SSC Allmänt snack Allmänt småprat Färg på fälgar

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Stefan LKPG
    Deltagare

Jag har lite funderingar om jag ska lacka om fälgarna men kan inte bestämma mej vad jag ska ha för färg.Nu är dom guldfärgade och bilen är röd jag tycker det passar ganska bra.Men det kanske skulle bli snyggare med svarta eller gråa fälgar vad tycker ni kom med förslag.
      Bilder finns på länken

SecretAgentMan
      Deltagare

Vitt…absolut vitt.

Du har redan lite rallystuk på G med stänkisarna.

/J

Stefan LKPG
        Deltagare

Kanske det kanske.Jag hade mörkgråa fälgar på innan jag köpte Compomotive fälgarna och det såg ganska bra ut.
          Ingen som kan photoshoppa med lite olika färger:P

SecretAgentMan
          Deltagare

Inte mörkgrått, du tappar lite i kontraster, vilket är det som ger det där lilla extra. 🙂

VITT, du vet att du vill! 😀 😉

/J

Stefan LKPG
            Deltagare

Inte mörkgrått, du tappar lite i kontraster, vilket är det som ger det där lilla extra. :)VITT, du vet att du vill! 😀 ;)/J

Vi får se va det blir har plockat ner hela bilen nu och den ska lackas i veckan så det kanske får bli lite mer funderande:-)
              Bilen kommer nog inte ut nåt mer iår iallafall;(

moken
              Deltagare

Vad clean du fått bilen, men du hade sparat lazzatklibborna iallafall:)
                Tror jag också skulle vilja se vita fälgar på den, gråa har en tendens att ”försvinna” och bara lämna ett stort hjulhus så att säga.
                Men som sagt, du vet ju ungefär hur det såg ut med förra fälgarna.

Men ren i motorrummet såg den ut nu iallafall,men dumpen då, har du kastat ut den? Ny slutljuddämpare var det också va*S*

Stefan LKPG
                Deltagare

Vad clean du fått bilen, men du hade sparat lazzatklibborna iallafall:)Tror jag också skulle vilja se vita fälgar på den, gråa har en tendens att ”försvinna” och bara lämna ett stort hjulhus så att säga.Men som sagt, du vet ju ungefär hur det såg ut med förra fälgarna.Men ren i motorrummet såg den ut nu iallafall,men dumpen då, har du kastat ut den? Ny slutljuddämpare var det också va*S*

Lazzat märkena sitter ju bra där dom sitter men dom ryker tyvärr när det blir ny lack.Rent och fint i motorrummet ska det va vettu.
                  Det sitter en GFB hybrid istället för den öppna dumpen.Jag bytte till en Megan N1 dämpare så nu låter den riktigt gött
                  🙂

Pingen
                  Deltagare

Jag tycker Vita fälgar skulle passa kanon.

tendency
                    Deltagare

Vitt är fint på compomotive:arna 😉
                      Rött & vitt är snyggt ihop.
                      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/GT-sedan-1999/Impreza_GT_sedan_1999_20050521_nytv_ttad_10_BOHA.sized.jpg

Bestämt dig för en färg?

Impreza GT SEDAN -99
                      Impreza GT KOMBI -99 Såld!
                      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi820

Stefan LKPG
                      Deltagare

Det får nog bli vitt tror jag 😛

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.