› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Fasen så skönt – det är LÖRDAG!
- Detta ämne har 13 svar, 1,350 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 8 månader sedan av
Patrik K.
-
FörfattareInlägg
-
3 juni, 2006 kl. 12:10 #9481
SecretAgentMan
Deltagare…sitter här i solen med den bärbara burken (wlan), fötterna i gräset, och har precis ätit lite onyttig mat för att stävja baksmällan en smula, helt enkelt – bara känner efter hur jäkla gôtt livet kan vara. :7
Mobilen avstängd, Madde är borta på egna äventyr, och gräset är nyklippt. 😀
/J – njuter lite, egentligen vore det förj… gott med en kall, men det fick jag för många av igår.
P.S. Tack Mange, Pernilla och mr BlaCC mfl för en trevlig kväll!
P.S.2 …hoppas man kan hålla kvar känslan även när man kliver in i garaget och mekar vidare… 😮
3 juni, 2006 kl. 12:17 #105917tendency
DeltagareBara lite uppiggande musik som saknas? I know teH feeling.
Sitter själv med ett friskt äpple i handen. Ska gå (pga igår kvälls berusning) ner till agilitytävlingen, sitta där och glassa en stund i solen.
Och sedan ska en fet kebabtallrik avnjutas, den också ute i solen. Sooooommar, sommar och sol! 🙂
SSi ON ICE Surahammar
Video: s-däck i v-väglag
Impreza GT sedan 19993 juni, 2006 kl. 12:19 #105911SecretAgentMan
Deltagare..har faktiskt SR’s eminenta webbradio snurrandes, Don’t fear the reaper på SR-X nu…perfa låt just nu! 😀
3 juni, 2006 kl. 13:09 #105920Staffe
DeltagareJapp de är riktigt skönt me lördag, fasst jag är lite mör idag efter gårdagens jobb pass 🙂 Vaknade kl 03:00 började jobba 03:30 och var hemma igen kl 21:00 så lite trött är man allt idag!!
Lite avis på er för här är det tjockt me moln inte en sol i sikte ;(
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-023 juni, 2006 kl. 13:54 #105915Mats
DeltagareJa visst är det skönt med lördag.
Gräset är nysått på baksidan och nu skall jag och Storm rulla till butiken och handla lite kött o annat gott för grillningen.
Så snart blir det inbjudan till grillfest hos Göteborgs regionen. När gräset har tatt sig ordentligt kanske…PS. Tack för samtalet igår DS
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg3 juni, 2006 kl. 15:17 #105913Dempa
DeltagareSjälv har man varit ute i Trosa skärgård men båten…
Duger det med.
Grillfest ikväll, livet leker.3 juni, 2006 kl. 15:49 #105914Lefty
DeltagareFan va gött 🙂
Här blir de till o öppna upp om nån timme… god mat och sen bär de av till studentfesterna och sedan kåren 😀
Skål!
3 juni, 2006 kl. 16:03 #105919m_thread
DeltagareCampari + juice + grillkol -> rödvin + lammkotletter + ugnstekt svensk nypotatis = gött.
/F
3 juni, 2006 kl. 17:20 #105916FeA
DeltagareSjälv så har jag vart å åkt lite cocart (http://www.hyrkarting.com), näst snabbaste tiden av alla som har åkt i år.
”Bra å bra, du kom ju bara tvåa..!” 😀Jäklar när finalen går av stapeln, då ska det blir vinst – IGEN! 😉
/FeA
3 juni, 2006 kl. 19:04 #105922MariaimprezaGT
Deltagarehär är det folkrace:D kört med gröna flaggan:D Roligt som fan!!! å sladdat å sånt;) är funktionär på startplattan, klart det roligaste stället å vara på:D
Impreza GT is teh ####!!
3 juni, 2006 kl. 20:11 #105918alrik
DeltagareLördagar är trevliga. Klippte min gräsmatta idag, nu är det nästan vackert. Den stationära grillen ska prövas imorgon om det är nå bra drag i den osv.
/ Mikael
3 juni, 2006 kl. 21:07 #105912jraberg
DeltagareSÅ jäkla skönt att höra Jerry!
DET ÄR DU VÄRD!! Ta det lugnt och tänk på hälsan, man jobbar bättre om själen mår bra 🙂 :*denna lördagen kändes faktiskt lite extra bra.
Pappaledig, ledig o ledig.. heltids yrke som barnpassare snarare men det e det f’n värt. Att göra ngt som betyder ngt känns så mkt bättre än att fixa telekomproblem som ett fåtal märker och ändå bara glömmer 🙁Dagen började med att Altanen börjar ta form(bara bärande balkar och första gjutningen än dock) men ändå..
Sen in i duschen och iväg till AlienDice(SSI on Fire) och en helmysig kväll med ett gäng trevliga grabbar och tjejer och barn.
Kunde inte blivit bättre.
Att grannen sen hugger mig på väg tillbaka från sopinlämningen och ger mig en öl och så satt vi o snacka skit i hans båt i en halvtimme eller nåt, va inte helt fel det heller. 😀-JR
3 juni, 2006 kl. 21:46 #105923Desen
DeltagareEn annan stackare har ju fått ligga inder sin upphissade kokare hela förmiddagen för att byta sina sneda ebc skivor till nya brembo.
Fast solen har ju knappt velat visa sig i skåne ändå….
Men va f*n det e ju iaf Lördag och långhelg.
Så visst e livet härligt…4 juni, 2006 kl. 12:37 #105921Patrik K
DeltagareJa de flesta verkar ha det gött så här på Lördagen :+
En annan började visserligen dagen med att åtnjuta lukten och ljudet hos Perra när det skulle testas bilar … men nu så sitter man här igen, på jobbet, med endast en själv som sällskap o en massa jävla siffror att analysera. Ja ni hör själva hur deprimerande det låter … men det är för en god sak, ska ju ta ledigt på Fredag o åka ner till Emmaboda 😛
Hoppas bara hinna fixa allt med bilen bara =)
Men se nu till o njut allihopa ni lyckliga satar därute i solen ;( det är ni värda, skänk en annan en tanke bara =)
Patrik K – gult är fuuiiiint!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.