› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Fick min Impreza igår! :)
- Detta ämne har 7 svar, 930 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 4 månader sedan av
Lt Dan.
-
FörfattareInlägg
-
2 oktober, 2004 kl. 12:03 #8051
p_ilis
DeltagareTjena!
Igår hämtade jag min STI -04. Vilken bil! Längtar till första snön! 😀
/Peter
2 oktober, 2004 kl. 12:30 #91287Lefty
DeltagareGrattis!
Know the feeling 😀 😀
/ En som också längtar till snön!!!
Tur att det inte är så länge kvar… 0 grader inatt 😮2 oktober, 2004 kl. 12:44 #91289rallymarkus
Deltagaredet finns en klar nackdel med subaru som jag upptäckte..;(
det är helt enkelt en för rolig bil.. man kör alldeles för mycket:D 😀
snart 2000mil sen april o då kör jag bara med den ibland på veckorna åker jag ju diesel…men bara det blir halt väglag nån gång:)
men lycka till med bilen:)
2 oktober, 2004 kl. 14:42 #91285Lt Dan
Deltagare>Tjena!
>
>Igår hämtade jag min STI -04. Vilken bil! Längtar till första
>snön! 😀
>
>/PeterÄr det möjlighetsvis en blå som såldes hos GDS i bro?
Hade min STi på service där i veckan och såg då en lika som min som det stod såld på. Hursomhelst…ett stort grattis, du kommer inte att bli missnöjdLtDan
2 oktober, 2004 kl. 17:01 #91284Subbarist
DeltagareMan får gratulera dig till ett roligt bilköp och välkomna dig till klubben då!
Om du har köpt den på GDS och inte är nöjd med priset så är det bara och säga till så ska jag ge Johan som säljer bilar där en fet spark i arslet nästa gång jag ser han }( 😉3 oktober, 2004 kl. 20:16 #91288p_ilis
DeltagareJa, det var på GDS bil jag hittade pärlan och priset var helt rätt så inga sparkar behövs.. 😉
En fråga, när använder ni med likadan bil vattenduschen till ic’n? När man gasar iväg och ligger länge på samma växel typ och trycker fullt eller efter en repa för att kyla ner för nästa fullgasövning?
Ser verkligen fram emot att köra till jobbet imorgon!
3 oktober, 2004 kl. 20:26 #91283dlehtihet
DeltagareTror man tjänar mest på att spreja lite när man stått i långa köer under sommaren…
M v h
Danne
>Ja, det var på GDS bil jag hittade pärlan och priset var helt
>rätt så inga sparkar behövs.. 😉
>
>En fråga, när använder ni med likadan bil vattenduschen till
>ic’n? När man gasar iväg och ligger länge på samma växel typ
>och trycker fullt eller efter en repa för att kyla ner för
>nästa fullgasövning?
>
>Ser verkligen fram emot att köra till jobbet imorgon!6 oktober, 2004 kl. 22:27 #91286Lt Dan
Deltagare>Ja, det var på GDS bil jag hittade pärlan och priset var helt
>rätt så inga sparkar behövs.. 😉
>
>En fråga, när använder ni med likadan bil vattenduschen till
>ic’n? När man gasar iväg och ligger länge på samma växel typ
>och trycker fullt eller efter en repa för att kyla ner för
>nästa fullgasövning?
>
>Ser verkligen fram emot att köra till jobbet imorgon!Får man fråga om du håller till i norrort? Isf träffas för lite trevligt Impreza snack med lite ”buskörning”?
Använder duschen när det går långsammare…aldrig under hård färd så att säga. Då har man ju farten uppe. Blire stopp eller ska bara bilen vila nån minut så brukar jag trycka 1 eller 2 ggr. Sen ere bara å gasa igen. Jag känner skillnad före å efter sprayen!
/Lt Dyyn
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.