däcken idag som jag ska lämna iväg på lack

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.