SSC Allmänt snack Allmänt småprat Färger på STi modellerna

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    mikael ravn
    Deltagare

Jag är lycklig ägare av ´04 STI i ”WR1 Isblå” utförande
      Petter Solberg Edition 1 med svart i svart klädsel istället för blå i svart.
      Mvh.Micke

PPP
      Deltagare

Det finns ju några olika ”web archive”, t.ex. ”waybackmachine” där man kan surfa i det förgågnas web. Om färgera någonsin nämnts på webben så kan man kanske surfa tillbaka och hitta dem.

// Per

MariaimprezaGT
        Deltagare

Jag är lycklig ägare av ´04 STI i ”WR1 Isblå” utförandePetter Solberg Edition 1 med svart i svart klädsel istället för blå i svart.Mvh.Micke

Så de var du som köpte den!! :7 GRATTIS till ett jättebra köp!!

Maria- lite avundsjuk..

Audi is teh ####!!

Pasi_k
          Deltagare

Jag är lycklig ägare av ´04 STI i ”WR1 Isblå” utförandePetter Solberg Edition 1 med svart i svart klädsel istället för blå i svart.Mvh.Micke

Så de var du som köpte den!! :7 GRATTIS till ett jättebra köp!!Maria- lite avundsjuk.. Audi is teh ####!!

Det är inte den..
            Denna är svensksåld…
            (om jag nu inte har helt fel för mig)

GRID
            Deltagare

Finns inga svensksålda WR1or vad jag vet.
              Min är svensksåld och isblå, men är en PSE1a och inte wr1

MariaimprezaGT
              Deltagare

Finns inga svensksålda WR1or vad jag vet.Min är svensksåld och isblå, men är en PSE1a och inte wr1

Vill också minnas de är så.. Rätta mig gärna om jag har fel, för de vore jävligt trevligt.. men jag vet flera som ville köpa WR1 men nekades då de inte togs in i sverige..

Maria

Audi is teh ####!!

Pasi_k
                Deltagare

Finns inga svensksålda WR1or vad jag vet.Min är svensksåld och isblå, men är en PSE1a och inte wr1

Menar att Ravn´s inte är den engelska som var på emmaboda förra året.
                  Som Maria trodde.

mikael ravn
                  Deltagare

Menar att Ravn´s inte är den engelska som var på emmaboda förra året.Som Maria trodde.

Måste få säga att min är en Svensksåld PSE 1 och den har samma
                    färg och inredning som WR1, alltså inte samma trimkod eller avgassytem
                    osv.Den du såg på emmaboda är Kevin´s den är intagen som flyttgods
                    och en ”ÄKTA” WR1 320Hkr/420 Nm standard..
                    Mvh.Micke

GRID
                    Deltagare

Menar att Ravn´s inte är den engelska som var på emmaboda förra året.Som Maria trodde.

Måste få säga att min är en Svensksåld PSE 1 och den har sammafärg och inredning som WR1, alltså inte samma trimkod eller avgassytemosv.Den du såg på emmaboda är Kevin´s den är intagen som flyttgodsoch en ”ÄKTA” WR1 320Hkr/420 Nm standard..Mvh.Micke

Aha, då har du samma som mig då 🙂
                      Det var som våra ser ut som dom kom från japan, sen byggde dom om några till wr1 i england.

Surbarbro
                      Deltagare

Hallå!

Ni som har all koll!

Jag har ju en svart – 05:a.

Om den är import? Det har ni bättre koll på.

Tyvärr ligger han på sjukhus just nu, men han kommer igen. 😉

Surbarbro

yngwie
                        Deltagare

Hallå!Ni som har all koll!Jag har ju en svart – 05:a.Om den är import? Det har ni bättre koll på.Tyvärr ligger han på sjukhus just nu, men han kommer igen. 😉 Surbarbro

De är väll en av 2 st svarta svensksålda 05er du har, i guess 🙂

MariaimprezaGT
                          Deltagare

Hallå!Ni som har all koll!Jag har ju en svart – 05:a.Om den är import? Det har ni bättre koll på.Tyvärr ligger han på sjukhus just nu, men han kommer igen. 😉 Surbarbro

De är väll en av 2 st svarta svensksålda 05er du har, i guess 🙂

har för mig den är svensksåld.. har ju sökt grejer till den via regnr ju.. .hmmm..

Maria

Audi is teh ####!!

mikael ravn
                            Deltagare

Det stämmer bra det!

Om jag är rätt påläst så tillverkades 1000 st Impreza WRX STi isblåa
                              500 blev WR1:or med en upphottad PPP (Prodrive Performance Pack) som blev 55 hästar till dvs. 320 standard.Samt 500 blev PSE 1.
                              WR1 är numrerade,våra PSE fick ”endast” plattan med gravyren av autografen.

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.