SSC Allmänt snack Träffar Fika och köra krokig väg körnings träff 29/6 kl 13

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    BjorneJ

Nu var det länge sedan det var en fika träff så jag tänkte försöka dra igång en träff där vi kör en trevlig väg på några mil sedan fikar vi lite på ett litet mysigt gårds kaffe med hembakat.
      Vi träffas i Valbo på köpcentrat på parkeringen brevid McDonalds för att sedan leka följa john på krokiga och trevliga vägar till vårat fika mål som ligger i den lilla byn Gammelstilla. Där fikar vi förhopningsvis ute om nu solen visar sig.

Här är lite bilder på kaffet och även en länk till google maps för samlings platsen.

http://www.gammelstillacafe.se/

[URL=”https://maps.google.se/maps?f=d&source=s_d&saddr=60.632156,16.991203&daddr=&hl=en&geocode=&sll=60.631717,16.990716&sspn=0.002618,0.008245&vpsrc=”6&t=h&mra=mift&mrsp=0&sz=18&ie=UTF8&ll=60.632327,16.991298&spn=0.001309,0.004123&z=19&iwloc=ddw0″”]https://maps.google.se/maps?f=d&source=s_d&saddr=60.632156,16.991203&daddr=&hl=en&geocode=&sll=60.631717,16.990716&sspn=0.002618,0.008245&vpsrc=”6&t=h&mra=mift&mrsp=0&sz=18&ie=UTF8&ll=60.632327,16.991298&spn=0.001309,0.004123&z=19&iwloc=ddw0[/URL”]

Janne248
      Deltagare

Vart finns ”Like” knappen??!?! Skitbra initiativ Björn! Man behöver inte vara reggis eller annat för att dra igång träffar!

Men tyvärr så dyker jag inte upp då jag och Ana Paula ligger viud polen på hotell Ambassadeur, Marriott i Juan-les-Pins, Antibes, Frankrike den dagen. BRZ står naturligtvis parkerad på deras parkering.

Men nästa gång…………..

Lirkus
        Deltagare

Dyker upp med sambo och hundarna om ingenting oväntat händer! 🙂

Markus
          Deltagare

Vart finns ”Like” knappen??!?! Skitbra initiativ Björn! Man behöver inte vara reggis eller annat för att dra igång träffar!

Men tyvärr så dyker jag inte upp då jag och Ana Paula ligger viud polen på hotell Ambassadeur, Marriott i Juan-les-Pins, Antibes, Frankrike den dagen. BRZ står naturligtvis parkerad på deras parkering.

Men nästa gång…………..

Nu saknar jag också gillaknappen 😉

Bra initiativ Björn!

Jernberg
            Deltagare

Jag kommer med skogssubban! 🙂

FeA
              Deltagare

Första dan’ på semestern! Passar perfa för en kokarsväng, jag kommer!

Kanske kunde avsluta med en gocartsväng i Rörberg beroende på hur många vi blir?

BjorneJ

Första dan’ på semestern! Passar perfa för en kokarsväng, jag kommer!

Kanske kunde avsluta med en gocartsväng i Rörberg beroende på hur många vi blir?

Det låter som en god ide vi kan ju ta upp en intressekoll här på forumet men även när vi fikar då ser vi ju vad vi har för tider att leka med vi ska ju ta oss tillbaka till Rörberg med d—0.o—b

.zip
                  Deltagare

Kul att se intresse även här ”uppe” 🙂
                    Kommer nog om jag har hunnit få hem mina nya bromsok. Just nu står bilen uppallad helt utan

BjorneJ

Jag var ut och provkörde vägen igår och den ser riktigt fin ut under tiden jag körde den så spela jag in en liten film för att locka lite mer folk, kanse även från andra sidorna läns gränserna.

http://youtu.be/xIGDK0Mk3lM

Jommie
                      Deltagare

Ser jo trevligt ut, men har beredskap denna vecka, så det går nog inte.
                        Nästa gången kanske? Så får ni som träffs ta lite kort och dela med er sen, så jag ser vad jag missade 😉

Lirkus
                        Deltagare

Lurar eventuellt med mig en kompis eller 2, beroende på om dom hade något annat för sig, de är inte med i klubben eller hänger på forumet men ev. 2st imprezor till 🙂

BjorneJ

Lurar eventuellt med mig en kompis eller 2, beroende på om dom hade något annat för sig, de är inte med i klubben eller hänger på forumet men ev. 2st imprezor till 🙂

Det låter bra det ju fler som kommer desto roligare är det.

Lirkus
                            Deltagare

Jaha då blev de inte 2 extra som jag kan lura dit då ena fick motorn lite uppeldad igår :/

FeA
                              Deltagare

Vilken tid ska vi träffas?

roadtip85
                                Keymaster

Vilken tid ska vi träffas?

Klockan 13 står det i rubriken.. :p

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.