Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #153919
    Imp
    Deltagare

      Min tjej vill ha bilen rosa

      #153909
      Allan
      Deltagare

        Då hade jag hellre bytt tjej 😉

        #153913
        Subbarist
        Deltagare

          Min tjej vill ha svart + att hon vill att jag byter avgassytem, vita blinkers runt om, ja listan kan göras lång… tjohhooo säger man bara!!!

          Subbarist javisst!

          #153925
          Lasse
          Deltagare

            Du måste driva med oss, tänk om min tjej ville göra sådant!

            #153914
            Subbarist
            Deltagare

              >Du måste driva med oss, tänk om min tjej ville göra sådant!

              Nej jag driver inte! det är ju hon som fick mig att bli intresserad av Impreza´n. Jag var mer intresserad av Hitlerpulka med stjärna innan 🙁
              Fast hon skulle vilja ha en WRX STi och en EVO 6 också :7

              Varje gång som vi går in på OnOff eller nån annan elaffär, styr hon sig till 72 tums TV´n och hemma bio system som hon vill ha i vardagsrummet så att vi ska kunna ta in 32 tums Widescreen TV´n till sovrummet, det är väl snarare jag som låter som en kärring när man är och handlar med henne…

              Subbarist javisst!

              #153926
              Lasse
              Deltagare

                Det är inte sant! Du fattar inte vilken tur du har som slipper övertala gumman när det är dags för uppgraderingar. Kanske är man en liten kärring som tar lite för mycket hänsyn. Hmmm, måste nog bli lite mer man och visa vem som är karl i huset! 😉

                #153902
                SecretAgentMan
                Deltagare

                  Man får hoppas att ni har en anatomiskt korrekt, och liggvänlig soffa Lasse.

                  😀 😀 😀 😀

                  /J – som blev tillsagd av tanten att inhandla en X-Box idag.

                  Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                  Banträffsansvarig SSI

                  #153927
                  Lasse
                  Deltagare

                    Jag fattar inte alls vad du menar. 😀 Men soffan är skön att sova i, i alla fall när man ska hålla sig vaken till en film. Vad F-n, det är inte sant, har du blivit “tvingad” att köpa X-box. 😮 Suck…

                    #153929
                    Bobbo
                    Deltagare

                      >Nej jag driver inte! det är ju hon som fick mig att bli intresserad av
                      >Impreza´n. Jag var mer intresserad av Hitlerpulka med stjärna innan
                      >:-(
                      >Fast hon skulle vilja ha en WRX STi och en EVO 6 också :7
                      >
                      >Varje gång som vi går in på OnOff eller nån annan elaffär, styr hon
                      >sig till 72 tums TV´n och hemma bio system som hon vill ha i
                      >vardagsrummet så att vi ska kunna ta in 32 tums Widescreen TV´n till
                      >sovrummet, det är väl snarare jag som låter som en kärring när man är
                      >och handlar med henne…
                      >
                      >
                      >Subbarist javisst!

                      Är du säker på att din tjej inte är en han? 🙂 🙂
                      Drömläge, inget gnäll när man vill köpa nåt roligt verkar det som!
                      Är hon till salu? :7 😀

                      #153911
                      Raffe
                      Deltagare

                        Hon måste vara jävligt fint uppfostrad/mappad!!! :D:D:D

                        #153915
                        Subbarist
                        Deltagare

                          Ja jag är säker på att hon inte är en man med tanke på att hon klarade av att föda vår dotter ;-)…
                          Sen är hon helt galen i mobiler byter mobil som en annan byter strumpor, hon ska alltid ha det nyaste och minsta…

                          Subbarist javisst!

                          #153916
                          Subbarist
                          Deltagare

                            >Är hon till salu? :7 😀

                            Nej tyvärr men ni kan skicka era flickvänner på kurs hos henne om ni vill en heldagsseminarium för endast 11995:- + moms 😉

                            Subbarist javisst!

                            #153921
                            Aquila
                            Deltagare

                              >
                              >>Är hon till salu? :7 😀
                              >
                              >Nej tyvärr men ni kan skicka era flickvänner på kurs hos henne om ni
                              >vill en heldagsseminarium för endast 11995:- + moms 😉
                              >
                              >
                              >Subbarist javisst!

                              LOL@Risto
                              Försöker du få tag i pengar till mer styling till subben eller är din kära flickvän SÅ dyr i drift?:P
                              /Aquila
                              NOW in upgraded version WITH Wheels!

                              #153917
                              Subbarist
                              Deltagare

                                Vafan nu höjdes priset till 13995+moms, då det verkar som kopplingsbyte börjar bli aktuellt för min del

                                Subbarist javisst!

                                #153932
                                Niklas
                                Deltagare

                                  Min flicka har sagt att hon inte åker i bilen om jag slänger på alla dekaler på kärran som WRCn. Vet inte om jag skall ta det som ett hot eller en uppmaning… 😀

                                  Subaru – All we’ll drive!

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.