› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Färg på Imprezor?
- Detta ämne har 11 svar, 995 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 1 månad sedan av
Desen.
-
FörfattareInlägg
-
8 januari, 2007 kl. 19:11 #9972
Andyman
DeltagareKanske har det varit uppe innan, men jag kunde inte se nåt om det. Har tänkt på en sak när jag läst/kollat bilder här och sett en annan här på forumet med en röd WRX. Utöver det verkar det vara tunt av den färger. Väljer alla
8 januari, 2007 kl. 19:24 #110508Grusdraparn
DeltagareHar för mig att du kan söka efter färg på medlemssidan, skall finnas lite statistik kring detta.
/K – Sort
8 januari, 2007 kl. 19:32 #110516Andyman
DeltagareHar för mig att du kan söka efter färg på medlemssidan, skall finnas lite statistik kring detta./K – Sort
Ok!
Var precis inne och fyllde i uppgifter för att bli medlem. Kommer alltså inte åt sidorna de sidorna i nuläget…
//Andreas
8 januari, 2007 kl. 19:57 #110507syke
BlockeradHmm … Ingen säger väl att en färg är rätt eller fel, men att den blåa är populärast säger väl sig själv med tanke på färgen på WRC-bilarna, i övrigt handlar det mest om smak. Silver ä fint, vitt ä fint, svart ä fint, rött ä fint, grönt ä fint. Allt ä fint så länge dä ä en subba! 😉 :+
8 januari, 2007 kl. 20:09 #110509Mats
DeltagareSvart e ju snabbast!!
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg8 januari, 2007 kl. 20:17 #110510STIred
DeltagareJepp o röda bilar är ju långsammast som bekant 😀
/r
[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
I can live with the despair, it’s the hope that kills me
————————————————————————————————————————————-
I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
————————————————————————————————————————————-8 januari, 2007 kl. 20:19 #110513MariaimprezaGT
DeltagareJepp o röda bilar är ju långsammast som bekant 😀 /r[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————I can live with the despair, it’s the hope that kills me————————————————————————————————————————————-I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific————————————————————————————————————————————-rödSTI
hehe:) ja, det vet vi alla efter emmaboda 😉
Audi is teh ####!!
8 januari, 2007 kl. 20:21 #110511STIred
Deltagarehehe:) ja, det vet vi alla efter emmaboda ;)Audi is teh ####!!
glömde dessutom att rött var ju en tjejfärg med 😉 😀
/r
I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
————————————————————————————————————————————-8 januari, 2007 kl. 20:29 #110517Andyman
DeltagareJepp o röda bilar är ju långsammast som bekant 😀 … och tjejfärg dessutom 😉 /r[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————I can live with the despair, it’s the hope that kills me————————————————————————————————————————————-I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific————————————————————————————————————————————-rödSTI
Aha! Så det var pga färgen som försäkringsbolaget rekommenderade oss att skriva bilen på min fru. 😉
//A
8 januari, 2007 kl. 20:33 #110512STIred
DeltagareAha! Så det var pga färgen som försäkringsbolaget rekommenderade oss att skriva bilen på min fru. ;)//A
. 😀
/r
————————————————————————————————————————————-10 januari, 2007 kl. 19:43 #110514Desen
DeltagareFör mig har det iaf alltid varit så att när man tänkt på en Inpreza så har man sett en blå bil med guldiga fälgar. Precis som man nog oftast tänker på en Ferrari som en röd bil.
Så då borde ju en Ferarri vara en långsam tjejbil, eller? 😛 😛
Vidare så vet ju alla att GT´n e snabbast oavsett färg. 😉 😉 😀
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!10 januari, 2007 kl. 19:43 #110515Desen
DeltagareFör mig har det iaf alltid varit så att när man tänkt på en Inpreza så har man sett en blå bil med guldiga fälgar. Precis som man nog oftast tänker på en Ferrari som en röd bil.
Så då borde ju en Ferarri vara en långsam tjejbil, eller? 😛 😛
Vidare så vet ju alla att GT´n e snabbast oavsett färg. 😉 😉 😀
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS! -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.