SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Får endast Max Värme

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    atrix
    Deltagare

Bil : Subba Impreza -99

Hej!

Har fått ett litet problem med luften inne i bilen.

Hur jag änn vrider reglaget i mitten ( Kallt-Varmt) så kommer det endast max varmt. Det är rätt ok nu men kommer int ebli så kul när temperaturen ute stiger.

Vad kan detta vara ? och är det enkelt att fixa. Jag vet inte riktigt hur man ska komma in bakom panelen för att se om ev en vajjer är av.

Tacksam för svar
      Jimmy

atrix
      Deltagare

Är det verkligen ingen som vet detta? Eller har jag skrivit så ingen förstår?

Om ingen vet så kanske någon vet hur jag får bort panelen så man kan kolla bakom för att se vad som är fel.

hedberg____
        Deltagare

Är det verkligen ingen som vet detta? Eller har jag skrivit så ingen förstår?

Om ingen vet så kanske någon vet hur jag får bort panelen så man kan kolla bakom för att se vad som är fel.

hej vet inte vad det kan vara för fel men vet hur du kommer in bakom.. de sitter två skruvar vid facket vid armbågen ta bort dom så kan du dra upp plasten fram till växelspaken var lite varsam med den biten sitter kablar till stolsvärmen å backspeglarna där men sen är de bara att plocka virade kommer kasnke nå sruv längre fram men börja där så ser du allt sen. mvh martin

atrix
          Deltagare

Hej!

Tänkte uppdatera tråden lite då jag löste problemet, kan vara bra för dem som får samma problem.

Om man lägger sig väldigt obekvämt och hamnar med huvudet där fötterna borde vara på passagerarsidan och tittar upp mot mittkonsollen så hittade jag en fjäder som dinglade löst.

Den var bara att montera på fjädern på själva armen till reglaget så funkade allt igen. Kom ihåg att sätta fast den på rätt sida om armen annars hoppar den av igen.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.