› SSC › Allmänt snack › Träffar › Fikaträff Dalarna med omnejd 29/1 2011
- Detta ämne har 43 svar, 7,065 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 7 månader sedan av
Zetterlund.
-
FörfattareInlägg
-
15 januari, 2011 kl. 00:40 #24917
LegacyLarsa
KeymasterNu när vi kommit upp på den nya sidan, så kör vi igång en fikaträff i dalarna med omnejd.
När och var:
Lördagen den 29e kl 11.00 på siljans konditori i Leksand.
Eferåt tar vi som vill en tur till Siljansnäs för att kolla hur isbanan där mår.
Skriv itråden om ni är intresserad.
Om folk vill åka gemensamt så kan de som vill träffas på kupolenparkeringen
mittemot lidl vid kl 10.00/Larsa
15 januari, 2011 kl. 12:57 #216328Mumin
DeltagareÄr helt klart sugen! Mötas vid kupolen är ju bra för mig iaf! Hoppas min granne här med GT Kombin kan haka också 🙂 Se om man fixat isdäck tills dess då 😀
15 januari, 2011 kl. 13:41 #216347Garagekungen
DeltagareKan du/någon verifiera att isbanan blir = körning…
…så kanske Värmdö räknas till ”omnejd” 😉Har inte fått en meter på bana ”utan stolpar” med ”nya” bilen ännu – å det suuuger !!!
🙁PS
Zetterlund – helst inga kommentarer om att banan i Norge var j ä t t e b r a … TACK ! 😀 😉15 januari, 2011 kl. 14:02 #216339Mäki
DeltagareLåter som en kul grej! 🙂 *Psst* Håen, kommer du?
15 januari, 2011 kl. 14:41 #216313LegacyLarsa
KeymasterÄr helt klart sugen! Mötas vid kupolen är ju bra för mig iaf! Hoppas min granne här med GT Kombin kan haka också 🙂 Se om man fixat isdäck tills dess då 😀
Har en uppsättning liggandes, kommer nog inte att använda dessa, då jag inte vill döda vinterbilen det första jag gör..
/Larsa
15 januari, 2011 kl. 14:47 #216338Steewe
DeltagareBla Bla.. 😉
PS
Zetterlund – helst inga kommentarer om att banan i Norge var j ä t t e b r a … TACK ! 😀 😉Bilderna är från Zetterlunds facebook. 😉
15 januari, 2011 kl. 15:32 #216314LegacyLarsa
KeymasterSka se om jag kan åka upp till nästa helg och kolla.
/Larsa
15 januari, 2011 kl. 15:39 #216348Garagekungen
DeltagareBilderna är från Zetterlunds facebook. 😉
Steewe – du verkar vara hjälpsam så här i vinterångesten… 😡
Ser ju inte ett dugg roligt ut…
…skönt att se att de inte hade sol iaf…
…det hade varit droppen !!!
😀(jag skojar ju bara – toppen med lite bilder) 😉
15 januari, 2011 kl. 16:43 #216322tendency
DeltagareHar inte fått en meter på bana ”utan stolpar” med ”nya” bilen ännu – å det suuuger !!! 🙁
Då är vi två! Det suger inte aaaaaaalls i isåkartarmen. Nu när isdäcken står i garaget och skriker…
15 januari, 2011 kl. 19:38 #216329Mumin
DeltagareHar en uppsättning liggandes, kommer nog inte att använda dessa, då jag inte vill döda vinterbilen det första jag gör..
/Larsa
Det gillar vi larsa 😀 Om du ska sälja så säg till.. eller om jag låna dom en körning 😀 Slipper jag åka med vanliga dubb som förra lördagen.. drog rakt ut i snövallen och fasnade 🙂 Tur att polaren syncro hade isdäck.
Någon mer som kommer åka från kupolen tro?
15 januari, 2011 kl. 20:39 #216324Surbarbro
DeltagareFasiken, Larsa!
Varför ska ni alltid lyckas att pricka in när man måste göra sina måsten?
Min Guddotter gifter så då och jag har ju svårt att förklara bort det.
Däcken står laddade och klara.
Här vid Hudik, så sägs det att vara så taskiga isar och jag vill inte chansa.
Jag är ju en skyldig en resa på isen till dig, fast jag kör inte lika bra, men råd
är guld värt. Kan ju alltid erbjuda en liten tur i Leksaken. HIHI!
/ Catrine15 januari, 2011 kl. 20:44 #216345Håenström
DeltagareLåter som en kul grej! 🙂 *Psst* Håen, kommer du?
Nja jag vet inte kanske,låter lite intressant iaf.
16 januari, 2011 kl. 00:39 #216315LegacyLarsa
KeymasterFasiken, Larsa!
Varför ska ni alltid lyckas att pricka in när man måste göra sina måsten?
Min Guddotter gifter så då och jag har ju svårt att förklara bort det.
Däcken står laddade och klara.
Här vid Hudik, så sägs det att vara så taskiga isar och jag vill inte chansa.
Jag är ju en skyldig en resa på isen till dig, fast jag kör inte lika bra, men råd
är guld värt. Kan ju alltid erbjuda en liten tur i Leksaken. HIHI!
/ CatrineVi hade turen (oturen?) att det bara var jävligt kallt här, och lite snö i dalarna medan ni andra fick en massa snö som isolerade sjöarna direkt.
Håller sig nålen bara på minussidan så ska det säkert att ordna fram någon bana i regionen under februari åxo.Inte för att jag ska ta ut något i förskott men skulle det vara bra i siljansnäs, efter fikaträffen kan jag kolla upp boende om det är fler intresserade från vårat avlånga land.
/Larsa
16 januari, 2011 kl. 10:22 #216325Svindle
DeltagareLåter riktigt trevligt, jag kommer helt klart
Är helt klart sugen! Mötas vid kupolen är ju bra för mig iaf! Hoppas min granne här med GT Kombin kan haka också 🙂 Se om man fixat isdäck tills dess då 😀
Tyvärr är det ingen GT utan bara en slö gammal GL med GT optik, men den gör sitt jobb som vinter bil iaf
16 januari, 2011 kl. 11:40 #216330Mumin
DeltagareLåter riktigt trevligt, jag kommer helt klart
Tyvärr är det ingen GT utan bara en slö gammal GL med GT optik, men den gör sitt jobb som vinter bil iaf
Hahah okej har ju inte skådat din bil så mycket 🙂 Men säg till om du ska med kan vi åka tillsammans 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.