Jag var hos Ferrita i Köping den 7:e Jan 2004. Jag frågade om våran rabatt från 2003 fortfarande gällde för 2004. De bestämde på platsen att behålla samma rebatt de hade för 2003, för 2004, dvs 10%. Glöm inte SSI medlemsbeviset.
Var inte säkert om det var rätt att lägga in något här själv. Men tyckte att det kanske finns andra som ska till Ferrita snart och funderade på rabatten. Man vinner 1500:- på en helsystem plus racekat.
Var inne på ferrita i kållered idag och frågade lite om avgassystem till bil, och när rabatten kom på tal så sa han att den inte gällde på special systemen alltså bla systemet till min bil en WRX 01, någon som vet om detta stämmer ?
Hä…då är rabatten tämligen värdekass då det inte finns dussintillverkade avgassystem från Ferrita till Imprezan.
Be att den lokala återförsäljaren kontaktar Ferrita i Köping och reder ut detta – iofs anar jag att du åker på att lämna bilen i Köping för specialtillverkning på plats i alla fall. 🙂
>Hä…då är rabatten tämligen värdekass då det inte finns
>dussintillverkade avgassystem från Ferrita till Imprezan.
>
>Be att den lokala återförsäljaren kontaktar Ferrita i Köping
>och reder ut detta – iofs anar jag att du åker på att lämna
>bilen i Köping för specialtillverkning på plats i alla fall.
>:)
>
>/J
Får ta och prata med honom när det börjar närma sig.
Enligt han jag pratade med så kunde dom numera montera special avgassystem i kållered 😀
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.