SSC Allmänt snack Allmänt småprat Film: Gis! Gansterz in Subaru

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
  • Författare
    maxan
    Deltagare

/J – har faktiskt åkt i mer än 125 på allmän väg! 😮

Skryt inte!!!

convoy
      Deltagare

Rätt kul tråd det här faktiskt. Den påminner en hel del, och är ungefär lika lång, som tråden i våras under ämnet ”prova på banåkning”, i samband med premiären för årets bansäsong, var. Då var det ungefär lika stort antal i tråden som för allt i världen inte vågade ”riskera bilen” på breda och välasfalterade Mantorp som det nu är som tycker att det är helt ok att ”go flat out” på nån 70-sträcka. *därmed inte sagt att det är samma personer*

Rätt kul också att samma personer som förespråkade banåkning i våras, och blev halvt *flame’ade* för detta, nu får sig en släng av tönt-/tråk- sleven. 😮 :+ 😮

/M – förmodligen oxå tönt, tråkmåns och väglus… ;(

Manor
        Deltagare

Jo, präsis :)Men Jerry, klagade inte du på för kort femma nån gång då du körde hemmåt sura nån natt? 😉 😀

Nej nej, det var inte ett klagomål på en kort femma…utan Jerry var en femma kort för att kunna köpa en jättekebab med bröd i Suuuuura :D.

mvh Mats N – som gillar Suuuuras kebaber :7

Manor
          Deltagare

Mer (kul) trams absolut, men ge fan i att kalla forumet trist!! :D/J

Jag håller med dig Jerry…forumet är INTE trist. Det händer spännande grejer mest varje dag. Det är därför man är inne och härjar dagligen :).

mvh Mats N

Manor
            Deltagare

F-n jag blir sugen på att fixa en egen film HWMGATWHWIM70 del 1 ;).

mvh Mats N
              PS. HWMGATWHW = HouseWagon Mätz Goes Around Town With HouseWagon In Max 70km/h

😀 :+ 😀 :+ 😀 :+

Manor
              Deltagare

Patrik – Så trimmar man är man automatiskt ute efter att åka fort på allmän väg? :+ /J

Jerry, t.o.m du har kört för fort på allmän väg. Du hade ju varit uppe i 125km/h en gång på 110-väg…det berättade du ju för mig :+.

Äsch, alla åker väl för fort då och då. Däremot så har jag stor förståelse för de som inte vill att oskyldiga ska behöva bli drabbade. Speciellt som pappa så är man ju inte längre så imponerad av trimmade moppar som kör järnet förbi skolor och daghem (på cykelvägar)…detta trots att man själv troligtvis inte var mycket bättre i den åldern. Man blir väl både lugnare och förståndigare (samt kanske tråkigare) ju äldre man blir…och jag är väl stentrist då jag t.o.m är äldre än Jerry ;).

Trots det så tycker jag att filmen var riktigt kul, och gjord med en rejäl glimt i ögat. Getaway in Gothenburg (eller vad den hette) var väl inte heller så dum, men blev lite tråkig då ”farmor Anka” körde förbi och om den Impreza som framfördes i modiga 45km/h 😛 (då den filmen inte utsatte något levande för fara…renderar den väl ändå till två pluspoäng).

Jag tycker inte heller att SSI som klubb ska behöva ta på sig något ansvar för vad medlemmarna gör på fritid. Det har klubben varken någon rättighet eller skyldighet till. Då är det värre att vi ALDRIG lyckas åka någonstans i karavan utan att det spårar ur fullständigt (t.ex resan till Kindwalls från Brostugan). Då är det ju faktiskt ”klubben” som är ute och kör, och vi bär oss ju åt som ”svin”…typ i vår strävan att vara framme snabb/snabbare/snabbast.

mvh Mats N – gammal men ändå lite busig :*

Manor
                Deltagare

Hahahahahahaha, det bästa jag sett på länge…och cool musik. Ta det lite lugnare med toppfartsdelarna, det skulle inte vara någon höjdare om något trist inträffade :-(.

Det finns inget så fint som en naken mansröv…det skulle vara två i så fall…mohahahahahaha 😀 😀 :D.

mvh Mats N – utan ägarandel i homo-production 😛

Addson
                  Deltagare

Ha ha IronMike o jag gjorde en liten rolig film i helgen! lite bus o humor!Höger Klicka spara mål somhttp://sporthoj.years2.com/Bilfilmer/gis%20utan%20adde.mpg

Störtskön rulle.. Mer sånt 😉 (Inte håriga rövar)

Det e ju rövarna som e charmen!! Alla ska vara så himla seriösa! Med lite humor så piffar man upp stämmningen!! Det e Mike som har flätor i röven!! ha ha

Mvh Adde som e en buspojke i sina värsta år!!

Addson
                    Deltagare

Hahahahahahaha, det bästa jag sett på länge…och cool musik. Ta det lite lugnare med toppfartsdelarna, det skulle inte vara någon höjdare om något trist inträffade :-(.Det finns inget så fint som en naken mansröv…det skulle vara två i så fall…mohahahahahaha 😀 😀 :D.mvh Mats N – utan ägarandel i homo-production 😛

ha ha ha!! Så där ja Matz den e helt sjukt rolig!! Har en en vip scen till dig som du ska få se!!!
                      Vem skulle tro att min sur barbro gör 250-260 km/h INTE JAG IAF!!! ha ha!! Den vart e succe på zatzy!!! ha ha
                      Mvh Adde

Strat
                      Deltagare

Jo, präsis 🙂

Men Jerry, klagade inte du på för kort femma nån gång då du körde hemmåt sura nån natt? 😉 😀

SecretAgentMan
                        Deltagare

Strat – Häpp, visst är det så, men det kom åsikter om att sådana filmer var bra, för forumet var så trist.. 🙂
                          Lite allmänt trams är ju det som sätter piff på livet (och det som gör allas våran Mad-Mätz till den mycket sjuka människa han är, likaså Tallgren och hans drinkpinnar och den spanska kartläsaren som KN dras med stup i ett).

Mer (kul) trams absolut, men ge fan i att kalla forumet trist!! 😀

/J

SecretAgentMan
                          Deltagare

Patrik – Så trimmar man är man automatiskt ute efter att åka fort på allmän väg? :+

/J

Manor
                            Deltagare

Hahahahahahaha, det bästa jag sett på länge…och cool musik. Ta det lite lugnare med toppfartsdelarna, det skulle inte vara någon höjdare om något trist inträffade :-(.Det finns inget så fint som en naken mansröv…det skulle vara två i så fall…mohahahahahaha 😀 😀 :D.mvh Mats N – utan ägarandel i homo-production 😛

ha ha ha!! Så där ja Matz den e helt sjukt rolig!! Har en en vip scen till dig som du ska få se!!! Vem skulle tro att min sur barbro gör 250-260 km/h INTE JAG IAF!!! ha ha!! Den vart e succe på zatzy!!! ha haMvh Adde

Give me the VIP scen :7 :*. Om din cleana kärra gör 250km/h vad ska då inte min wannabe kombi göra…kanske 339km/h :+.

mvh Mats N

Edit: Du och IronMike är mycket mycket sjuka människor ;-).
                              PS. Adde, du har ett PM från mig…

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.