Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Tobbster
    Deltagare

Well, säkert någon som postat denna bil tidigare. Men den förtjänar att visas igen. Vilken best! Helt plötsligt ser alla andra Imprezor ut som mormors bilar…
      500hk sitter ju aldrig fel.

Byggtråd:
      http://www.nesf.co.uk/
      -Projects
      -Project Type R !!!!! Soon to be For Sale 🙁

Dessutom tillsalu. :O
      http://www.pistonheads.co.uk/sales/3543518.htm

Hade jag pengarna så…
      158000:- låter inte så dyrt för den här trots allt. 😛

Tobbe

Manor
      Deltagare

Riktigt snygg :).

Gyver
        Deltagare

Jag totalt älskar den där imprezan:D Man funderar ju på att göra något liknande med sin egna, att få in fälgar med konkav form under standardskärmarna verkar vara totalt hopplöst.

Tack för bilderna

Gilarski
          Deltagare

Ja fy f*n va’ fet den va!!!

Måste erkänna att de där skärmkanterna var riktigt snygga, nu blev
            jag själv sugen 😮

Steewe
            Deltagare
              Tobbster
              Deltagare

Skärmbreddarna på den där är rena porren. Sitter som en smäck på classic Impreza. :O

Turbovin
                Deltagare

Även om jag egentligen gillar såna breddare så tycker jag bara det ser påklistrat ut på en GC8 tyvärr. Riktiga 22B-skärmar är bra mycket snyggare men det finns ju inte att få tag i riktig plåt tyvärr.

Hur som helst är bilen rå som fan.

goffemannen
                  Deltagare

Jag har sett flera classic impreza med sånna skärmbreddare. Visst riktig 22b breddning är snyggare men dessa är ett enklare sett att få bilen lite bredare så man får in lite fetare hjul.

fjar
                    Deltagare

fan va läcker och han begärde inte mycket för den direkt..

SPiKE
                      Deltagare

Den här är väldigt lik en viss snikbil till färg och form 🙂

TKarlsson
                        Deltagare

Och den snik-bilen har helt klart en ballare förare! 😀

Tobbster
                          Deltagare

Även om jag egentligen gillar såna breddare så tycker jag bara det ser påklistrat ut på en GC8 tyvärr. Riktiga 22B-skärmar är bra mycket snyggare men det finns ju inte att få tag i riktig plåt tyvärr.

Hur som helst är bilen rå som fan.

Mmm, där är smaken som baken. Älskar den här typen av breddare mot breddning 22B och liknande. Det här blir, i mitt tycke, så uppenbart mycket fetare och sticker ut mer, både optiskt och i stil. Men sen gillar jag ju HellaFlush stilen och då är ju dessa breddarna vanliga.
                            Ett annat exempel på den här typen av breddare som är så otroligt fett, är ju Dahlbäcks gamla Golf. Visst, det är inte nitade breddare, men principen och looken den samma. Dvs, inte hela skärmen är breddad utan bara runt hjulet. Aaarghh! Fett!

Meeen, det är ju bara jag. 😉

Subarumicke
                            Deltagare

Angående breddare till Impreza så är det inte någon nyhet direkt,men flera verkar fått upp ögona för dessa.
                              Snikbilen 2010

Breddarna var på tapeten redan 2009 det kom en modell som såg vettig ut. Daren på ABW i uk gjorde sådana eftersom GC8 karossen har för små hjulhus för att åka bredare doningar, det fanns flera som efterfrågade i bla.. Time-attack och han tillverkade!! dock så var passformen sådär ,på den första serien, men det blev bättre. breddarna är inte bara att nita dit, man måste kapa i skärmarna, svettsa mm… ombygnationer krävs för att det ska funka, men varför ska det vara enkelt? 😉

Sen så kan man ju åka bredare däck, MEN att åka 265 or och ha en steg 1 bil blir ganska tung drivet, inte så kul att fälla ner gasen vid rödljuset och märka att bilen drar iväg som en dö gris (Eller Evo) 🙁

Som tur är så kan man ju modda till effekten lite lagom , och då märks det inte att det är 265 or på 🙂

(På bilden sitter det bara 245 or)

TypeR
                              Deltagare

if your thinking fat then you might want to check out wheels advertised here 🙂 http://bbs.scoobynet.com/trader-announcements-363/918542-xxr-527-special-offer-8-75×18.html

tendency
                                Deltagare

Hade inte sett denna förut, tycker att den var grymt fet! Kul att se “min bil” moddad såhär, har själv låtit tankarna flyga runt i huvudet på såna där breddare, men den mindre modellen som Subarumicke har. En kolfiberhuv (Seibon OEM) och lyktor med svart bakgrund hade satt pricken över i’t enligt mitt tycke.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.