SSC Allmänt snack Träffar Fikakungen slår till direkt! ;-) första söndagen 2014!

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Vad sägs om att träffas vid skyttepaviljongen, lugnet, Falun vid 13.30 tiden, den 5/1 2014 så att vi hinner se våra bilar i ljuset, för att sedan gå in och ta en rejäl fika, snacka om vem som åt störst skinka, ratade sillen och gjorde den konstigaste matkombineringen..;)

/Larsa

hedberg____
      Deltagare

de låter bra… ja kommer

hedberg____
        Deltagare

insåg just att ja jobbar söndag så kan tyvärr inte komma

Cores
          Deltagare

Jag hade tänkt komma förra gången men lyckades inte få ihop bilen i tid. Med andra ord kommer jag gärna!

Jommie
            Deltagare

Första fikat i 2014 – vi kommer.

Janne248
              Deltagare

Det må ha varit en grön jul och det ser ut att bli ett grönt nyårsfirande, men jag lära ändå komma i fel bil….. inte läge att ställa på RWD Subaru’n än….

Får se om jag blir ensam eller om fru, svägerska med son och svärmor är sugen också….

Svindle
                Deltagare

Kommer

BjorneJ

Tack för en trevlig söndag i falun gott fika och trevligt sällskap nästa gång hoppas jag att jag har en röst som låter bättre.
                    2014 års första fika avklarat.

Janne248
                    Deltagare

Japp, trevligt med fika!

Fixade ett album:

http://gallery.subaruclub.se/v/region/varmdalarna/20140105/

Cores
                      Deltagare

Skulle frågat efter en bild på min bil när du var där med kamera Janne, har bara risiga mobilbilder.

Men trevligt var det, kul att träffa folk från klubben. Hoppas det blir snart igen!

Jommie
                        Deltagare

Tack för trevligt träff och god fika.

LegacyLarsa
                          Keymaster

Skulle frågat efter en bild på min bil när du var där med kamera Janne, har bara risiga mobilbilder.

Men trevligt var det, kul att träffa folk från klubben. Hoppas det blir snart igen!

Det kan vi lösa framöver, både jag o janne gillar att fota.

Å.. tack för att ni alla ville komma! d—0.o—b

/Larsa

Cores
                            Deltagare

Det kan vi lösa framöver, både jag o janne gillar att fota.

Å.. tack för att ni alla ville komma! d—0.o—b

/Larsa

Låter bra, då får jag se till att komma med bilen tvättad nästa gång då. Den var mer grå än vanligt i söndags. :’)

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.