SSC Allmänt snack Allmänt småprat film: Impreza STi type-25

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    FlyingFin
    Deltagare

Fan va coolt!Oljestickan e precis som i min :+ Riktigt grym bil såg den testköras på tvn för 2veckor sedan____________________________BROOOOOOOOOOMTCHHGT-00http://www.garaget.org/?car=36415

😀 Hahaha… Ja, även den verkar ju palla för 415HP. Jag tror att man byter den någongång efter ca 600HP.

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
      Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

FlyingFin
      Deltagare

För att det går _bättre_ med ”bättre” grejer?

Om jag har förstått dig rätt så menar du att denna bil skulle gå bättre och ha en större
        säkerhetsmarginal om den fick en FMIC från t.ex. APS?

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
        Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Niklas
        Deltagare

Matmor: De menade väl att motorn skall se original ut, som om det skulle kunna komma från Subaru själva. Inte att det skall se ut som originalbilens motor. Om man tittar på en rejält moddad Impreza-motor så ser man ganska snabbt att den är just det, oavsett om det är gjort av SGM, JRM, SMR eller någon annan. Men de här har lagt lite tid (och pengar?) på att det skall se original ut, även om effekten är allt annat än original.

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.