SSC Allmänt snack Allmänt småprat Film: Gis! Gansterz in Subaru

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 43 totalt)
  • Författare
    Addson
    Deltagare

Ha ha IronMike o jag gjorde en liten rolig film i helgen! lite bus o humor!
      Höger Klicka spara mål som
      http://sporthoj.years2.com/Bilfilmer/gis%20utan%20adde.mpg

imprezapinge
      Deltagare

Hej Adde!
        Måste säga det var hög kvalitet på videon & fräch var den, hur som helst fortsätt med sånna projekt det gör klubben mycket intressantare!
        vilken sound då!
        Cool
        bra jobbat!

ps.
        var å kollade på min pärla den är helt nerplockad i delar dörrar motorhuv baklucka rails taklucka jag kände knappt igen min fining!

***Kombi Lover!!!!

SecretAgentMan
        Deltagare

”Intressantare” kan jag hålla med om kanske…
          Blanda gärna inte in klubben i sådana saker (lite riktat mot P-I), folk kämpar för att vi skall ha ett seriöst rykte och ett gott anseende hos generalagenter och sponsorer…

Usch, nu blev det ännu ett neggigt inlägg…blä…

/J – saknar sjukt den gamla goda tiden – jag är på god väg mot ”det var bättre förr”-åldern. 🙁

Grusdraparn
          Deltagare

”Intressantare” kan jag hålla med om kanske…Blanda gärna inte in klubben i sådana saker (lite riktat mot P-I), folk kämpar för att vi skall ha ett seriöst rykte och ett gott anseende hos generalagenter och sponsorer…Usch, nu blev det ännu ett neggigt inlägg…blä…/J – saknar sjukt den gamla goda tiden – jag är på god väg mot ”det var bättre förr”-åldern. 🙁

Kan inte annat än å hålla med, inte den smidigaste film jag sett.

/K – gillar filmer med inspirerad körning, men då på bana etc.

imprezapinge
            Deltagare

Jag tar åt mej,
              personligen tycker jag det!
              vill också att klubben är seriös! men inte en stereotyp klubb som bara visar allt i svartvitt utan glimten börfinnas annars är det ju lite tråkigt!

men är jag inte lika gammal i gemet du var ju med fr. start, Jerry ingen pik men men …
              jag är kanske lite överambitiös nu, men jag lär mej vart eftersom !

hur som helst är klubben en kul och informativ källa om Imprezorna
              och annat!

men men nu har jag sagt allt vad som ligger mej om hjärtat!
              och visst är det viktigt med våra sponsorer !!!!!!

en trött pinge tar rast inget ont till nån!
              :9 :9
              ***Kombi Lover!!!!

STI_driver
              Deltagare

slappna av lite… Grymt rolig film!! 😀

Kocken
                Deltagare

Team Tierp 😮

//Ante

MissClean
                  Deltagare

Jag vill bara säga att jag håller med Jerry om att det faktiskt är en opassande film.. Jag ska ta Adde i örat och se till att han slutar upp med såna där fjanterier, men han är nog ett hopplöst fall, tyvärr!

Att åka 250 km/h på Nynäsvägen med en Sur Barbro är inte riktigt sunt!

Men psst, Jerry, mellan oss, visst var filmen lite bra gjord iaf, men det säger vi inte…

Mvh //Emma

SecretAgentMan
                    Deltagare

ASG

Buss på miss Clean! 😀

/J – håller med om att det är kreativt

X3000
                      Deltagare

Ha ha IronMike o jag gjorde en liten rolig film i helgen! lite bus o humor!Höger Klicka spara mål somhttp://sporthoj.years2.com/Bilfilmer/gis%20utan%20adde.mpg

Störtskön rulle.. Mer sånt 😉 (Inte håriga rövar)

OzO
                        Deltagare

Adde, du är en sjuuuuuk man! Jag gillar inte heller stopp-skyltar! 😀

Stelt forum, my ass! :+

_______________________________________________________________________________
                          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

SecretAgentMan
                          Deltagare

Vi busar friskt, även om vi inte åker på tid på slingerbulten…(skulle jag bli imponerad, eller är det ett sätt för dig att hävda dig?)

Det är skillnad på att bete sig som man är 15 och vara en fara för andra (och filma skiten samtidigt) och att bete sig som man är 15 och snurra runt på en sjöis hel dag – och filma skiten. 😀

🙂

/J

SecretAgentMan
                            Deltagare

Stelt forum, my ass! :+]

…kunde inte sagt det bättre själv! 😀

/J

Blocken
                              Deltagare

Kul och kreativt att ta sig tid att göra en film, MEN…

SSi vill inte förknippas med höghastighetsrace på allmäna vägar!

Punkt.

/Blocken

Min STi

Niklas
                                Deltagare

SSi vill inte förknippas med höghastighetsrace på allmäna vägar

Självklart skall inte klubben förknippas med höghastighetsrace på allmänna vägar men detta är väl inte värre än att Ghostrider körde en Impreza i hans första film eller att någon Zatzyan filmar då han kör illegala race med en Impreza. Jag såg varjefall inte att klubbens namn användes i produktionen någonstans. Det enda är väl att två medlemmar i klubben har gjort en film (ungefär lika illegal som ”Impreza does Gothenburg” eller vad den filmen nu hette som någon Imprezaägare spelade in i Göteborg. Vad medlemmarna gör på fritiden kan väl inte klubben stå för.

Väldigt glad att man inte slog sönder stoppskylten utan endast slog på samma sätt som Kenny Rogers egna Jackass avsnitt (2min30s):

http://media2.dumpalink.com/media/3X5hjqsqMJdR/w8kM2yvELg54.wmv

HAHAHA ”Bat fetcher with my teeth” 😀 😀 😀 😀 Åh fy fan

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 43 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.