Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    kleinis
    Deltagare

Hej

En del har sett att jag har bakhjulskonverterat min Impreza. vissa tycker nog detta är dumt att förstöra en 4 hjulsdriven bil men ville sticka ut från mängden. Detta har jag nog lyckats med då många vände sig om och kolla in bilen när man kunde bromsa Subarun.

Här är både filmen som sportbilen filma och även film ifrån en kompis.

http://www.youtube.com/watch?v=d4P5Zb9Ig6w&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VdGxm4KN9rg (Sportbilen.se här kommer jag in med subarun vid 19:38 )

P.s har fortfarande kvar diffen till 4 hjulsdriften så ni behöver inte gråta för 4 timmar i garaget och bilen sär som en vanlig impreza igen. 🙂

Trebor
      Deltagare

Jäkligt fett! En RWB Impreza är något jag vill bygga i framtiden också =)

Markus
        Deltagare

Kul som fan! 🙂 Kanske snart dags att ordna drifting på klubbträffarna? 😉

kleinis
          Deltagare

Jäkligt fett! En RWB Impreza är något jag vill bygga i framtiden också =)

Tackar 🙂 inte så svårt, men kostar lite samt lite jobb 🙂

kleinis
            Deltagare

Kul som fan! 🙂 Kanske snart dags att ordna drifting på klubbträffarna? 😉

Ja det skulle vara kul 🙂 när och var är nästa klubbträff har haft mycket jobb med bilen innan elmia så har inte så bra koll i nuläget på det 🙂

Trebor
              Deltagare

Hur mycket effekt har du den där nu då? Verkar ju inte vara något problem att få hjulen att snurra om man säger så 😉

kleinis
                Deltagare

Hur mycket effekt har du den där nu då? Verkar ju inte vara något problem att få hjulen att snurra om man säger så 😉

Inte så mycket tyvärr men ca 250 häst ligger ju på 2an nästan hela tiden 🙂

Trebor
                  Deltagare

Nu blev jag ju ännu mer sugen om man kan ha sådär kul med 250hk på bakhjulen =)

kleinis
                    Deltagare

Nu blev jag ju ännu mer sugen om man kan ha sådär kul med 250hk på bakhjulen =)

får plåga ganska hårt men nästa år hoppas jag på minst 350 hp och då blir det nog drifting om pengar och intresse finns vilket jag tror 🙂

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.