SSC Allmänt snack Allmänt småprat Film min impreza

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    ImprezaGT99
    Deltagare

Tråkig att kolla på??Tråkigt att kolla på är dåligt gjorda filmer med bilar på bana, som helt saknar klass och elegans!!Detta är ett ”true work of art”, som visar Imprezan ”in all her glory”!!:7Tror bara du är svartis…;-)

Ja, som jag skrev…Filmen är SNYGGT och BRA gjord, MEN med för tråkigt innehåll.En Impreza som bara glider runt och pyser med dumpen är inte riktigt min melodi. Jag tycker inte att Imprezan är någon glidarbil som bara ska ”se bra ut” framför kameran.Kolla denna film t.ex, inget speciellt alls med den – bara fullt jävla drag, och se så bra den är 😉 http://www.youtube.com/watch?v=7zYZ_zItA1YJag håller helt med dej att ”dåligt gjorda filmer med bilar på bana, som helt saknar klass och elegans” är skittråkig att kolla på, men bara för att man åker på bana så behöver väl inte filmen vara dålig? Kolla t.ex på ”Gatebil 2006”, där har du både klass, elegans och fullt ös. 🙂

Själva meningen med filmen var att min lillebrorsa skulle få lära sig sitt nya redigeringsprogramm.. sen att det blev en ”glidar” film var för att jag inte kände för att göra en ”getaway in eskilstuna” och någon bana hade jag inte till förfogande..

ImprezaGT99
      Deltagare

1

ImprezaGT99
        Deltagare

föresten verkar det som om du tycker likadant om dimljus som jag tycker om klistermärken.. gör mig illamående.. peace

Vio
          Deltagare

Ja, som jag skrev…Filmen är SNYGGT och BRA gjord, MEN med för tråkigt innehåll.En Impreza som bara glider runt och pyser med dumpen är inte riktigt min melodi. Jag tycker inte att Imprezan är någon glidarbil som bara ska ”se bra ut” framför kameran.Kolla denna film t.ex, inget speciellt alls med den – bara fullt jävla drag, och se så bra den är 😉 http://www.youtube.com/watch?v=7zYZ_zItA1YJag håller helt med dej att ”dåligt gjorda filmer med bilar på bana, som helt saknar klass och elegans” är skittråkig att kolla på, men bara för att man åker på bana så behöver väl inte filmen vara dålig? Kolla t.ex på ”Gatebil 2006”, där har du både klass, elegans och fullt ös. 🙂

Jo, men hur snyggt gjord är den filmen du länkat till, och hur kul är den EGENTLIGEN att titta på?
            Bara samma sak, om och om och om och om igen…
            Man har sett alldeles för många såna filmer nu, dåligt gjorda med ”samma” innehåll…

Var riktigt skönt att se en film som var snyggt klippt, snyggt filmad, och med mycket blandade scenarion…

Jag säger inte att du inte får tycka hur du vill, men du kan ju tänka efter en gång extra innan du ventilerar dina tankar…

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.