SSC Allmänt snack Allmänt småprat film när jag gasar med pizza räsern. :)

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    STI_driver
    Deltagare

Jag vet inte om jag saknar ljudet från subban så mycket… 😉

quicktime behövs tror jag

http://media.putfile.com/MOV00011-94

http://media.putfile.com/MOV00010-15-50

SecretAgentMan
      Deltagare

Brrr…plåtigt värre, ingen botten alls – sorry.

/J – o-gillar faktiskt ljudet ur m3:an

Niklas
        Deltagare

Låter som en vässad hojj som inte accelererar så snabbt. 😛

Men huvudsaken är att du är nöjd. 🙂

STI_driver
          Deltagare

Jag hade inte väntat mig att alla subaru ägare skulle gilla ljudet. 🙂 (speciellt inte SAM, som är emot allt som inte är en impreza GT 😉 ) Enligt mig så går det inte att jämföra med ljudet från en subba, M3:an låter bra jäkla mycket vassare i verkligheten. 🙂 Även fast ljudet från en subba är jäkligt gött det också. :)Det blir ju trots allt en subba igen sen när nya modellen kommer.

backfeed
            Deltagare

Med sådan urusel ljudkvalité låter det bara rent för taskigt; vanligt ointressant MC-ljud som träder fram lite svagt i bruset. Skaffa en bättre mikrofon och encoda inte så hårt, så man får höra på riktigt. 🙂

-= Impreza GT -99 =-

SecretAgentMan
              Deltagare

Jag hade inte väntat mig att alla subaru ägare skulle gilla ljudet. 🙂 (speciellt inte SAM, som är emot allt som inte är en impreza GT 😉 ) Enligt mig så går det inte att jämföra med ljudet från en subba, M3:an låter bra jäkla mycket vassare i verkligheten. 🙂 Även fast ljudet från en subba är jäkligt gött det också. :)Det blir ju trots allt en subba igen sen när nya modellen kommer.

Hä…en rapp V8 med eller utan överladdning ger lika mycket ståpäls (lika med en arg radfemma), nya M3:an låter bara tunt, plåtigt och mesigt, så här får du inga pluspoäng.

/J

tendency
                Deltagare

Klippen fungerar inte? Åtminstone inte för mig.

Impreza GT sedan 1999

pannan
                  Deltagare

Åkte med Adde för några veckor sedan. Kan intyga att ljudet är sinnes. Ställer min Subba i skamvrån faktiskt :-/

Den låter som en hormonsstinn sporthoj. Gasresponsen är helt sjuk. Bara man pillar på gasen så rör sig varvräknaren som en hoj. Att bilen sedan toppar 300 blås och säkert ligger precis under 5 sekunder till 100 gör inte saken bättre 🙂

Porsche GT2 bromsar, Recaro SPG i kolfiber, full CSL utrustad med kolfiberdörrar m.m. Hur fet bil som helst 🙂

Det enda negativa är att det inte är någon turbokick i den. Fast det känns inte som det behövs.

STIred
                    Deltagare

Ställer min Subba i skamvrån faktiskt :-/

Gäller o jämföra med rätt subba 😉 😀 :*

pannan
                      Deltagare

Ställer min Subba i skamvrån faktiskt :-/

Gäller o jämföra med rätt subba 😉 😀 :*

Era JRM subbor låter ju bara som de skall gå sönder i vilken stund som helst 😉

Manor
                        Deltagare

Jag måste säga att jag tycker att M3:an låter jäkligt ball :).

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.