› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › film när jag gasar med pizza räsern. :)
- Detta ämne har 10 svar, 994 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 6 månader sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
8 augusti, 2006 kl. 09:53 #9636
STI_driver
DeltagareJag vet inte om jag saknar ljudet från subban så mycket… 😉
quicktime behövs tror jag
8 augusti, 2006 kl. 10:39 #107084SecretAgentMan
DeltagareBrrr…plåtigt värre, ingen botten alls – sorry.
/J – o-gillar faktiskt ljudet ur m3:an
8 augusti, 2006 kl. 10:51 #107093Niklas
DeltagareLåter som en vässad hojj som inte accelererar så snabbt. 😛
Men huvudsaken är att du är nöjd. 🙂
8 augusti, 2006 kl. 11:11 #107092STI_driver
DeltagareJag hade inte väntat mig att alla subaru ägare skulle gilla ljudet. 🙂 (speciellt inte SAM, som är emot allt som inte är en impreza GT 😉 ) Enligt mig så går det inte att jämföra med ljudet från en subba, M3:an låter bra jäkla mycket vassare i verkligheten. 🙂 Även fast ljudet från en subba är jäkligt gött det också. :)Det blir ju trots allt en subba igen sen när nya modellen kommer.
8 augusti, 2006 kl. 11:28 #107089backfeed
DeltagareMed sådan urusel ljudkvalité låter det bara rent för taskigt; vanligt ointressant MC-ljud som träder fram lite svagt i bruset. Skaffa en bättre mikrofon och encoda inte så hårt, så man får höra på riktigt. 🙂
-= Impreza GT -99 =-
8 augusti, 2006 kl. 11:37 #107085SecretAgentMan
DeltagareJag hade inte väntat mig att alla subaru ägare skulle gilla ljudet. 🙂 (speciellt inte SAM, som är emot allt som inte är en impreza GT 😉 ) Enligt mig så går det inte att jämföra med ljudet från en subba, M3:an låter bra jäkla mycket vassare i verkligheten. 🙂 Även fast ljudet från en subba är jäkligt gött det också. :)Det blir ju trots allt en subba igen sen när nya modellen kommer.
Hä…en rapp V8 med eller utan överladdning ger lika mycket ståpäls (lika med en arg radfemma), nya M3:an låter bara tunt, plåtigt och mesigt, så här får du inga pluspoäng.
/J
8 augusti, 2006 kl. 11:40 #107091tendency
DeltagareKlippen fungerar inte? Åtminstone inte för mig.
8 augusti, 2006 kl. 12:14 #107087pannan
DeltagareÅkte med Adde för några veckor sedan. Kan intyga att ljudet är sinnes. Ställer min Subba i skamvrån faktiskt :-/
Den låter som en hormonsstinn sporthoj. Gasresponsen är helt sjuk. Bara man pillar på gasen så rör sig varvräknaren som en hoj. Att bilen sedan toppar 300 blås och säkert ligger precis under 5 sekunder till 100 gör inte saken bättre 🙂
Porsche GT2 bromsar, Recaro SPG i kolfiber, full CSL utrustad med kolfiberdörrar m.m. Hur fet bil som helst 🙂
Det enda negativa är att det inte är någon turbokick i den. Fast det känns inte som det behövs.
8 augusti, 2006 kl. 12:29 #107090STIred
DeltagareStäller min Subba i skamvrån faktiskt :-/
Gäller o jämföra med rätt subba 😉 😀 :*
8 augusti, 2006 kl. 12:31 #107088pannan
DeltagareStäller min Subba i skamvrån faktiskt :-/
Gäller o jämföra med rätt subba 😉 😀 :*
Era JRM subbor låter ju bara som de skall gå sönder i vilken stund som helst 😉
8 augusti, 2006 kl. 12:38 #107086Manor
DeltagareJag måste säga att jag tycker att M3:an låter jäkligt ball :).
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.