SSC Allmänt snack Träffar Fika + transportservice 13/Juli Norberg/Fagersta

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Vår fd regionsansvarige för Västerås Fredrik ”Halle” Hallgren tager sin Erika till sin äkta maka i Fagersta Kyrka den 13 Juli. Brudparet haver stor kärlek till varandra men även till Subarus, därav denna tråd.

Idén är denna;
      Vi träffas ett gäng Subaruförare i Norberg där vi besöker Elsa Andersons konditori som ligger sedan 1916 invid torget. Lagom tid är kanske runt 10:00 när de öppnar? Blir vi fler än 15 som bör vi förboka.
      När vi fikat oss mäta på Elsas hembagade godsaker styr vi kosan mot Fagersta (c:a 10km) där vi är välkommen in i kyrkan strax för kl 13:00.
      Efter vigselakten så får någon äran att skjusa brudaparet och via andra gästerna (eller delar av gästerna beroende på hur många vi blir) till festlokalen c:a 1 km bort.

Efter detta så tycker jag att vi forsätter träffen genom lite krokvägskörning i närheten tex Ängelbergsvägen mot Ramnäs. Sedan kanske vidare mot Västerås via 252 till Surahammar för lite mer krokvägsköra. Avsluta med gemensam middag i Västerås?

Anmälan (Skriv hur många passagerar ni kan täknas ta, kan ju tänkas man har bur och sådant och inte kan ta mer än en….)

1.
      2.
      3.
      4.
      5.
      6.
      7.
      8.
      9.
      10.
      11.
      12.
      13.
      14.
      15.
      16.
      17.
      18.
      19.
      20.

Igge
      Deltagare

Låter som ett kul upplägg. Lite tidigt för mig att lova något då mitt arbetsschema inte är spikat då. Jag återkommer 🙂

[Tapatalk]

Markus
        Deltagare

Kan vi ordna en 1800 (Brat) med öppet flak kanske? 🙂

Janne248
          Deltagare

Ingen som är sugen? 13 Juli är snart….

Igge
            Deltagare

Ser ut som att jag är hemma då!
              I så fall är jag på! 🙂

halle
              Deltagare

Vi har nu ordnar transport på bröllopet på annat vis då intresset för träffen är dåligt men ni får gärna ha en träff ändå.
                Med vänlig hälsning,
                Halle

clasen
                Deltagare

Såg tråden nu… Tror jag är ledig 13:e så jag skulle kunna komma förbi med min lilla hököga om det blir något? Bor i arboga…

Igge
                  Deltagare

Tråkigt att det sprack 🙁

Ha det så kul ändå!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.