SSC Allmänt snack Allmänt småprat Film: Gis! Gansterz in Subaru

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 43 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Patrik – Så trimmar man är man automatiskt ute efter att åka fort på allmän väg? :+ /J

Antar att det är det gamla talesättet ”som man känner sig själv känner man andra” som gäller i detta fall. 😉

Niklas
      Deltagare

Men erkänner gärna (som dom flesta redan vet) att jag personligen använder min Impreza STI maximalt ut, så ofta som jag bara kan – annars skulle jag lika gärna kunna åka en tråkig skoda eller nått!! 😉 /Fürstenhoff.

Ja, en Skoda…eller en polismotorcykel. 😉

Addson
        Deltagare

Jag villa bara säga IRONMIKE O ADDMEISTER KICK ASS!! ha ha känner mig som en impreza Kung!!!

Sen vill jag säga att när jag va ny här så kollade jag på en film på Impreza klubbens hemsida där en hel bunt imprezor är ute o busar i södra länken så t.o.m polisen får komma o köra ut dom ur tunneln!!
          Bara för jag o mike inte e höjdarna här i klubben så behöver man inte såga oss när ni gör samma saker själv o t.o.m får polisen på er!!!

O mr Füstenhoff ville bara tacka för stödet!! Kommer in på en service snart o byter lite slitars delar det tar ju stryk när man avänder imprezan rätt o inte bara låter den stå i garaget o skryter med massa hästar!! ha ha pik till Jerry!!! 😉
          Mvh Adde från GIS productions!! 😀

SecretAgentMan
          Deltagare

Mats – Du missar poängen. 🙂 Med fort menar jag *fort* och inte ”fort”. :+ 😀
            ..just att ta tid på en repa på Tungelstavägen (eller någon annan allmän väg där man leker med andras liv) är väl för mig inte det mest smarta man kan göra.

Lite trams är alltid kul, men varför inte ge utlopp för all denna överskottsenergi på saker som inte är i klass med vad eparaggarna skulle kunna tänkas kunna hitta på.

Jag menar, Ironmike verkar vara en jäkel på att åka fort, vi hade nyss en batalj med evoklubben i Superstage…det hade behövts flera snabbare ekipage på plats där? 🙂

Adde – Den dagen du slutar plasta och ger dig in i riktiga modifieringar ( 😛 :+ 😉 )så förstår du kanske att det blir stillestånd ibland…pengar, tid och framför allt motivation blir en bristvara till slut.

/J – har faktiskt åkt i mer än 125 på allmän väg! 😮

Addson
            Deltagare

Patrik – Så trimmar man är man automatiskt ute efter att åka fort på allmän väg? :+ /J

Antar att det är det gamla talesättet ”som man känner sig själv känner man andra” som gäller i detta fall. 😉

ABSOLUT INTE!! Mitt inlägg handlade om vad jag sett med egna ögon, INTE vad jag tror mig veta!! ;)Men erkänner gärna (som dom flesta redan vet) att jag personligen använder min Impreza STI maximalt ut, så ofta som jag bara kan – annars skulle jag lika gärna kunna åka en tråkig skoda eller nått!! 😉 /Fürstenhoff.

Finns fler som använder sin bil fullt ut 😉 :cornHar du tur, så kanske getaway1 aka XII frågar en till som använder sin bil fullt ut, att göra en kortfilm.,;)

ha ha ha Självklart ska det vara så!! ha ha dom tre muskitörerna ha ha ha!!
              Kan ju bli bus kul juh!! Nej i nästa film ska vi andvända bilarna till the limmit så det blir mer skriverier!! ha ha Jag menar No1 e ju inte den som e den har man ju sett han kör ju typ lite fortare än vår egen Jerry Typ 130 på 110 vägarna så nu jävlar blir det Action!!!
              😀 😀 😀
              Mvh Västerns egen hjälte!!

SecretAgentMan
              Deltagare

Ni passar nog rätt bra tillsammans tror jag. :+

/J

Strat
                Deltagare

Filmen hade ju en del roliga inslag, och jag ser inte nån koppling (varken sinter eller organisk)till SSI.

Det går bara att använda bilen fullt ut på bana eller liknande. Jag har kört som en idiot vid tillfällen på allmän väg, MEN jag kunde ha kört fortare. Tycker det är ointressant eftersom man inte kan pressa max. Då skulle man vara en total mega-idiot som förmodligen hade kvaddat många bilar och sig själv vid det här laget. Så sluta snacka om att använda bilarna hårt och ut på banan 😉

Strat
                  Deltagare

Aaah, jag förstår Mats. Tyckte det var konstigt att gubben kommit upp i sådan fart 😛

SecretAgentMan
                    Deltagare

Hä, det var faktiskt en kort femma, som förstörde min snittförbrukning. :+

Strat, sätt fart på din gamla häck nu, du kan ju inte få däng av hempul med budgetrallysprut* och snälla tändkurvor hela tiden. 😀

/J

* Link

Strat
                      Deltagare

Strat, sätt fart på din gamla häck nu, du kan ju inte få däng av hempul med budgetrallysprut* och snälla tändkurvor hela tiden. :D/J* Link

Hmm… nä. Jag ska bara.. Eh.. Jag har inte bråttom, menar jag. Eller, jag tänkte vänta med att få bråttom. :+

Blocken
                        Deltagare

Strat, sätt fart på din gamla häck nu, du kan ju inte få däng av hempul med budgetrallysprut* och snälla tändkurvor hela tiden. :D/J* Link

*host* På tal om det, var det inte vääääääääääääääldigt längesen vi såg Silverfesken in action? 😉

/Black’nLäcker

Min STi

SecretAgentMan
                          Deltagare

Japp, motivation och slantar är mer eller mindre helt slut. 🙂

/J

Niklas
                            Deltagare

Strat: Vi kanske skall gå ihop och göra ett team av din och min bil. Frugan tyckte att du och jag kör så sällan med våra bilar att vi borde ha en ihop som vi båda kör. 😉
                              Vi säljer min och köper trim till din för pengarna. Sen åker vi från alla Sura gamla silversedaner på bana och på isen. }(

thorlake
                              Deltagare

Mummel,

Om man fåååår komma ja,

Jag är inne på fjärde veckan å väntar fortfarande på att få komma å serva på Furstenhoff…
                                Verkar vara någon del till min vxl låda som aldig kommer. 🙁
                                Milen tickar iväg under tiden….tick tick tick….

imprezapinge
                                Deltagare

Mer (kul) trams absolut, men ge fan i att kalla forumet trist!! :D/J

Jag håller med dig Jerry…forumet är INTE trist. Det händer spännande grejer mest varje dag. Det är därför man är inne och härjar dagligen :).mvh Mats N

jag tycker att forumet är mycket kul!
                                  håller med Mätz N & SAM :+
                                  :9

***Kombi Lover!!!!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 43 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.